Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 47 z 47
Like Tree1Likes

Wątek: Licencje mechanika lotniczego B1, B2 i C

  1. #41
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez BigSki Zobacz posta
    Inzynier po studiach ,nawet z licencja B1 zajmuje sie innymi rzeczami niz mechanik z taka wlasnie licencja
    oj nie znasz polskiej specyfiki...

  2. #42

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    great southern land

    Domyślnie

    bardzo mozliwe ciekaw jestem zdania innych forumowiczow,poki co lece spac , milego dnia !

  3. #43

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Nikt się nie orientuje odnośnie zarobków?

  4. #44
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Xavier1657 Zobacz posta
    Nikt się nie orientuje odnośnie zarobków?
    post numer 39 ostatni akapit

  5. #45

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Nawet z licencją C i z wpisem do licencji jaiegoś typu statku powietrznego np. 737?

  6. #46
    Awatar SNFabio

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    EBBR

    Domyślnie

    Jak moge chwile przezkadzac albo pomagac.To ja pracujem w Brussels Airlines jako mechanik z licencja A ( zmiana kolo, hamulec , swiatlach i pierdolki z Cabiny i Cockpit) i majac AVRO RJ85/100 , AIRBUS A318/319/320/321 i Airbus A330 -300 -400 z silnikami PW4168 i CF6.
    Slyszalem ze mowicie o mechanik na pokladzie , wlasnie nasze a330 leca do Afryki(dakar, entebbe, Kigali,Ouagadougou i wiele innych)z mechanikiem na pokladzie bo wiadomo w Afryce pustynna wszedzie i ciezko znalesc mechanika w takiej bazy i nasze a330 musza byc certyfikowany ETOPS.
    Mowiliscie o szkoleniu , ja konczylem technikum w kierunku mechanik samolotow w normalniej szkole (3lata) co spol pracowali z brussels airlines .Mielismy klasa w hangaru i kursy zModulami od 1 do 15 i pozatym staze w hangaru przy latajacy samoloty.
    jak konczylismy te 3 lata w szkole to podpisalismy kontrakt z lina lotnicze i juz jestem 4 lata i jestem zadowolony.
    i ktos chyba pytal , jak dostac sie mechanik na pokladzie ? U nas podpisujesz sie do type rating A330 , daja Ci kurs za free ale podpisujesz specjalnie kontrakt ze masz zostac w firmie 3 lata i nie uciekac ( mozesz uciekac ale wtedy placisz reszta kursu) Ale to nie wszystko , lata doswiadczenie trzeba miec z A330 , znac go od A do Z bo w Afryce jestes SAM , nikt Ci nie pomoze.

    Przepraszam Polski jezyk to nie moj natywny jezyk , For me it's french , dutch and a bit of english

    Pozdrawiam
    DeeSmont likes this.

  7. #47

    Dołączył
    Oct 2016

    Domyślnie Mechanik Silników Lotniczych - Licencja


    Polecamy

    Czy znajdzie się tutaj osoba, która wie jak dokładnie wygląda proces zdobycia licencji mechanika silników lotniczych?

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

LinkBacks (?)

  1. 23-06-2015, 12:55
  2. 22-03-2015, 10:46
  3. 21-10-2014, 22:03
  4. 10-08-2014, 19:14
  5. 08-06-2014, 13:30
  6. 18-11-2013, 15:36
  7. 07-11-2013, 19:28
  8. 07-11-2013, 18:56
  9. 16-10-2013, 21:30
  10. 01-08-2013, 10:58
  11. 11-06-2013, 18:53
  12. 05-02-2013, 18:54
  13. 12-11-2012, 22:42
  14. 17-09-2012, 14:40
  15. 12-06-2012, 09:19
  16. 10-03-2012, 09:52
  17. 13-12-2011, 08:21
  18. 05-12-2011, 16:21
  19. 18-11-2011, 09:28
  20. 19-10-2011, 14:54
  21. 09-10-2011, 19:57
  22. 03-10-2011, 11:39
  23. 24-09-2011, 10:23
  24. 18-04-2011, 17:20
  25. 28-03-2011, 15:38
  26. 10-12-2010, 19:09
  27. 29-10-2010, 10:50

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •