Ja jednak myślę, że tych szczegółów jest już aż nadto. Jeśli ktoś ma więcej pytań do uczestników AC to proponuję PW.
Wersja do druku
Ja jednak myślę, że tych szczegółów jest już aż nadto. Jeśli ktoś ma więcej pytań do uczestników AC to proponuję PW.
@ Hawky bardzo dziękuję za usunięcie zdublowanego postu, nawet nie zauważyłem, że wysłałem dwukrotnie.
@ Behemot nie pamiętam dokładnie czyja to była żona i czy to czasem nie przyjaciel naszej żony, który naszym przyjacielem już raczej w takim układzie nie będzie ;) Generalnie cały proces rekrutacji bardzo rozbudowany podczas którego dużo informacji o sobie przekazujesz PANSIE. Niestety w drugą stronę przepływ tych informacji jest niewielki, ale zgodnie z informacją z początku rekrutacji od stycznia można dzwonić i pytać jak poszło, więc patrzę z nadzieją w przyszłość, że bilans informacji zwrotnych zostanie wyrównany.
Co do stopki: żeby latać jako pasażer nie trzeba mieć badań, co do avatara: wprosiłem się do kokpitu 757 jeszcze szczylem będąc i od tamtej pory mam to zdjęcie ;) Owszem, mam badania trzeciej klasy, ale robiłem je już parę lat temu i są ważne jeszcze tylko przez pół roku. Od tamtej pory mogło się pogorszyć. Poza tym, ja mam spadochroniarską trzecią klasę, na kontrolera chyba są trochę inne wymagania, nie wiem czy bardziej rygorystyczne czy mniej.
Tak jak pisał vincentdelabeas, wymagania się zmieniły i są teraz bardziej rygorystyczne niż na I klasę:
Internetowy System AktĂłw Prawnych :: Metryka aktu
Bardzo interesująca lektura, zwłaszcza ta część o chirurgicznej korekcji wzroku.
@Yash - nie mogę Ci odpowiedzieć na pw, masz zapchaną skrzynkę.
Witam ,
czy dostał się na kurs ktoś z Was, mieszkający w Łodzi?
Mam miejsce w samochodzie, bez sensu jechać samemu... :)