Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30
Like Tree6Likes

Wątek: Jak zostać kontrolerem - wersje alternatywne

  1. #21

    Dołączył
    Sep 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    W Polsce licencję ATCo można uzyskać TYLKO w PAŻP-ie. Nie ma się co na tym rozwodzić.

  2. #22

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Ale jeżeli chcesz pełnić służbę wojskową jako kontroler (bez licencji cywilnej), spytaj użytkownika gregnavy, może będzie wiedział jak to teraz wygląda: http://lotnictwo.net.pl/user/18330/gregnavy.html

  3. #23

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie

    W PAŻP-ie można uzyskać licencję cywilną, natomiast w wojsku, gdzie wg mnie ruch jest ciekawszy pod względem kontroli rl, licencję wojskową.

  4. #24

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    jaka licencja i jaka kontrola. nie mieszajmy pojęć.

  5. #25

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie

    Bez komentarza... :-)

  6. #26

    Dołączył
    Jan 2012

    Domyślnie

    Póki co gregnavy nie odpisuje, a Wy nie wiecie jak to jest z tym WSOSPem i jak się dostać do tego OSL SRL?

  7. #27

    Dołączył
    Jul 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hełba Zobacz posta
    Póki co gregnavy nie odpisuje, a Wy nie wiecie jak to jest z tym WSOSPem i jak się dostać do tego OSL SRL?
    Jeśli chcesz zostać kontrolerem ruchu lotniczego to dostanie się do Dęblina nic nie pomoże.
    Jeśli nie idzie ci w rekrutacjach PAŻPu to możesz próbować za granicą, w DFSie lub NATSie.
    dzwonili juz do kogos?
    do papieża, jako pierwszy się dostał.

  8. #28

    Dołączył
    Jan 2013
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    nie zakładając nowego wątku, bo temat nieco pokrewny,

    czy kończąc kurs i uzyskując licencję w Polsce, po kilku latach pracy możliwe jest podjęcie pracy zagranicą? Jak to jest z transferami w tym zawodzie? Czy doświadczony polski kontroler ma szansę dostać pracę w innym kraju?

  9. #29

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Transfery się zdarzają. Z reguły (ale nie zawsze) trzeba znać język urzędowy kraju, do którego się chcesz przenieść. ULC wystawia licencję zgodnie z przepisami EASA/Eurocontrol, orzeczenia lekarskie też są tak wystawiane i są to papiery dość uznawane "w świecie", a obowiązkowo uznawane w Europie.

  10. #30

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie


    Polecamy

    Hej,

    ostatnio znalazłem taką oto stronę: Air Traffic Control Training – Global ATS Limited | ATC Training – We dedicate our work to training the worlds best Air Traffic Controllers czy ktoś z usług tej firmy korzystał?
    pobieżnie przeglądnąłem stronę i jest to alternatywa dla NATS

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •