Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
  1. #1
    rkosarzycki
    Goście

    Domyślnie Aerotechnika vs Aerostart - Poznań


    Polecamy

    Witam,

    czy ktoś wie jaki jest status szkoleń u p. Domicza w Aerotechnice w Poznaniu? Od kilku tygodni ich strona nie działa.

    Czy to prawda, ze aerostart w zernikach ma cofnietą licencje na szkolenia?

    Jeżeli obie info są prawdą, jaka jest alternatywa na PPL w Poznaniu poza aeroklubem?

    Pozdro,
    RK

  2. #2
    rkosarzycki
    Goście

    Domyślnie

    ok wszyscy zignorowali temat ale jeżeli by to kogoś interesowało to zamieszczam info w temacie. aerostart widocznie juz nie istnieje. w tym samym miejscu otwiera sie nowy osrodek o nazwie FTO "ŻELAZNY 6".

    poczatek szkoleń teoretycznych w połowie lutego (po zakończonej certyfikacji Ośrodka),
    od 20 stycznia powinna ruszyć strona www.zelazny6.pl

    a to cennik na 2008:

    WSTĘPNE ZAŁOŻENIA CENOWE NA 2008 ROK

    SZKOLENIE DO PPL(A)
    PRIVATE PILOT LICENCE



    PROPOZYCJA WARIANTÓW SZKOLENIA
    (BEZ SKRÓTÓW PROGRAMOWYCH)

    Warianty szkolenia teoretycznego


    1) Szkolenie stacjonarne
    (120 godzin zajęć – około 21 dni szkoleniowych)a)
    Cena = 1 500 PLN

    2) Szkolenie zaoczne
    (26-30 godzin zajęć – około 5 pełnych dni szkoleniowych – tylko seminariów)
    Cena = 3 200 PLN
    Komplet książek (warunek posiadania jest niezbędnym) = 1 200 PLN

    UWAGI
    a)Pod warunkiem zebrania grupy minimum 10 osób

    Warianty szkolenia praktycznego


    A) Szkolenie na samolocie Cessna-152
    Szkolenie wg. ZADANIA PI na samolocie Cessna 152 – minimum 16 h 04 min b)
    („Szkolenie po kręgu i do strefy”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIII na samolocie Cessna 152 –minimum 4 h 40 min
    („Zapoznawcze szkolenie wg przyrządów”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIV na samolocie Cessna 152 – minimum 23 h 00 min
    („Szkolenie w lotach po trasie, przeloty i loty VCFR”)
    RAZEM – minimum 43 h 44 min
    Cena 1200 PLN/ godzina x 1 godzinaf) = 1 200 PLN
    Cena 500 PLN/ godzinę x 44 godzinye) = 22 000 PLN
    RAZEM = 23 200 PLN
    UWAGI
    b)ilość lotów zawarta w Programie Szkolenia jako minimum
    e)minimalna ilość godzin do uzyskania licencji PPL(A), zawarta w przepisach JAR-FCL to 45 godzin
    f)1200 PLN to cena jednej godziny na samolocie akrobacyjnym celem zapoznania z korkociągami



    B) Szkolenie na samolocie Cessna-152 i „własnym”
    Szkolenie wg. ZADANIA PI na samolocie Cessna 152 – minimum 16 h 04 min
    („Szkolenie po kręgu i do strefy”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PI na samolocie „własnym” – minimum 6 h 04 min c) d)
    („Szkolenie po kręgu i do strefy- przeszkolenie na typ”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIII na samolocie „własnym” – minimum 4 h 40 min
    („Zapoznawcze szkolenie wg przyrządów”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIV na samolocie „własnym” – minimum 23 h 00 min
    („Szkolenie w lotach po trasie, przeloty i loty VCFR”)
    RAZEM – minimum 49 h 48 min
    Cena 500 PLN/ godzina x 15 godzin = 7 500 PLN
    Cena 1200 PLN/ godzina x 1 godzinaf) = 1 200 PLN
    Cena 200 PLN/ godzina x 34 godziny = 6 800 PLN
    RAZEM = 15 500 PLN
    UWAGI
    c)pod warunkiem posiadania lub wpisania samolotu do CAMO i wydania zgody na szkolenie przez ULC
    d)cena 200 PLN obejmuje koszty Ośrodka wraz z instruktorem, dodatkowo należy doliczyć koszt paliwa i obsługi
    f)1200 PLN to cena jednej godziny na samolocie akrobacyjnym celem zapoznania z korkociągami



