Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26
Like Tree2Likes

Wątek: Szkolenia pomostowe do ECQB2020

  1. #21

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja zdawałem co prawda jeszcze w ramach chyba ecqb 4 czy 5 ale prawda jest taka, ze bez bazy ciężko byłoby to zdać. Uczyłem się z książek jeppesena dla sobie. Potem tłukłem bazę avex na zasadzie zzz przynajmniej s części, bo cześć pytań była bezsensowna, cześć idiotyczna a cześć nie na temat i z sama wiedza słabo byłoby odpowiedzieć. Pomijam pytania z performance gdzie różnica miedzy odpowiedziami była w granicach błędu grubości kreski na schemacie...

    co do słabego wyniku z ksa100 na tle poprzedniej bazy to podejrzewam ze nawet jeśli ktoś w linii patrzy na te % (nie spotkałem się z tym a kilka screeningow przeszedłem), to nie patrzy na gole % tylko na wynik na tle reszty zdających. Wiec jak średnio z ksa100 ludzie będą mieli po 75% to wynik 80 będzie widziany lepiej niż 90 z wcześniejszego ecqb gdzie przeciętnie jest 95 (liczby przykładowe).
    samatyranin likes this.

  2. #22

    Dołączył
    Sep 2019

    Domyślnie

    W stu procentach popieram - rozmawiałem z kilkoma pilotami z wiekszm i mniejszym stażem i wszyscy mi mówili coś co sprowadzalo sie do 'oczywiscie pojawiaja sie ludzie na screeningach co przychodza i przed wszystkimi machaja wynikami ile to oni z atpl'a mieli srednio procent a potem nie zostaja zaproszeni do dalszych etapow rekrutacji bo na symulatorze albo na tescie aptitude nie pasuja do rysu czlowieka ktorego szukaja'.

    Możliwe że jakieś powtórki przedmiotów mogą wpłynąć na decyzje linii o zatrudnieniu ale po pierwsze. Linia nie ma mozliwosci w łatwy sposob zwerfyikowac twoich wyników testów bo to jakby nie bylo jest informacja niejawna. Chyba że linia typowo poprosi o przedstawienie protokolu z ATPL.

    Ale oczywiscie na internetach ludzie pisza swoje niestworzone historie jak to linia 'sortuje kandydatow' po wynikach procentowych z air law i principles of flight.

  3. #23

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    Która szkoła poza Adriana Aviation robi szkolenia pomostowe?
    Mają chorą cenę 3500zł. Gdzie nowe szkolenie teoretyczne ATPL kosztuje 4000zł.

  4. #24

    Dołączył
    Aug 2019

    Domyślnie

    Gdzie za te 4000zł robią? Ja mam cenę w okolicach 6000zł.

  5. #25

    Dołączył
    Sep 2019

    Domyślnie

    Stary ATPL był za ~4000 nowe są po 6000-8000 - prosta matematyka i wychodzi skad cena pomostowego.

  6. #26

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Tritium Zobacz posta
    Która szkoła poza Adriana Aviation robi szkolenia pomostowe?
    Mają chorą cenę 3500zł. Gdzie nowe szkolenie teoretyczne ATPL kosztuje 4000zł.
    Nowego szkolenia raczej nie znajdziesz w okolicach 4 Kzł. Ktoś może znalazł, kto jeszcze robi pomostówki?

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •