Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie Szkolenia lotnicze w okolicach Poznania


    Polecamy

    Zabieram się w tym roku za PPL(A) i muszę rozeznać się w rynku szkół lotniczych w mojej okolicy. Sam znam cztery ośrodki szkoleniowe: Aeroklub Poznański, Żelazny6 w Gądkach, Domicz i Aeroklub Leszczyński. Są jeszcze jakieś? Chodzi mi o miejsca do 100km od Poznania - tak, żeby w razie czego łatwo było dojechać pociągiem.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wlkp.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Craviec
    Aeroklub Poznański
    Niestety - szkolą tylko na zlecenie MONu, ew. jakiejś klasy lotniczej Sam tu chciałem się szkolic, ale obecnie mam dylemat...

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Dzwoniąc do Leszna dowiedziałem się, że CSS (Centralna Szkoła Szybowcowa) i Aeroklub Leszczyński to w zasadzie dwie różne firmy prowadzące szkolenia niezależnie od siebie - taka informacja/ciekawostka dla zainteresowanych.

    P.S. Ktoś wie co się dzieje z Żelaznym6? Drugi dzień telefon nie odpowiada, a dzwonię o różnych porach dnia (np. przed chwilą próbowałem).

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    EPWW FIR

    Domyślnie

    Wysoce prawdopodobne, że są zajęci... 42 Mistrzostwa w Akrobacji Samolotowej, Poznań 2008, 17-22.06

  5. #5
    nefta
    Goście

    Domyślnie

    Craviec, czy dowiedziałeś się czegoś na temat Żelaznego? Szczerze mówiąc ja też staram się do nich dodzwonić i nic. Będę wdzięczna za wszelkie informacje.

  6. #6

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Niewiele wniosę do dyskusji na temat Zelazny6 (luźna rozmowa z Wojciechem Krupą - nie wiedzialem kim jest dopiero później dowiedziałem sie kim On jest )ale z tego co wiem godzina lotu 650 zl. Szkolenie prowadzone jest początkowo na 152 następnie na 172 w cenę kursu wliczone są lądowania na lotniskach kontrolowanych gdzie w różnych szkoleniach za lądowanie na takim lotnisku pilot- uczeń płaci z własnej kieszeni. W czasie szkolenia trenowane są korkociągi podczas szkolenia sytuacji niebezpiecznych. Plany .... prawdopodobnie będą otwierane filie szkoły w dwóch miastach na krańcach Polski gdzie są duże perspektywy rozwoju.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nefta
    Craviec, czy dowiedziałeś się czegoś na temat Żelaznego? Szczerze mówiąc ja też staram się do nich dodzwonić i nic. Będę wdzięczna za wszelkie informacje.
    ja juz sobie ich podarowalem. wnioskujac po cenniku na ich www maja tam na tyle drogo, ze bardziej bedzie mi sie oplacalo "zamieszkac" dwa miesiace w hotelu na lotnisku w lesznie i zrobic PPL od poczatku do konca w CSS.

  8. #8
    nex
    nex jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    BRS

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wrzesinski1
    Niewiele wniosę do dyskusji na temat Zelazny6 (luźna rozmowa z Wojciechem Krupą - nie wiedzialem kim jest dopiero później dowiedziałem sie kim On jest )ale z tego co wiem godzina lotu 650 zl. Szkolenie prowadzone jest początkowo na 152 następnie na 172 w cenę kursu wliczone są lądowania na lotniskach kontrolowanych gdzie w różnych szkoleniach za lądowanie na takim lotnisku pilot- uczeń płaci z własnej kieszeni. W czasie szkolenia trenowane są korkociągi podczas szkolenia sytuacji niebezpiecznych. Plany .... prawdopodobnie będą otwierane filie szkoły w dwóch miastach na krańcach Polski gdzie są duże perspektywy rozwoju.
    Wychodzenie z korkociągu to ABC szkolenia w każdym ośrodku(jeśli tylko typ statku powietrznego na którym się szkolimy, może wychodzić z korkociągu) a niektóre lotniska z przestrzenią kontrolowaną (EPKT) nie pobierają opłat za lądowanie maszyn poniżej 750kg.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez wrzesinski1
    Szkolenie prowadzone jest początkowo na 152 następnie na 172 w cenę kursu wliczone są lądowania na lotniskach kontrolowanych gdzie w różnych szkoleniach za lądowanie na takim lotnisku pilot- uczeń płaci z własnej kieszeni.
    W Adrianie jest podobnie - cena godziny lotu zawiera WSZYSTKIE opłaty i ucznia nic więcej nie interesuje (czyli zarówno lądowanie na lotnisku kontrolowanym w VFR jak i zajścia w IFR wg ILS itp)

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •