Nieważne, już dostałem.
(wybaczcie jeden post pod drugim, ale albo nie umiem edytować postu, albo już nie mogę)
Nieważne, już dostałem.
(wybaczcie jeden post pod drugim, ale albo nie umiem edytować postu, albo już nie mogę)
Witam,
Czy wie ktoś może kiedy będzie się odbywał najbliższy nabór na kurs dla krl ?
Czy startować będzie jeszcze w 2015 jakiś czy już dopiero w 2016 ?
pozdrawiam
Chyba następny będzie jak rozpocznie się nasz kurs, czyli jakoś październik/listopad.
Mamy praktycznie koniec listopada, miał być nowy nabór jakoś na jesieni, a tymczasem cisza...
Ktoś coś?
Nie ma tyle miejsca w ośrodku szkolenia.
Ale ma być nowy ośrodek. W przyszłości.
Nowy budynek PAĹťP - Lotnicza Polska -
M..M
Ma być, ale nie ma. I aż tak bardzo możliwości przerobowych to nie zwiększy.
A w tym nowym ośrodku szkolenia muszą jeszcze być instruktorzy
Jasne, bo skąd raptem wezmą instruktorów do szkolenia symulatorowego.
Nikt, jeśli nie będzie musiał z powodu, np. utraty zdrowia, nie przejdzie do szkolenia, gdzie na dzień dobry traci 20% - 30% na zarobkach, traci prawo do obozu kondycyjnego (dodatkowo parę K zł i związanego z tym 15 dni dodatkowego urlopu), wchodzi w inny nominał czasu pracy, czyli traci sporo wolnego w tygodniu...
Delegowanie na stałe pewnej liczby instruktorów OJT do OST nie wchodzi również w grę, a to z prostego powodu braku obsady bieżących grafików, czy jak to teraz ładnie się nazywa harmonogramów. Dodatkowo trwają intensywne szkolenia na wprowadzenie podziału pionowego (od wiosny '16), co z kolei najprawdopodobniej również, z powodu braku ludzi, spowoduje pewne zawirowania w obsadzie.
Kółko się zamyka. Cisną na zwiększenie wydajności szkolenia, a redukują ilość instruktorów.
Póki co nie widzę spośród nas OJT-owców wielu chętnych do zamiany miejsca pracy.
Tak, w mojej ocenie, wygląda polityka firmy, którą zapoczątkował poprzedni management przez zmianę ZUZP i zdegradowanie pozycji instruktora OJT.
Ostatnio edytowane przez atccontroller ; 30-11-2015 o 22:09
Roger, roger, but say again.
Właśnie wystartował nabór
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej - Polish Air Navigation Services Agency
Postawa niektórych OSTI sprawy nie ułatwia.
Orientuje się ktoś jaki jest realny limit wieku dla kandydatów ?
Zakładki