Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
Like Tree3Likes
  • 3 Post By saturn5

Wątek: IR po nowemu

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie IR po nowemu


    Polecamy

    W kwietniowym Przeglądzie Lotniczym, Piotr Długiewicz zapodał artykuł o zmianach w szkoleniu do instrument rating. W dużym skrócie chodzi o uproszczenie szkolenia IR, szczególnie w częście teoretycznej - w nowej formule tylko 8 godzin spędzałoby się w ławce w ośrodku, reszta przez distance learning. Szkolenie praktyczne byłoby zredukowane z 50 do 40 godzin.

    Czy te zmiany weszły już w życie czy dopiero wejdą w bliższej lub dalszej przyszłości? Przeglądając www szkółek lotniczych nie widziałem, by ktoś oferował szkolenie wg. w/w schematu. Z góry dzięki, jeśli ktoś obeznany ze zmianami w przepisach i drabinką szkoleniową, oświeci mnie w tej kwestii.

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ozim Zobacz posta
    Szkolenie praktyczne byłoby zredukowane z 50 do 40 godzin.
    To sa i tak minima bo wiekszosc i tak sie nie wyrobi w 40 godzin. Uczen ostatecznie dostanie tyle godzin ile potrzebuje aby przejsc przez egzamin. Zreszta ten sam artykul dalej wspomina wlasnie ze dla wiekszosci szansa wyrobienia sie w 40 godzin jest znikoma, typowe liczby sa blizej 50-60 godzin.

  3. #3
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ozim Zobacz posta
    w nowej formule tylko 8 godzin spędzałoby się w ławce w ośrodku, reszta przez distance learning
    No to faktycznie postep ale ciagle bez sensu - powinno byc jak w USA, nie ma zadnego obowiazkowego spedzania czasu w "lawce" lub na "distance learning", lub na czyms innym, nikogo nie obchodzi jak zdobyles wiedze grunt ze zdasz egzamin teoretyczny.

  4. #4
    Awatar PapaNovember

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPKR/RZE/GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    Mam pytanie.
    Czy jeżeli symulator do IR wykonywałem na symulatorze-ME, to szkolenie w powietrzu mogę odbyć według indywidualnego toku szkolenia na samolocie Sepl? Wiem, że w drugą stronę to nie działa. Skoro samolot ME jest bardziej skomplikowany od SE to czy takie szkolenie jest możliwe.
    Pozdrawiam
    Per aspera ad astra!!!
    Pagonów się nie kupuje - pagony się zdobywa! [layoverlover]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •