Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 134
Like Tree2Likes

Wątek: Rekrutacja na kurs dla kandydatów na KRL - listopad 2014

  1. #21

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Sens tych pytań jest w zasadzie taki sam. Przecież mogłeś odpowiedzieć, że chcesz dodać jeszcze trzy inne. Ale masz rację, że pewnie lepiej jest przemyśleć swój wybór już na początku.

  2. #22

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Czy wysoki poziom cholesterolu (240+) jest poważnym przeciwwskazaniem? Praca jest stresująca więc na pewno wysoki cholesterol nie pomaga ale jak bardzo jest to brane pod uwagę przy rekrutacji.

  3. #23
    Moderator
    Awatar hawky

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Interesuje Cię orzeczenie lekarskie klasy 3, tutaj masz wymagania: http://edziennik.ulc.gov.pl/DU_ULC/2013/32/akt.pdf

  4. #24

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Czy to już nie podlega pod PART-MED.ATCO. Z tego co wiem to prawo już weszło w życie.
    Pozdrawiam,
    Jordan Jasiński
    http://skyisthelimit.aero

  5. #25

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Witam, dostałem maila od Pani Agaty Pietaszewskiej o pozytywnym rozpatrzeniu mojego podania i z zaproszeniem na kolejny etap. Jestem trochę jednak rozczarowany, ponieważ zgłosiłem się do (oczywiście ewentualnej) pracy na lotnisku Pyrzowice, natomiast egzamin jest aż w Warszawie... Czy w poprzednich latach też to tak wyglądało?

    Pozdrawiam

  6. #26

    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Ja również dostałem wiadomość o II etapie 4 grudnia w Warszawie o 9:00.

    Kiedyś czytałem na forum, że jakiś gość składał na Rzeszów to pierwszy etap miał w Lublinie.

    Tak czy owak wysłałem zwrotnego maila do Pani Agaty żeby zapytać o możliwe warianty.
    'You land a million planes safely; then you have one little mid-air, and you never hear the end of it ...'
    - Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long Island

  7. #27
    Moderator
    Awatar hawky

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kubao Zobacz posta
    Witam, dostałem maila od Pani Agaty Pietaszewskiej o pozytywnym rozpatrzeniu mojego podania i z zaproszeniem na kolejny etap. Jestem trochę jednak rozczarowany, ponieważ zgłosiłem się do (oczywiście ewentualnej) pracy na lotnisku Pyrzowice, natomiast egzamin jest aż w Warszawie... Czy w poprzednich latach też to tak wyglądało?

    Pozdrawiam
    Przejrzyj uważnie wątki z poprzednich rekrutacji oraz ogólnie ten dział forum - unikniesz kolejnych rozczarowań...

  8. #28

    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Właśnie dostałem odpowiedź od Pani Agaty - powinna rozwiać pewne wątpliwości.

    "Uprzejmie informuję, że egzaminy dla Kandydatów na KRL odbywają się w następujących terminach:

    4 grudnia 2014, godziny: 9:00, 11:00, 13:00
    oraz
    5 grudnia 2014, godziny: 9:00, 11:00, 13:00.

    (Wszystkie tury odbywają się w Hotelu „Gromada” przy ulicy 17 stycznia 32 w Warszawie).

    Kandydaci, którzy chcą zmienić termin, jaki został im przydzielony, mają możliwość przyjścia na inną turę spośród wymienionych. Zostaną dopuszczeni do egzaminu w miarę dostępności miejsc na sali (co oznacza brak gwarancji możliwości zdawania w wybranym terminie).

    Pierwszeństwo wejścia będą miały osoby, które zostały na dany dzień zaproszone. Nie ma możliwości zarezerwowania sobie innego terminu; nie prowadzimy zapisów ani „przepisywania” kandydatów – jest to niemożliwe z przyczyn organizacyjnych.

    Jednocześnie informuję, że nie przewidujemy innych terminów egzaminu niż te podane powyżej.