    C) Szkolenie na samolocie „własnym” c)
    Szkolenie wg. ZADANIA PI na samolocie „własnym” – minimum 16 h 04 min
    („Szkolenie po kręgu i do strefy”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIII na samolocie „własnym” – minimum 4 h 40 min
    („Zapoznawcze szkolenie wg przyrządów”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIV na samolocie „własnym” – minimum 23 h 00 min
    („Szkolenie w lotach po trasie, przeloty i loty VCFR”)
    RAZEM – minimum 43 h 44 min
    Cena 1200 PLN/ godzina x 1 godzinaf) = 1 200 PLN
    Cena 200 PLN/ godzina x 44 godzinyd)e = 8 800 PLN
    RAZEM = 10 000 PLN
    UWAGI
    c)pod warunkiem posiadania lub wpisania samolotu do CAMO i wydania zgody na szkolenie przez ULC
    d)Cena 200 PLN obejmuje koszty Ośrodka wraz z instruktorem, dodatkowo należy doliczyć koszt paliwa i obsługi
    e)minimalna ilość godzin do uzyskania licencji PPL(A), zawarta w JAR-FCL to 45 godzin
    f)jedna godzina na samolocie akrobacyjnym celem zapoznania z korkociągami


    D) Szkolenie z akrobacją BASIC i na samolocie „własnym”
    Szkolenie wg. ZADANIA PII na samolocie Zlin-526 F – minimum 19 h 32 min
    („Szkolenie po kręgu i na akrobację BASIC”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PI na samolocie „własnym” – minimum 6 h 04 min c) d)
    („Szkolenie po kręgu i do strefy- przeszkolenie na typ”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIII na samolocie „własnym” – minimum 4 h 40 min
    („Zapoznawcze szkolenie wg przyrządów”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIV na samolocie „własnym” – minimum 23 h 00 min
    („Szkolenie w lotach po trasie, przeloty i loty VCFR”)
    RAZEM – minimum 53 h 16 min
    Cena 1200 PLN/ godzina x 20 godzin = 24 000 PLN
    Cena 200 PLN/ godzina x 34 godziny = 6 800 PLN
    RAZEM = 30 800 PLN
    UWAGI
    c)pod warunkiem posiadania lub wpisania samolotu do CAMO i wydania zgody na szkolenie przez ULC
    d)cena 200 PLN obejmuje koszty Ośrodka wraz z instruktorem, dodatkowo należy doliczyć koszt paliwa i obsługi



    E) Szkolenie z akrobacją BASIC i na samolocie Cessna-152
    Szkolenie wg. ZADANIA PII na samolocie Zlin-526 F – minimum 19 h 32 min
    („Szkolenie po kręgu i na akrobację BASIC”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PI na samolocie Cessna-152 – minimum 6 h 04 min
    („Szkolenie po kręgu i do strefy- przeszkolenie na typ”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIII na samolocie Cessna-152 – minimum 4 h 40 min
    („Zapoznawcze szkolenie wg przyrządów”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIV na samolocie Cessna-152 – minimum 23 h 00 min
    („Szkolenie w lotach po trasie, przeloty i loty VCFR”)
    RAZEM – minimum 53 h 16 min
    Cena 1200 PLN/ godzina x 19 godzin = 22 800 PLN
    Cena 500 PLN/ godzina x 34 godziny = 17 000 PLN
    RAZEM = 39 800 PLN


    F) Szkolenie na samolocie Cessna-182
    Szkolenie wg. ZADANIA PI na samolocie Cessna 182 – minimum 16 h 04 min
    („Szkolenie po kręgu i do strefy”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIII na samolocie Cessna 182 –minimum 4 h 40 min
    („Zapoznawcze szkolenie wg przyrządów”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIV na samolocie Cessna 182 – minimum 23 h 00 min
    („Szkolenie w lotach po trasie, przeloty i loty VCFR”)
    RAZEM – minimum 43 h 44 min
    Cena 1200 PLN/ godzina x 1 godzinaf) = 1 200 PLN
    Cena 750 PLN/ godzina x 44 godzinye) = 33 000 PLN
    RAZEM = 34 200 PLN
    UWAGI
    e)minimalna ilość godzin do uzyskania licencji PPL(A), zawarta w przepisach JAR-FCL to 45 godzin
    f)1200 PLN to cena jednej godziny na samolocie akrobacyjnym celem zapoznania z korkociągami


