Personel latający czy kabinowy? (piloci czy stewki?)
Personel latający czy kabinowy? (piloci czy stewki?)
Temat brzmi dokładnie tak: Prawa i obowiązki personelu lotniczego związane z bezpieczeństwem.O co chodziło wykładowcy nie mam pojęcia, bo ja z lotnictwem ma tyle wspólnego co nic. Jeśli coś masz to podaj i na to i na to, wcisnę w pracę wszystko co znajdę, bo już 5 dni szukam tego i znaleźć nie mogę, a termin goni. Z góry dzięki.
Szukaj może w części karnej ustawy Prawo Lotnicze (na końcu powinno być).
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Dokładnie to precyzuje standaryzacja czyli SOP każdej firmy z osobna.
gdy nie ma czegos w googlach
to to nie istnieje
EUR-Lex - Simple search
Ogólnie to bardzo rozległy temat. Po trochu jest we wszystkich przepisach - w ustawie, PART-FCL, OPSach, SOP, PL-6, doc 4444, doc 8168... ciężko to wychwycić skoro nie zajmowałaś się tym wcześniej. Prowadzący przedmiot chyba liczy na jakieś mocno okrojone streszczenie bo jak dla mnie to jest temat na 300 stronicowe opracowanie.
Zupełnie inne przepisy obowiązują przy locie prywatnym a inne przy komercyjnym. Napisz nam może co to jest za przedmiot i wszystkie informacje pt "o co mogło chodzić" jakie Ci przyjdą do głowy to coś wykminimy.
No widzisz a praca ma mieć maksymalnie 5 stron, mam 1,5 bo wcisnęłam co to jest personel lotniczy, świadectwa kwalifikacji i licencje, no i wcisnęłam obowiązki dowódcy z rozdziału V ustawy. Przedmiot nazywa się Bezpieczeństwo w ruchu lotniczym, generalnie studiuję Bezpieczeństwo wewnętrzne więc mnie się wydaje że jemu chodziło o to co może zrobić personel lotniczy jeśli np. zauważy że ktoś się dziwnie zachowuje (np. próbuje podłożyć bombę) albo jakieś inne zagrożenie, przynajmniej do tej pory we wszystkich pracach które nam dawali właśnie o to chodziło..
Jest spis np z UE jakis, któraś organizacja też ma przepisy dla wszystkich, do tego sop każdej firmy
Zakładki