    Z poważaniem,
    Agata Piętaszewska
    "
    'You land a million planes safely; then you have one little mid-air, and you never hear the end of it ...'
    - Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long Island

  9. #29

    Dołączył
    Dec 2014

    Domyślnie

    Witam!
    Osobiście również zostałem zaproszony na jutro, ale po lekturze forum zastanawiam się czy w ogóle jechać. Mam parę pytań do osób doświadczonych już w przechodzeniu wszystkich etapów rekrutacji:
    1) Jakimi orientacyjnie oszczędnościami trzeba dysponować, aby "przeżyć" okres szkolenia, gdzie podstawą jest podobnież najniższa krajowa? Orientacyjne koszty "dodatkowe" itd?
    2) Czy obecnie również szkolenia odbywają się poza granicami Polski (czytałem, że swego czasu jeździło się do Pragi czy nawet Sztokholmu)?
    3) Czy są jakieś ograniczenia "gabarytowe" dla kandydatów, typu wzrost/waga (gdzieś się pojawił taki wątek i nie było jednoznacznego zaprzeczenia/potwierdzenia)?
    4) Na forum pojawił się gdzieś wpis osoby, która mimo przejścia dwóch etapów i badań, nie została zakwalifikowana na szkolenia - jak często (jeśli w ogóle) się to zdarza?
    Dzięki za odpowiedzi z góry. Pozdrowienia!

  10. #30
    Awatar m..m

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    domu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Klackon Zobacz posta
    Witam!
    Osobiście również zostałem zaproszony na jutro, ale po lekturze forum zastanawiam się czy w ogóle jechać. Mam parę pytań do osób doświadczonych już w przechodzeniu wszystkich etapów rekrutacji:
    1) Jakimi orientacyjnie oszczędnościami trzeba dysponować, aby "przeżyć" okres szkolenia, gdzie podstawą jest podobnież najniższa krajowa? Orientacyjne koszty "dodatkowe" itd?
    Zależy ile wydajesz na jedzenie. Firma zapewnia Ci zakwaterowanie, podręczniki i wynagrodzenie rzędu 1700 brutto. Czy tyle Tobie wystarczy - na to pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam.

    Cytat Zamieszczone przez Klackon Zobacz posta
    2) Czy obecnie również szkolenia odbywają się poza granicami Polski (czytałem, że swego czasu jeździło się do Pragi czy nawet Sztokholmu)?
    Na ten i przyszły rok nie są planowane.

    Cytat Zamieszczone przez Klackon Zobacz posta
    3) Czy są jakieś ograniczenia "gabarytowe" dla kandydatów, typu wzrost/waga (gdzieś się pojawił taki wątek i nie było jednoznacznego zaprzeczenia/potwierdzenia)?
    Tylko i wyłącznie wynikające z orzeczenia lekarza. Skrajna otyłość jest dyskwalifikująca, ograniczeń wzrostu nie ma. Po szczegóły odsyłam do Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 12 marca 2013 roku. Dziennik Ustaw 2013 poz 371

    Cytat Zamieszczone przez Klackon Zobacz posta
    4) Na forum pojawił się gdzieś wpis osoby, która mimo przejścia dwóch etapów i badań, nie została zakwalifikowana na szkolenia - jak często (jeśli w ogóle) się to zdarza?
    Rozumiem, że chodzi Ci o ostatni etap - rozmowę kwalifikacyjną?
    Zależy od ilości miejsc w jednostce i ogólnego wrażenia jakie kandydat po sobie pozostawi. Wszystko w Twoich rękach.


    Cytat Zamieszczone przez Klackon Zobacz posta
    Dzięki za odpowiedzi z góry. Pozdrowienia!
    Proszę.

    Pozdrawiam
    M..M

  11. #31

    Dołączył
    Jan 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie Jak długo trwa egzamin

    Hej orientujecie się ile trwa ten egazmin. Na niektórych forach piszą, że 2 godziny plus czekanie na wyniki i później znowu 2 godziny, a przez telefon powiedzieli mi że tylko około 2 godziny?