    G) Szkolenie na samolocie Cessna-152 i Cessna-182
    Szkolenie wg. ZADANIA PI na samolocie Cessna 152 – minimum 16 h 04 min
    („Szkolenie po kręgu i do strefy”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PI na samolocie Cessna-182 – minimum 6 h 04 min
    („Szkolenie po kręgu i do strefy- przeszkolenie na typ”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIII na samolocie Cessna-182 – minimum 4 h 40 min
    („Zapoznawcze szkolenie wg przyrządów”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIV na samolocie Cessna-182 – minimum 23 h 00 min
    („Szkolenie w lotach po trasie, przeloty i loty VCFR”)
    RAZEM – minimum 49 h 48 min
    Cena 500 PLN/ godzina x 15 godzin = 7 500 PLN
    Cena 1200 PLN/ godzina x 1 godzina = 1 200 PLN
    Cena 750 PLN/ godzina x 34 godziny = 25 500 PLN
    RAZEM = 34 200 PLN


    H) Szkolenie z akrobacją BASIC i na samolocie Cessna-182
    Szkolenie wg. ZADANIA PII na samolocie Zlin-526 F – minimum 19 h 32 min
    („Szkolenie po kręgu i na akrobację BASIC”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PI na samolocie Cessna-182 – minimum 6 h 04 min
    („Szkolenie po kręgu i do strefy- przeszkolenie na typ”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIII na samolocie Cessna-182 – minimum 4 h 40 min
    („Zapoznawcze szkolenie wg przyrządów”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIV na samolocie Cessna-182 – minimum 23 h 00 min
    („Szkolenie w lotach po trasie, przeloty i loty VCFR”)
    RAZEM – minimum 53 h 16 min
    Cena 1200 PLN/ godzina x 19 godzin = 22 800 PLN
    Cena 750 PLN/ godzina x 34 godziny = 25 500 PLN
    RAZEM = 48 300 PLN



    I) Szkolenie z akrobacją BASIC na samolocie Zlin-526 F
    Szkolenie wg. ZADANIA PII na samolocie Zlin-526 F – minimum 19 h 32 min
    („Szkolenie po kręgu i na akrobację BASIC”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIII na samolocie Zlin-526 F – minimum 4 h 40 min
    („Zapoznawcze szkolenie wg przyrządów”)
    Szkolenie wg. ZADANIA PIV na samolocie Zlin-526 F – minimum 23 h 00 min
    („Szkolenie w lotach po trasie, przeloty i loty VCFR”)
    RAZEM – minimum 47 h 12 min
    Cena 1200 PLN/ godzina x 48 godzin = 57 600 PLN


    UWAGI
    • Cena dla pojedyńczego szkolonego wynosi ok.1200 PLN samolotu Zlin-526 F i jest ceną orientacyjną, przy większej ilości chętnych istnieje możliwość negocjacji.

    • Istnieją jeszcze warianty szkolenia na Zlinie 142, z akrobacją BASIC i bez.

    • Należy pamiętać, że wszystkie czasy podane wcześniej są czasami minimalnymi, podczas szkolenia czasy te mogą ulec zwiększeniu.

    • Wszystkie podane warianty są pokazane bez możliwych skrótów szkoleniowych dla pilotów, którym zaliczono wcześniejszy nalot i praktykę lotniczą.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Albo nie doczytałem, albo nie jest to napisane - na którym lotnisku?

  4. #4
    rkosarzycki
    Goście

    Domyślnie

    na lądowisku Żerniki/Gądki - tam gdzie był Aerostart

  5. #5
    mgajdzinski
    Goście

    Domyślnie

    A co z kursami u Domicza? Wysłałem maila z zapytaniem o PPL do jego firmy ale nikt nie odpowiedział.

  6. #6
    rkosarzycki
    Goście

    Domyślnie

    trzeba zadzwonic - nadal prowadza szkolenia. ale nie mailem - bo ich strona szwankuje - jednak jak sie zadzwoni to nie ma problemu. Ale chyba sa drozsi niz zelazny6. Swoja droga Zelazny 6 prowadzi de facto Wojtek Krupa latajacy z nr 6 w grupie. Ja jednak sie u nich chce do PPL wyszkolic. A potem dalej mozna isc do Domicza.

  7. #7
    mgajdzinski
    Goście

    Domyślnie

    Strona Zelazny 6 wciąz nie jest gotowa. Kiedy najwczesniej można zacząć kurs teoretyczny zaoczny w Gądkach?

  8. #8
    rkosarzycki
    Goście

    Domyślnie

    z moich informacji wynika ze teorie mozna zaczac w polowie lutego.

  9. #9
    mgajdzinski
    Goście

    Domyślnie

    Masz jakiś kontakt do kogoś żeby się umówić na rozpoczęcie szkolenia?

  10. #10
    rkosarzycki
    Goście

    Domyślnie

    Wojciech "ŻELAZNY6" Krupa [aragondrake@tlen.pl]

  11. #11
    rkosarzycki
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    w Aerostarcie szkolenie PPL na C-152 - 25,000 zl, na 172 - 27,500. teoria i praktyka. mozna zaczynac praktycznie next week.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •