Strona 3 z 21 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 408
Like Tree4Likes

Wątek: Od 0 do pilota liniowego.

  1. #41
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie


    Polecamy

    Klymoon, najlepsze oczy robia ludzie, ktorzy sie nastawiaja na to ze wylataja wszystkie zadania w absolutnym minimum godzin i zdadza egzamin konczac magiczna cyfra 45 godzin (widzialem na wlasne oczy, pracowalem w klubie lotniczym i przewijalo sie ich setki miesiecznie, hehehe) placili za 45 godzin z gory i oczekiwali ze skoncza wszystko w tym czasie a okazywalo sie po drodze ze do orlow wcale nie naleza ;-) mialem okazje poznac takiego goscia co pierwsze solo zrobil jak mial 60 godzin a cala licencje grubo po 200-setce.

    Takze to co w postach powyzszych napisane jest na temat godzin to 'plany minimum' nie liczcie na to ze skonczycie wszystko w podanym czasie, zawsze wam kilka godzin 'ucieknie'

    Pozdr

  2. #42
    Sojer
    Goście

    Domyślnie

    No rzeczywiście sporo.... nadzieja prysła teraz zimny prysznic wylała mi na głowę rzeczywistość Widzę ze kolosalne koszta to są za nalot... bo łącznie za sam nalot z tego, co wymieniłeś to 100tyś wspominasz ze ,,jeżeli nie masz możliwości latania za darmo'' rozumiem ze jest jeszcze możliwość znalezienia na własna rękę fuchy (oczywiście z której nie będę czerpał korzyści majątkowych) tylko po to, aby dolatać te godzinki.
    Czy są spore szanse (dla upartego człowiek :P ) na znalezienie takowej fuchy ?

  3. #43

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Mówiac "nalot"masz na mysli godziny wchodzace w praktyczna czesc szkolenia...a jak chcesz nauczyc sie latac?z ksiazkek?

    Piszac o "mozliwosci darmowego latania" mialem na mysli np.holowanie szybowców w aeroklubie (ale trzeba wtedy wylaszowac typ którym sie holuje i miec wylatane na nim 10 h minimum no i oczywiscie miec w ogóle taka mozliwosc,zawsze jest pare osób chetnych na taka fuche ),jakies loty widokowe choc szczerze mówiac watpie zeby ktos pozwolil latac z pasazerami swiezo upieczonemu "turystycznemu"....prawda jest taka ze z PPL nie ma zbyt wielu mozliwosci zrobienia w miare sprawnie potrzebnego nalotu za darmo niestety.

    Wiem Kszyhu ze zalozylem absolutnie optymistyczna wersje przebiegu szkolenia co generalnie w praktyce sie nie zdarza....moja intencja bylo bardzo ogólnikowe przedstawienie tego "bolesnego"procesu .

  4. #44
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie

    Klymoon, wiem, wiem, tylko tak sie smialem z tego ze to takie 'bardzo optymistyczne'. ;-)

  5. #45

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    zalozylem dzis rózowe okulary i tak mi jakos wyszlo..hehe...

  6. #46
    Sojer
    Goście

    Domyślnie

    A ile będe miał czasu na dolatanie tych 100 godzin do CPL ?

  7. #47

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    ile zechcesz....nikt cie nie limituje czasem...im szybciej dolatasz tym szybciej zaczniesz szkolenie do CPL

  8. #48
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Klymoon
    IFR : symulator minimum 35 h cena za 1 h to okolo 280 zeta czyli 9.800
    Jestes pewny ze w Europie mozna tyle godzin przelatac na symulatorze? W USA tylko pare godzin wolno ci na symulatorze do IR - gruba wiekszosc z tych 45-ciu musi byc na samolocie.

  9. #49
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie

    Sojer, zeby jeszcze bardziej uzmyslowic ci jak powinny byc po kolei zrobione licencje uprawnienia itp zajrzyj do tego odnosnika. sam bede moje praktyczne robil w tym centrum szkolenia (Stapleford EGSG). krotka broszurka z tego osrodka wyjasniajaca co i jak od PPL do 'frozen ATPL' w rozbiciu na kursy i jak to zrobic. troche popieprzone strony sa bo to material gotowy do drukowania i skladania w broszurki

    Pozdr

  10. #50

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Jestem pewien bo robilem to w ubieglym roku.Dla posiadaczy PPL jest 35 h symulatora ( FNTP II ) i 15 h samolotu,dla ludzi z CPL 35 h sym. i 10 h samolotu.oczywiscie to sa minima.Jesli chodzi o symulatory starszego typu to zapewne wymagania sa inne ale tych nie znam.

  11. #51
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Ma ktoś może zeskanowane akrtykuły z "Przeglądu lotniczego", maj i czerwiec tytuł "Jak zostać kapitanem" (czy jakoś tak)?

    Nie ma już w kiosku, a podobno dobre artykuły :/

  12. #52

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wlkp.

    Domyślnie

    Ja mam te PLAR-y zeskanuje to zapodam

  13. #53
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Byłbym bardzo wdzięczny

  14. #54

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Dac tutaj czy chcesz na priv?

  15. #55
    Awatar Pawel Bronek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Jednym słowem ... Powodzenia
    zmienione ;)

  16. #56
    Awatar S.W.A.T

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2.0nm NE of OKE

    Domyślnie

    ja tez poprosze , szczegolnie 1sza czesc bo nie zdazylem kupic..

  17. #57
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie

    Sojer, zapomnialem podac Ci najlepszy link do uzyskania wielu informacji w temacie zadanym przez Ciebie, czyli: 'od zera do bohatera' :P mam nadzieje ze nie bedzie to niezgodne z regulaminem i modowie nie usuna tego posta

    zajrzyj na http://www.pprune.org/forums/

    to jest forum plotek lotniczych, gdzie oprocz pogadanek na temat latalem tym latalem tamtym masz wiele informacji na temat kazdej roboty zwiazanej z lotnictwem i co trzeba zrobic zeby sie do takowej dorwac. informacje o cabin crew, dispatchers i ground crew rowniez tam znajdziesz.

    poczytaj i poszukaj informacji ktore moga ci sie przydac

    Powodzenia

    Krzysiek

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A wiec zgodnie z obietnica umieszczam skany artykulu. Niestety zgubil mi sie egzemplarz majowy gdzie bylo o zdobyciu pozycji pilota

    Album z 4 stronami artykulu:

    http://picasaweb.google.com/byqu88/D...tanskiFotelCz2


    ps.
    autorzy chyba byli zmeczeni ze w podpisie napisali " Airbus 320-300" jak na zdjeciu jak byk widac 320-200 :P

  19. #59
    Awatar S.W.A.T

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2.0nm NE of OKE

    Domyślnie

    łee no nie masz majowego ? :P wez poszukaj plz

  20. #60
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Dzięki wielkie kondziu !

    Ma ktoś ten majowy numer

Strona 3 z 21 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •