Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 47
Like Tree1Likes

Wątek: Licencje mechanika lotniczego B1, B2 i C

  1. #21
    qed
    qed jest nieaktywny

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK
    Praktyki myślę że nie powinny być problemem ani na PRZ i WAT, ani w LOT i w Świdniku. W dwóch ostatnich przypadkach wiadomo - sami na tym korzystają, jeśli już decydują się (LOT i PZL) zorganizować komuś szkolenie, to raczej razem z praktyką
    Oczywiście...JEŻELI Cię zatrudnią i zdecydują się na szkolenie.
    Jeśli nie jesteś pracownikiem firmy (co nie jest dziś takie łatwe) to za praktyki TY płacisz.
    I wtedy rzeczywiście to nie problem. Firmie musi się zwrócić koszt pracownika, który nad Tobą ciągle stoi i nie robi nic innego w zasadzie.
    Nie wiem jak w Locie, w Świdniku robisz praktyki pracując zwyczajnie jako pracownik, jeśli Cię zatrudnią. Nie znaczy to, że zatrudniając Cię gwarantują Ci, że pójdziesz na szkolenie i zdobędziesz licencję dzięki tej pracy. Jeśli firma zdecyduje się Ciebie wysłać jednak to oczywiste, że firma załatwia sporo spraw związanych z licencją wtedy.
    Najłatwiej chyba starać się o pracę w takim razie w tego typu firmach (o ile koszt praktyki na WAT i PRZ nie jest przystępny), ale jak już napisałem nikt Ci nie da gwarancji, kiedy Cię wyślą na szkolenie (może w Locie to wygląda inaczej i od razu mówią Ci, że zrobią z Ciebie mechanika w rok - nie wiem).

    Wydawałoby się, że firmy z otwartymi ramionami czekają na chętnych takich ?

    Właśnie...wydawałoby się tylko hehe

  2. #22
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez qed
    Oczywiście...JEŻELI Cię zatrudnią i zdecydują się na szkolenie.
    No pewnie że jeżeli, w innym przypadku chyba nie zdecydowaliby się organizować szkolenia
    PS.: Sprawdź PW

  3. #23
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    Orneta

    Domyślnie Szkoła szkoląca mechaników pokładowych.

    Z góry przepraszam, jesli temat już był, ale gdy szukałam znajdywałam tylko o mechanikach naziemnych. Mi chodzi o zdobycie licencji na mechanika pokładowego. Chciałabym wiedziec, gdzie jest najbliższa szkoła. W gre wchodzi nawet zagraniczna.

  4. #24

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    I co niby chcialabys robic jako taki mechanik?

  5. #25

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    W dobie komputerów są jeszcze mechanicy pokładowi ?.

  6. #26
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    Orneta

    Domyślnie

    Są jeszcze mechanicy pokładowi. Behemont, jak nie wiesz co robią mechanicy pokładowi to sie nie udzielaj, prosze. Nie znasz zasady odpowiedzi? Jak nie umiesz pomóc to nie zaśmiecaj swoimi postami. Nie jestem mechanikiem i nie wiem co bym miała robić. Może by latała na DC-10 w FedEx. Nie wiem! Chciałabym wiedzieć, gdzie jest taka szkoła i czy trudno sie do niej dostac.

  7. #27

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Wiec mimo wszystko powodzenia.

    Wystarczy wyguglac. http://www.aeroservice.com/fe.htm

    Ale nie nastawialbym sie na taka sciezke kariery.

  8. #28
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    Orneta

    Domyślnie

    Latanie w FedEx to był tylko przykład. Nawet nie marze o tym. Znam dobrze angielski, ale na tej stronce co mi podałeś, nie ma dokladnych informacji.

  9. #29

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie

    Czesc, mam takie pytanko, moze ktos z was robił licencje mechanika lotniczego, albo w ULCu albo gdziekolwiek indziej, ja mam pierwsze egzaminy za niedługo, szukam jakiejs bazy pytań z poszczególnych modułów, albo chociaż przykładowych pytań..
    Jeśli ktoś zdawał egzaminy, jak wygladają pytania, jaki poziom pytań, wiem, ze na kazde pytanie jest 3 mozliwe odpowiedzi, i około 75sekund na odpowiedz.. Jeśli ktoś ma baze pytań (bo słyszałem ze jeszcze rok temu baza pytań była jawna, w tym roku już ULC nie pozwolił na to) lub jakies przykładowe pytania, prosze o odpowiedz.
    moj mail - santic22@wp.pl - dziekuje z góry

  10. #30

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Kurs Mechaników Szybowcowych
    Górska Szkoła Szybowcowa AP “ŻAR” organizuje w dniach 30.05-4.06.2009r.część teoretyczną kursu mechaników szybowcowych ICAO zgodny z wymaganiami ULC. Koszt kursu 1400,00zł cena obejmuje również koszt pobytu.
    Zgłoszenia prosimy nadsyłać na adres
    zar małpa onet kropka pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.


    Na dzień dzisiejszy w kwestii mechaników szybowcowych cały czas obowiązują przepisy ICAO. W planach EASY jest wprowadzenie licencji PART-owskich również w tym zakresie. W takim wypadku analogicznie do dotychczasowych licencji mechaników samolotowych będą one podlegały konwersji.

    Procedura uzyskania licencji ICAO:
    1. Szkolenie teoretyczne,
    2. Praktyka w organizacji obsługowej minimum 1 rok, a w jej trakcie szkolenie praktyczne, (zaświadczenie o praktyce). – przepisy nie określają czy teoria czy praktyka ma być wcześniej,
    3. Egzamin teoretyczny przed LKE w ULC,
    4. Egzamin praktyczny u wskazanego przez ULC egzaminatora.

