Ośrodek szkolenia wydaje stosowny dokument, który się zwie potocznie "rekomendacją". Jest on zaświadczeniem o odbytym szkoleniu i stwierdzeniem gotowości do zdawania egzaminu praktycznego. Jak się ten egzamin zda to pora na odpowiedni wpis do licencji. Składasz "Wniosek o wpis uznanego uprawnienia(-ń)na typ lub klasę statku powietrznego lub IR", dołączasz odpowiednie załączniki, wśród których jest wspomniany dowód wniesienia stosownej opłaty (opłata, zgodnie z "Tabelą", jest za dodatkowe uprawnienie wpisywane do licencji, bo IR jest takowym), protokół z egzaminu praktycznego, zaświadczenie o odbytym szkoleniu praktycznym, ksero licencji, badań... chyba tyle. Czekasz ze dwa tygodnie na wydanie nowego druku licencji z wpisem IR/SE i śmigasz IFR-em
Wszystko powinni Ci powiedzieć w Ośrodku, w którym się szkoliłeś. Chyba po ostatnim locie nie powiedziałeś "do widzenia" i już?
Zakładki