bardzo mozliwe ciekaw jestem zdania innych forumowiczow,poki co lece spac , milego dnia !
bardzo mozliwe ciekaw jestem zdania innych forumowiczow,poki co lece spac , milego dnia !
Nikt się nie orientuje odnośnie zarobków?
Nawet z licencją C i z wpisem do licencji jaiegoś typu statku powietrznego np. 737?
Jak moge chwile przezkadzac albo pomagac.To ja pracujem w Brussels Airlines jako mechanik z licencja A ( zmiana kolo, hamulec , swiatlach i pierdolki z Cabiny i Cockpit) i majac AVRO RJ85/100 , AIRBUS A318/319/320/321 i Airbus A330 -300 -400 z silnikami PW4168 i CF6.
Slyszalem ze mowicie o mechanik na pokladzie , wlasnie nasze a330 leca do Afryki(dakar, entebbe, Kigali,Ouagadougou i wiele innych)z mechanikiem na pokladzie bo wiadomo w Afryce pustynna wszedzie i ciezko znalesc mechanika w takiej bazy i nasze a330 musza byc certyfikowany ETOPS.
Mowiliscie o szkoleniu , ja konczylem technikum w kierunku mechanik samolotow w normalniej szkole (3lata) co spol pracowali z brussels airlines .Mielismy klasa w hangaru i kursy zModulami od 1 do 15 i pozatym staze w hangaru przy latajacy samoloty.
jak konczylismy te 3 lata w szkole to podpisalismy kontrakt z lina lotnicze i juz jestem 4 lata i jestem zadowolony.
i ktos chyba pytal , jak dostac sie mechanik na pokladzie ? U nas podpisujesz sie do type rating A330 , daja Ci kurs za free ale podpisujesz specjalnie kontrakt ze masz zostac w firmie 3 lata i nie uciekac ( mozesz uciekac ale wtedy placisz reszta kursu) Ale to nie wszystko , lata doswiadczenie trzeba miec z A330 , znac go od A do Z bo w Afryce jestes SAM , nikt Ci nie pomoze.
Przepraszam Polski jezyk to nie moj natywny jezyk , For me it's french , dutch and a bit of english
Pozdrawiam
Zakładki