W/g mnie nie ma znaczenia czy ktoś jest kobietą lub mężczyzną tutaj nie ma pracy siłowej. Ważne aby taka osoba miała odporność na stres i myślała.
W/g mnie nie ma znaczenia czy ktoś jest kobietą lub mężczyzną tutaj nie ma pracy siłowej. Ważne aby taka osoba miała odporność na stres i myślała.
Tak, mam 15 lat, i tak, mam zamiar (tylko skąd wziąć kasę...?).Zamieszczone przez PapaNovember
Dziękuje za odpowiedzi
Zastanawiam się jeszcze, czy nie lepiej (po ukończeniu szkoły) wyjechać do Wielkiej Brytanii i tam zdobywać licencje i uprawnienia.
I czy jak już (cudem) zdobęde wiedze i pozwolenie na wykonywanie zawodu, to dalej będą szukać pilotów?
Bo wiem, że teraz lotniska są wręcz oblężane, więc za te 5, może 6 lat, kiedy będe zdolna do pracy nie będzie już miejsc zatrudnienia.
Zawsze możesz wybrać drogę sumiennego wykształcenia...
Technikum lotnicze + kierunkowe studia... Będzie pewnie taniej, i gruntowniej.
Pozdrawiam
Konradeck
Nigdy nie pozwól, by samolot zabrał Cię w miejsce, którego Twój umysł nie odwiedził w ciągu ostatnich 5 minut.
zaiast technikum lotniczego liceum profilowane mat-fiz
W UK tez nie jest lekko zarobic na szkolenie . Tyle ze latwiej . Co do prognoz zatrudnienia,to nigdy na 100% nie wiadomo. Ogolnie to taka sinusoida.Zamieszczone przez agata93
Come on Arsenal--))
Technikum lotnicze?
Nigdy nie słyszałam...
Chyba, że chodzi o szkołę Orląt w Dęblinie (która odpada)
Czy naprawdę matematyka i fizyka są niezbędne?
http://www.ulc.gov.pl/_download/pers...lotniczych.docZamieszczone przez agata93
Do wykonywana zawodu nie jest potrzebna, tutaj przeczytasz wiecej:Zamieszczone przez agata93
http://www.lotnictwo.net.pl/viewtopic.php?t=13545
Saturnie zacytuję Ciebie z tego wątku:
Bo problemem jest to, że większość młodzieży szkolnej dzisiaj uważa podstawy matematyki i fizyki za jakiś niepojęty dopust boży . Dlatego napisałem że obydwie te nauki są potrzebne by latać. Nie na poziomie akademickim, ale podstawowym.Zamieszczone przez saturn5
Nie zgadzam się. Coraz więcej osób wybiera studia techniczne, widać to nawet w liceach, na listach kandydatów jakim powodzeniem cieszą się profile matematyczne.Zamieszczone przez frik
Per aspera ad astra!!!
Pagonów się nie kupuje - pagony się zdobywa! [layoverlover]
Wracajac do tematu
CZy samoloty ultralekkie mogą latać nad większymi miastami ?
Waszawa, Poznań, Kraków, Gdańsk itd.
Warszawa pow. FL70, pozostałe pow. 1500m. No i kwestia ewentualnych stref kontrolowanych.
CZyli można tylko trzeba latać na wyskokości 1500m i powyżej ?
Lata się na ogólnych zasadach.
Jedynie żeby latać w strefach kontrolowanych trzeba sobie dorobić dodatkowe szkolenie.
Czy mając licencję PPL(A) mogę wylatywac godziny na UltraLightach aby liczyły się do mojego doświadczenia?
Nie rozumiem całej tej sytuacji z UL. W sumie taki CTSW lub Xtrim to niewiele się różni od C150. 2 osoby, silnik tłokowy, śmigło, podobne prędkości, tak samo się startuje, leci i ląduje. A mimo to wymagania mniejsze i nie liczy się do zawodowej.
No ale cóż takie przepisy
Pozdrawiam
3LiTe
Zakładki