    Może ktoś będzie zainteresowany

  11. #31
    Awatar SAR37

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Witam!
    Czy może ktoś się orientuje jak to jest z konwersją uprawnień mechaników wojskowych na uprawnienia cywilne zgodne z PART-66?
    Mam kolegę, który jest mechanikiem latającym na Mi-8 z 15-letnia praktyką (również jako mechanik naziemny) i chciałby załapać się do pracy w cywilu jako mechanik naziemny.
    Jaką drogę trzeba przebyć aby uzyskać stosowną licencję mechanika obsługi śmigłowców i kto realizuje program szkoleń konwersyjnych - z góry dziękuję za info w imieniu kolegi!

    p.s. na stronach ULC nie ma nic o konwersji z uprawnień wojskowych a tylko o konwersji dotychczasowych licencji.
    Ostatnio edytowane przez SAR37 ; 17-09-2009 o 14:17 Powód: uzupełnienie
    heliHansa

    "Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm"
    Jerzy Giedroyc


  12. #32
    Awatar piotrp94

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie Zdawanie w ULC

    Witam! Jakie przedmioty musi zdawać osoba chcąca zdobyć w ULC licencję mechanika lotniczego kategorii B1?
    czekamy na prędkość światła!!:P


  13. #33
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    lot. to kraj zakłamania

    Domyślnie

    Tu macie powazną odpowiedz: STOWARZYSZENIE MECHANIKÓW LOTNICZYCH / AIRCRAFT ENGINEERS ASSOCIATION.
    Ci, co faktycznie są zainteresowani praca mechanika to znajdą tam telefony i maile i nawet mozliwosc spotkania .Może nawet kawa ugoszcza W końcu po to to stowarzyszenie powstało .

  14. #34

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    A tak z ciekawosci (może ktoś wie) ile taki mechanik z licencją B1, B2 i C po studiach lotniczych zarabia w takim Locie?

  15. #35

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Zna ktoś odpowiedż na to pytanie?Choćby subiektywne.

  16. #36

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    great southern land

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Xavier1657 Zobacz posta
    Zna ktoś odpowiedż na to pytanie?Choćby subiektywne.
    Przepraszam ,ze pytaniem na pytanie ale po co konczyc studia ,zeby zostac mechanikiem z licencja B1?

  17. #37
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    a co stoi w sprzeczności miec licencje i studia ? lub studia i licencje ?

  18. #38

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    great southern land

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    a co stoi w sprzeczności miec licencje i studia ? lub studia i licencje ?
    Pewnie nic nie stoi na przeszkodzie nie trzeba konczyc wyzszej uczelni ,zeby byc dobrym mechanikiem z licencja B1, watpie, zeby ktokolwiek chcial konczyc studia lotnicze ,zeby podpisywac wymiane kola albo innego podzespolu - bo taka jest rola mechanika z licencja B1.
    Wydaje mi sie ,ze mechanik z licencja B1 ,z okolo 20 letnim stazem powinien zarobic w Locie ok 5000 zl miesiecznie ( z nadgodzinami I innymi dodatkami) pewnie sie myle ,wiec prosze o korekte

  19. #39
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    szczerze, to nie moge zrozumiec takiego myslenia ,majac studia i licencje mozesz na przykład pracowac u rayana w biurze jakosci można? ..oczywiscie jednym słowem lepsza posada lepsze pieniadze

    można też być po MELu i dygac po płycie jako mechanik ...polska specyfika

    2 tysiące

  20. #40

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    great southern land

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    szczerze, to nie moge zrozumiec takiego myslenia ,majac studia i licencje mozesz na przykład pracowac u rayana w biurze jakosci ? można ..oczywiscie jednym słowem lepsza posada lepsze pieniadze
    jasne ,ze mozesz ! napisalem ,ze nic nie stoi na przeszkodzie. Inzynier po studiach ,nawet z licencja B1 zajmuje sie innymi rzeczami niz mechanik z taka wlasnie licencja.Niedawno czytalem ogloszenie z oferta pracy dla magazyniera w magazynie z czesciami zamiennymi do samolotow ,jednym z wymogow byly studia w dziedzinie logistyki,po co? praktyka na takim stanowisku wydaje sie byc wazniejsza niz jakies tytuly przed nazwiskiem, inna sprawa jesli trzeba opracowac plan naprawy poszycia po uderzeniu pioruna albo podobnej naprawy

    Jasne ,ze mozna skonczyc MEL I dygac po plycie za 2 tysiace ,MEL to jeden z ciezszych wydzialow na "polibudzie", ciekawy jestem ilu mechanikow B1 lub B2 pracujacych w PLL LOT skonczylo MEL lub podobne I pracuje na zmiany za 2 tysiaki ?

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 23-06-2015, 12:55
  2. 22-03-2015, 10:46
  3. 21-10-2014, 22:03
  4. 10-08-2014, 19:14
  5. 08-06-2014, 13:30
  6. 18-11-2013, 15:36
  7. 07-11-2013, 19:28
  8. 07-11-2013, 18:56
  9. 16-10-2013, 21:30
  10. 01-08-2013, 10:58
  11. 11-06-2013, 18:53
  12. 05-02-2013, 18:54
  13. 12-11-2012, 22:42
  14. 17-09-2012, 14:40
  15. 12-06-2012, 09:19
  16. 10-03-2012, 09:52
  17. 13-12-2011, 08:21
  18. 05-12-2011, 16:21
  19. 18-11-2011, 09:28
  20. 19-10-2011, 14:54
  21. 09-10-2011, 19:57
  22. 03-10-2011, 11:39
  23. 24-09-2011, 10:23
  24. 18-04-2011, 17:20
  25. 28-03-2011, 15:38
  26. 10-12-2010, 19:09
  27. 29-10-2010, 10:50

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •