Co ciekawe nie ma informacji jak w poprzedniej rekrutacji o dokładnym miejscu pracy
Kolejna rekrutacja otwarta. Termin wysyłania aplikacji - 31.10.2017.
It's time to buzz the tower.
A fighter pilot is noted for intelligence, independence, integrity, courage, and patriotism. "Fighter Pilot" is a state of mind, not a job title. Therefore, not all people who fly fighters are fighter pilots, nor do all fighter pilots fly fighters, some of them drive trucks.
Co ciekawe nie ma informacji jak w poprzedniej rekrutacji o dokładnym miejscu pracy
UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10
Widocznie rekrutacja jest tez na lotniska regionalne i decyzja o tym kto gdzie zostanie przydzielony zapadnie w czasie jej trwania bądź już w czasie kursu.
Witam! Przez prawie 4 lata praktycznie nie używałem języka angielskiego (w piśmie), tydzien temu dostałem książkę do ćwiczeń czas sobie przypomnieć i próbujemy Powodzenia wszystkim !!
Czy kurs jest zawsze w Warszawie? Czy w przypadku przydziału na inne lotnisko kurs też jest gdzieś indziej? Ktoś może ma taką wiedzę?
Zawsze w Warszawie.
Witam. Przeczytałem chyba wszystkie możliwe informację na temat kursu KRL i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na poniższe pytanie.
Jak przeciętnie wygląda harmonogram pracy kontrolera ruchu lotniczego? Nie pytam o to ile godzin pracuje i ile ma przerwy bo to wszyscy wiemy. Zastanawia mnie jak wygląda system zmianowy. Gdzieś wyczytałem, że między zmianami muszą być 22 godziny przerwy i że nie można pracować więcej niż cztery dni pod rząd. Jak to w rzeczywistości wygląda. Po ile dni się pracuje i przykładowo w jakich godzinach zaczyna? Czy jak jednego dnia zacznie się prace o 24:00 to następnego o 6:00 rano, a następnego o 14:00? I ile potem ma się wolnego i po ilu dniach pracy? Będę wdzięczny za rzetelną odpowiedź. Pozdrawiam
Po pierwsze w każdym unicie to trochę inaczej wygląda, ale co do zasady pracuje się w systemie 4+2 (4 dni, 2 dni wolnego). I ze względu na przepisy, jak również zegar biologiczny, jest tak jak piszesz - przykładowo może to być 6, 7, 13 i 22:30. Po "nocce" są obowiązkowo dwa dni przerwy. Reszta to już wewnętrzne ustalenia, ale trzeba pamiętać, że grafik to jedno, a to jak się to potem układa w rzeczywistości to co innego
Red_Devil, nic z tego, co napisałeś, nie jest prawdą. A przynajmniej nie w każdym unicie. Może w Twoim. W moim nie ma ani zasady 4+2, ani 6->7->13->22:30, ani dwóch dni przerwy po nocce.
"Trochę" to chyba lekkie niedopowiedzenie. Do mojego grafiku ten schemat również zupełnie nie pasuje.
Ale mieć dwa dni wolnego po nocce.. rozmarzyłem się
A tak realnie to jak często zdarzają się tak zwane "kryzysowe" sytuacje? Ta praca to raczej nudna rutyna, czy co chwilę coś się dzieje?
Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Zapytam jeszcze czy to prawda, że licencja kontrolera ruchu lotniczego jest ważna tylko dwa lata i trzeba ją odnawiać? Z czym to się wiąże? Tylko z badaniami lekarskimi czy trzeba podchodzić do jakiś testów kompetencji/egzaminów? Pozdrawiam
Licencja jest ważna bezterminowo, ale uprawnienia które de facto upoważniają Cię do pracy należy odnawiać co trzy lata. Ponadto do regularnego odnawiania jest uprawnienie posługiwania się językiem angielskim oraz badania lekarskie. Co roku firma przeprowadza dodatkowo ocenę techniki pracy zgodnie z przepisami europejskimi.
A do tego badania lotniczo-lekarskie zgodnie z osobnymi przepisami.
Dostał ktoś jakąś odpowiedź na aplikacje, że doszła etc ? Czy dopiero po 31.10 można się czegoś spodziewać ?
Jestem z rekrutacji październik 2016 testy w styczniu, feast zaraz po tym, dart w lutym, assessment center w lutym, rozmowy na początku marca kurs zaczęliśmy w kwietniu jakoś na początku.
Zakładki