A jak Wam poszedł ang ? Tu test z odp : http://www.vhs-aschaffenburg.de/docu...xford_Test.pdf
ja zrobiłam 3 błędy :/
Dzięki za wyniki z inglisza. Zaskakująco źle mi poszło, choć nigdy bym się tego nie spodziewała. Przynajmniej wiem, że nie mam na co liczyć. Czyli te 15 lat praktyki angielskiego nic nie dało. Szczerze? Niektóre pytania po prostu durne. No cóż Mówi się do trzech razy sztuka, poczekam następne pół roku i napiszę ostatni raz.
"Not even death can make us part" in memory of my beloved angel 21.11.2014 [*]
Dla mnie był prosty, ale za to nie doczytałam, że samolot ma kolejno przelecieć przez bramki, nie wiedziałam jak narysować te samoloty co z różną prędkością leciały w różne kierunki no i ubzdurałam sobie, że na pewno zostaniemy poinformowani, że "zostało jeszcze 5 min" na predyspozycjach i zostawiłam sobie ostatnie zadanie na właśnie te 5 min - a rozkminiałam te samoloty. Informacji nie było, więc zadanie nie zrobione
Z tego co widzę test z języka angielskiego nie był aż tak strasznie trudny.
Gliding, a way of life.
Jeżeli ktoś na załączonym rysunku widzi samolot skręcający w lewo to rzeczywiście do zawodu się raczej nie nadaje.
Parę błędów na teście z języka to nic strasznego (chociaż z tego co widzę był łatwy), myślę, że osoba która zaliczy język na 80% i predyspozycje na 80% ma znacznie większe szanse niż osoba z angielskim na 100% i predyspozycjami na 70%.
w lewo? z której strony on skręca w lewo. Samolot leci cały czas w prawo.
Nie wierzę że tak trudno zauważyć że jeśli leci od "góry" kartki to dla nas się wydaje w lewo ale dla niego to jest cały czas prawo.
To było jedyne rozwiązanie i notabene bardzo proste zadanie.
A co do tego zadania na całą stronę gdzie trzeba było znaleźć element którego brakuje do uzupełnienia siatki to chyba było takie na przestraszenie zdającego i ew. pożarcie czasu bo w istocie było banalne
a co do skali to mi wyszło 4km tam raczej na pewno było więcej niż 3cm między punktami...
ale to i tak nie my zweryfikujemy
No teraz znowu nie widać tego rysunku co został załączony przez "elmo" a teraz w miejscu tego posta jest "Del" i na jego rysunku samolot skręcał w lewo.. Jeśli chodzi o rysunek "Dzosia" to nie skręca w lewo, ale nie tak wyglądał rozkład tych bramek i podobno (choć ja tej informacji nie widziałam) miał je przelatywać w określonej kolejności.
tak czy siak powinna wyjść taka spirala od zewnętrznych bramek do środka. Inaczej nie przeleciałby przez wszystkie bramki. Myślę że numerki przy bramkach były po to żeby zdezorientować i zabrać parę cennych minut na zastanowienie się " czy to przypadkiem nie chodzi o to że w kolejności....?"
w zadaniu było jasno: ma przelecieć przez wszystkie bramki... i przeleciał
nie bardzo wiedziałęm jak narysować położenie samolotów względem punktów A i B w tym zadaniu do rozkminy. Ja zrobiłem to tak że naryswałem dwa Punkty "A" i "B" i pomiędzy nimi rozmieściłem punkty X Y Z jako samoloty
juz nie ma rysunku na ktorym skrecal w lewo bo zostal skasowany.
tez tak zrobilem, ale przy kazdym samolocie dopisalem w jakiej odleglosci sie znajduje dokladnie. wiadomo - rysowanie od reki pozostawia wiele do zyczenia.
napiszesz cos wiecej? bo mi faktycznie pozarlo czas i nie wiedzialem do konca jak to zrobic.
zadanie z elementem do uzupełnienia moin zdzniem było trywialne zaznaczyłam 16 tzn " l"
co do zadania z tymi figurami i mniejszymi w środku, w których były jeszcze ktopki to liczyłem te kropki i w dwóch było 6 a w trzech 7 i tego właśni nie jestem pewien
reszta zadań jak wyżej z tym, że w zadaniu z samolotem najpierw zrobiłem jak na rysunku i dodatkowo tak jak samolot przelatuje przez wszystki bramki w kolejności bo wydawało mi się, że w zadaniu było napisane "kolejno"
A ja jestem ciekaw jak oceniane są ze tak powiem zadania otwarte jak np to pierwsze z kolem i pozycja samolotu ja np oznaczałem 70N/30W gdzie liczby oznaczaja odleglosc od centrum (cos jak wspolrzende XY) ale ktos inny mogl oznaczyc np 75NNW i to i to jest w jakims sensie prawidłowe poniewaz nie ma podanej metodologi jak to zapisac, przy tylu osobach czy ktos jest w stanie przeanalizować co jest lepsze? Czy jest jedno prawidłowe rozwiazanie tego zadania? Podobnie z odległością pomiedzy punktami A i B ktos dal 3 ktos 3,5 a ktos 4 czy jest jaki margines błędu skoro trzeba bylo ocenic to na oko.
Ja Wam powiem, że teraz można gdybać, wszystkiego się dowiemy, jak do nas ewentualnie zadzwonią, albo nie zadzwonią, lub po 15 maja my do nich zadzwonimy.
Co do granic błędów, muszą je uwzględnić, ponieważ wszystko było robione na oko, a nie za pomocą linijki. Ja znznaczałem np. SSE 40km, niby podałem odległość i kierunek, ale czy dobrze to zrobiłem to się okaże na przełomie lutego i marca.
Dżosio
Plan the flight, and fly the plan.
Odpowiedziałem tylko koledze, że jest granica błędu, co do pracy, to do mnie raczej nie zadzwonią...bo z tego co wypisujecie to wkradło się trochę błędów...ale kto wie.
Jeszcze co do prawie tematu, wydaje mi się, że na FEAST zaproszą jednak dużo osób, żeby mieć w czy wybierać.;]
Ja już wstrzymuję się od głosu, trochę tu powypisywałem, więc ja oddalam się od rozmowy na jakiś czas.
Dżosio
Plan the flight, and fly the plan.
-----
-----
I I
I I
6.
I I
I I
2.
I I
I I
1.
i co samolot przeleciał przez 1ke a pozniej 2ke? ja zrobiłem 1,6 i dookoła
Zakładki