  12. #32

    Dołączył
    Aug 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bartosz Korzen Zobacz posta
    Hej orientujecie się ile trwa ten egazmin. Na niektórych forach piszą, że 2 godziny plus czekanie na wyniki i później znowu 2 godziny, a przez telefon powiedzieli mi że tylko około 2 godziny?
    Kiedyś był najpierw FEAST i po ogłoszeniu wyników z niego te osoby, które przeszły dalej pisały DART. Teraz FEAST i DART są w osobnych terminach. Ja w mailu dostałem informację, że całe spotkanie ma trwać około 3 godzin, więc zapewne egzamin około 2h.

  13. #33

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Takie pytanie mnie naszło, może ktoś pytał rekrutujących. Ile osób przechodzi po FEAST do następnego etapu? Wiem, że przechodzą osoby z najlepszymi wynikami, ale zaczęło mnie zastanawiać ilu ich będzie. Na pierwszym etapie szacunkowo było ~1400 osób, na FEAST ~400, a jak się dalej proporcje rozkładają? :-)

  14. #34

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    Cześć Wydaje mi się, że trudno określić to jednoznacznie. Nie wiemy, na ilu kontrolerów jest zapotrzebowanie w każdym z 13 portów, na które prowadzona jest aktualna rekrutacja. Ja np. też nie wiem, ilu mam Kontrkandydatów i Kontrkandydatek Myślę, że zapotrzebowanie może być kluczowe w tym wypadku.

  15. #35

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Widzisz, wydaje mi się, że poruszyłaś kolejny temat napisałaś, że nie wiesz ilu masz kontrkandydatów/tek, a przypadkiem nie jest tak, że dopiero na rozmowie dowiadujesz się o porcie do którego hipotetycznie zostaniesz przydzielona? Dla przykładu - ja wybrałem Gdańsk, ale na rozmowie (o ile do niej dojdzie oczywiście) mogą powiedzieć, że mają miejsce na Poznań i albo zgadzam się albo nie. Stąd chyba wszyscy z rekrutacji są Twoją konkurencją no i skoro następnym etapem jest assesment center, to tam też kilka osób odpadnie. Z kolei też było powiedziane, że nie ma progu zaliczenia, a do następnego etapu przechodzą osoby z najlepszym wynikiem. Stąd moje pytanie - ile osób przechodzi na kolejny etap, czyli na AC?

  16. #36

    Dołączył
    Sep 2014
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    TomekGD, z tego co wiem kolejny etap to testy DART, dopiero potem AC
    Ile osób przechodzi to również jestem ciekaw

  17. #37

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Hm... kierowałem się tym linkiem:

    Polska Agencja Żeglugi Powietrznej - Polish Air Navigation Services Agency
    "Etap 3 Testy predyspozycyjne w formie elektronicznej:
    FEAST WEB TEST i FEAST DART"

    W takim razie, czym różni się WEB od DART? I dlaczego czytając wątki z poprzednich lat, Ci którzy zdawali FEAST WEB mieli tego samego dnia DART (O ile zaliczyli WEB) Pytania się mnożą

  18. #38

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Bo widać zmienił się harmonogram rekrutacji.
    O tym jaki przydział dostaniesz nie dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej. (chyba, że np. wybrałeś/aś tylko Radom a tam nie będzie miejsca. Wtedy mogą zaproponować czy nie skusisz się na coś innego).
    Zapotrzebowanie może i jest kluczowe, ale nie bardziej niż przepustowość ośrodka szkolenia.
    Ostatnio edytowane przez QbaqBA ; 23-01-2015 o 19:32 Powód: literówka

  19. #39

    Dołączył
    Sep 2014
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Wikipedia to fajnie objaśnia:
    http://en.wikipedia.org/wiki/FEAST_test

    Dlaczego tak było - nie wiem. Wiem tylko że w tym roku zdecydowali się podzielić to na dwa osobne dni, dlatego teraz następny telefon jaki otrzymamy (o ile) to będzie zaproszenie właśnie na DART.

  20. #40

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    DART to zabawa z radarem. Masz symulację kontroli lotów.
    A WEB to testy z angielskiego, myślenie przestrzenne, szybkość podejmowania decyzji.

Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •