-
-
Polecamy
Najlepiej zadzwoń do jakiegoś ośrodka, w którym robią IFR'a to dowiesz się najdokładniej jak się da.
W skrócie - instrumenty można robić częściowo na simie, częściowo na samolocie.
Zadania obejmują m.in.:
- proste manewry: zakręty, wznoszenie, zniżanie
- sytuacje niebezpieczne: przeciągnięcia w różnych konfiguracjach, itp
- holdingi
- wszelkiego rodzaju podejścia NDB, VOR DME, ILS, Łuki DME, GPS, itd
- trasy IFR
Całość to jeśli dobrze pamiętam to z 50 godzin. Jeśli robisz do tego uprawnienie IR ME to dochodzi dodatkowych 5 godzin.
Jeśli chodzi z czego się uczyć to tutaj wielość literatury jest ogromna w języku angielskim. Jeppesenki są OK. Jakieś elementy były w książce Szutowskiego.
Generalnie warto dobrze się przyzwyczaić do interpretacji instrumentów - a do tego możesz użyć zwykłego Flight Simulatora 2004 lub Rand XL.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki