GALERIA »   Nowe zasady dotyczące kategorii: CZĘŚCIOWO ZASŁONIĘTY        TAP na A330 »   29.04. TAP na A330 w WAW   

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
Like Tree2Likes
  • 1 Post By saturn5
  • 1 Post By DCTunlimited

Wątek: IR ME czy SE+ME

  1. #1

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie IR ME czy SE+ME


    Polecamy

    Witam,
    Co jest waszym zdaniem lepiej zrobić - od razu IR/ME czy IR/SE + konwersja do ME?
    2 wariant wychodzi jakieś 10% taniej i daje 5 h więcej TT. Zakładam, że prywatnie samolotem ME latać nie będę, jeśli już to może w jakichś liniach, ale czy tam komuś robi różnicę czy na ME ma się wylatane łącznie 15 czy 30 godzin? Z perspektywy pracodawcy to i tak żaden nalot.

    Będę wdzięczny za wasze opinie.
    Piotrek

  2. #2
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Ja bym glosowal za druga opcja.
    m@cieq likes this.

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Tomaszów maz

    Domyślnie

    a czy mógłbyś napisać między jakimi SP trzeba wybrać?

  4. #4

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    noise6 - co masz na myśli? Pytam, czy z perspektywy latania w przyszłosci prywatnie, albo zawodowo w liniach lotniczych jest sens robić uprawnienia IR/ME (które z uwagi na 15h lotu na wielosilniku są dosyć drogie) czy lepiej zrobić uprawnienia IR/SE i do tego konwersję na ME (na koniec dnia w obu przypadkach jest się posiadaczem uprawnienia IR/ME wymaganego przez linie).

  5. #5
    Awatar DCTunlimited

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Moim zdaniem lepiej zrobić to taniej, w obu przypadkach nalot na ME jest tak mały że nie ma to znaczenia
    m@cieq likes this.
    Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •