zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Zarobki ludzi z licencją są co najmniej dobre (i w dodatku można pracować na całym świecie), czy ciekawa? Co kto lubi - jednak jeżeli ktoś się decyduje to powinno o czymś świadczyć.
Żeby pracować jako mechanik czy zdawać na licencje nie potrzeba żadnych studiów wyższych, ba - egzamin po technikum też się w praktyce zupełnie do niczego nie przydaje, jeżeli chodzi o zatrudnienie (bardziej liczy się sam fakt ukończenia szkoły).
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Z Parciana licencja nie zatrudnią cie w Stanach,chca FAA. Tak ze argument pracy na całym swiecie pada. Warto ,jesli już masz ta parcianą zdać egzaminy w miejscu gdzie zamierzasz być dluzej lub na stałe. Mówie tu na podstawie pracy w UK. Daja wieksze stawki i o awans łatwiej.
Co wy ku..a z tymi studiami. Lepiej mieć niż nie , co to ojciec nie moze przemówić do zadu ?
Ciekawe rzeczy można tutaj wyczytać, oj ciekawe.
Jak ktoś chce wiedzieć, jak naprawdę wygląda praca mechanika lotniczego w linii lotniczej, jakie kwalifikacje są wymagane itd, jak wygląda szkolenie, egzaminy, praca w kraju i za granicą - zapraszam na PW.
pzdr
Podział w lotnictwie na FAA/JAA jest dosyć oczywisty, łatwo domyślić się o co chodziło.
Na pytanie czy do pracy jako licencjonowany mechanik lotniczy wymagane są studia odpowiedź brzmi nie, tak samo jak w przypadku pilota czy atc; nie rozwijam się tu nad dysputą "lepiej mieć czy nie".
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Dziwi mnie podejście ,na starcie młodzi ludzie chca sie samo ograniczać. Jakby wykształcenie było garbem.
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Nie jestem, bo prywatnie uważam że studia też warto mieć (dają pewne charakterystyczne umiejętności i zdolności )
Jednak tekst "na awionetki wystarczy odpowiednie technikum, na pozostałe samolociki i np. prace w liniach lotniczych trzeba mieć studia i koniec " jest po prostu nieprawdą (lekko ujmując) i dlatego podkreślam, że studiów do zawodu nie potrzeba.
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Co do głównego tematu. W Częstochowskim TZNie, od tego roku są dwa nowe kierunki:
- technik mechanik lotniczy
- technik awionik
TZN : Techniczne Zakłady Naukowe w Częstochowie : Technikum nr 5, III Liceum Profilowane, Policealna Szkoła Zawodowa
Według mnie studia dadzą zawsze więcej wiedzy, która z pewnością będzie przydatna przy pracy, jednakże to nie jest też tak, że bez nich ani rusz.
Swoją drogą to taki mechanik po technikum mechanicznym(oczywiście na profilu mechanik lotniczy), po studiach inżynierskich( Akademia Lotnicza - O nas ) a i po licencji to też chyba tak 1500zł nie zarabia?
Technik mechanik (4 lata) |Technik mechanik lotniczy (4 lata) |Technik awionik (4 lata) |Technik organizacji reklamy (4 lata) | Zespół Szkół Technicznych i Handlowych im. F. Kępki
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I HANDLOWYCH W BIELSKU-BIAŁEJ
Technik mechanik lotniczy (4 lata)
Technik awionik (4 lata)
Witam Mam na imię Weronika i chodzę do gimnazjum.. Myślę iść na mechanika samolotów, ale to raczej zawód dla facetów. Chciałabym zostać mechanikiem ale pewnie usłyszę sprzeciw od moich rodziców... co o tym myślicie??? Z góry dzięki za odpowiedź ;*
Ostatnio edytowane przez Staford ; 21-12-2010 o 18:50
A gdzie chodzisz do szkoły?
Ostatnio edytowane przez Staford ; 21-12-2010 o 18:49
Zakładki