Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
Like Tree1Likes
  • 1 Post By kobuch

Wątek: IR(A) który ośrodek polecacie?

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie IR(A) który ośrodek polecacie?


    Polecamy

    Witam,
    planuje rozpocząć szkolenie IR i zastanawiam się nad wyborem ośrodka z symulatorem. Który polecacie i jakie jest koszt godziny?
    Słyszałem o Watorowie ( znajomi robili tam pare lat temu i bardzo sobie ten ośrodek chwalili, ale to było kilka lat temu), OKL Rzeszów, Warszawa, Świdnik (ale spotkałem się z opiniami że tam chcą "odbębnić" szkolenie, wziąść kase i tyle).

  2. #2
    Awatar DCTunlimited

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Osobiście polecam Adrianę w Watorowie Szkoliłem się tam na FNPT ze 3 lata temu więc cenowo teraz na pewno wyjdzie inaczej. Po szkoleniu na FNPT czułem się bardzo dobrze przygotowanym do dalszego etapu szkolenia na samolocie. Dodatkowym atutem jest możliwość noclegu w ośrodku
    Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.

  3. #3
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    przepraszam za off topic ale jedna rzecz mnie zastanawia - dlaczego w Polsce do IR najpierw robi się symulator a potem lata godziny ?

    w UK odbywa się to równolegle, tzn latanie jest od razu w samolocie a w symulatorze trenuje się te elementy z którymi kandydat ma najwięcej problemów podczas prawdziwych lotów

    i to ma sens moim zdaniem
    supermajku likes this.

  4. #4
    Awatar DCTunlimited

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Mi się wydaje, że o wiele lepiej najpierw wszystkie elementy przećwiczyć na symulatorze. Zawsze można zrobić freez'a i omówić co uczeń robi źle itd. Nie traci się cennego czasu w samolocie na wyjaśnienia
    Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie


    Polecamy

    Właśnie na temat Watorowa mam info jak wyglądało szkolenie kilka lat temu a teraz nie mam aktualnych iformacji. A jakieś inne ośrodki??

    kobuch: wydaje mi się, że najpierw robisz symulator po to żeby przećwiczyć wszelkie możliwe warianty awaryjne których nie zasymulujesz w samolocie podaczas lotu. Jak już to masz przerobione wtedy jest łatwiej w samolocie. Taka jest moja teoria, a jak jest w praktyce niedługo się przekonam.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •