Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 143
Like Tree10Likes

Wątek: Dyspozytor lotniczy.

  1. #81

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Enter znów poszukuje dyspozytorów. Dyspozytor Lotniczy - dodatkowa rekrutacja
    Czy ktoś coś wie dlaczego ogłosili dodatkową rekrutację ? nie maja chętnych, za mało płacą?

  2. #82
    mg84
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gary Zobacz posta
    Enter znów poszukuje dyspozytorów. Dyspozytor Lotniczy - dodatkowa rekrutacja
    Czy ktoś coś wie dlaczego ogłosili dodatkową rekrutację ? nie maja chętnych, za mało płacą?
    Może trzeba przyjść ze swoim biurkiem
    S.W.A.T, Tomii and Majoreck like this.

  3. #83

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Dobra teraz trochę z innej beczki, od września rusza kolejny kurs na Dyspozytora ale tym razem nie jest to FDS ani Eurolot.
    Ciekawe jak cenowo, czy ktosie wybiera?

  4. #84

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Podobno 5 300zł. FDS też ma robić od września, ciekawe tylko czy zejdą z ceny bo w Training Center program taki sam więc chyba nikt przepłacał nie będzie

  5. #85

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomii Zobacz posta
    Podobno 5 300zł. FDS też ma robić od września, ciekawe tylko czy zejdą z ceny bo w Training Center program taki sam więc chyba nikt przepłacał nie będzie
    Informacja bieżąca. FDS startuje od Września. Koszt 6000zł.

    Ps. Czy się ktoś orientuje, czy jakieś przewoźnik zatrudnia na Pyrzowice/Balice ? Bo dotarłem do informacji, że działy Operacyjne są zlokalizowane jedynie w Warszawie.

  6. #86

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Przeskanuj swój Komputer - złapałeś Wirusa, wstawiającego Wielkie litery gdzie popadnie.

  7. #87

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Można szukać w Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu.
    OT: Nie chcę podcinać nikomu skrzydeł, ale aktualnie o zatrudnienie ciężko (bardziej na czasie jest słowo "zwolnienie"). Realnie patrząc to nie wszystkie osoby z kursu w 2013r. mają zrobione praktyki, kurs tegoroczny kończy się 29 czerwca, na praktykach aktualnie jest 5 osób z 22 osobowej grupy. To tak żebyście jako kandydaci wiedzieli czego oczekiwać ponieważ wizja roztaczana przez organizatorów rysuje świetlaną przyszłość Oczywiście dążenie do licencji jest jak najbardziej opłacalne jeżeli wiąże się swoje życie zawodowe z lotnictwem. A jak ktoś ma łeb na karku i nie boi się wyzwań to da sobie radę, chociażby poza granicami RP
    Ostatnio edytowane przez meschiash ; 16-03-2015 o 13:51 Powód: poprawiony

  8. #88
    Awatar pablo2208

    Dołączył
    Sep 2007

    Domyślnie

    @ Tomii - Kto w poznaniu rekrutuje?

    Masz jakies info?
    Pozdrawiam Pablo



  9. #89

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Chodziło mi tylko o to, że w tych miastach, oprócz Warszawy są, mniejsze lub większe, działy operacyjne gdzie dyspozytor może znaleźć pracę

    P.S. Proszę moderatora o usunięcie z mojego poprzedniego posta tych "dodatków" na dole. Jakiegoś syfa miałem na laptopie.

  10. #90
    Awatar pablo2208

    Dołączył
    Sep 2007

    Domyślnie

    Rozumiem. Znasz jakis konkretny przyklad z POZ? Bo ja nic nie moge trafic.

    Pozdr.
    Pozdrawiam Pablo



  11. #91
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    A czy taki kurs ma jakąkolwiek wartość jeśli się marszu nie zacznie pracy jako dispatcher?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  12. #92

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Atco, no pewnie masz sporo racji. Tylko ze ten kurs nie ma tez zadnej wartosci, jesli wszystkie dzialy operacyjne sa np w Warszawie, a ktos jest z drugiego konca PL a relokacja jest niemozliwa.

    Ps. Dostalem info od jednej z firm dzialajacych na rynku lotniczym w PL, iz firmy dispatcherskie mozna sobie podnajmowac nawet w Indiach czy Emiratach zeby wszystko wytyczaly. Tak wiec moze sie myle, ale w moim przypadku czarno to widze

  13. #93
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Pytam z ciekawości, sam nad tym myślałem - zawsze to fach w ręku.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  14. #94

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Przejrzyj przepisy dot. licencjonowania, KRL ze stażem nie muszą OIDP robić kursu teoretycznego.
    Atco likes this.

  15. #95

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat firmy trainingcenter.com.pl? Zastanawiał się nad zapisem na ich kurs FDL ale nigdy nie słyszałem o tej firmie.

  16. #96

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Pytam z ciekawości, sam nad tym myślałem - zawsze to fach w ręku.
    W branży lotniczej zawsze dobrze mieć licencje. Niestety patrząc na obecne zapotrzebowanie na FD na polskim rynku oraz na ilość ludzi, którzy w ostatnich dwóch latach zdobyła papier oraz ile jeszcze zdobędzie... Będzie ciężko Ci się przebić. Są ludzie, którzy mają naprawdę ten fach w ręku a łatwo nie mają.

  17. #97

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie Kurs praktyczny do licencji FDL

    UWAGA!! Jeżeli ktoś ukończył szkolenie teoretyczne do licencji FDL w Eurolot i oczekuje na praktyczne (które najprawdobodobniej nigdy się nie odbędzie) jest możliwość zrobienia części praktycznej szkolenia w FDS. Oferta tylko dla osób posiadających ukończone szkolenie teoretyczne. Możliwość kursu stancjonarnego odbywającego się w dniach od pn - pt, trwającego około 3 tygodnie, grupa jest w trakcie kompletowania. Po dokładne informacje proszę pisać do Pana Filipa Maliszewskiego: fmaliszewski@fds.aero

    Pozdrawiam,
    WM

  18. #98

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Training Center tez organizuje szkolenie pomostowe do FDL i pewnie taniej niż FDS

    pozdrawiam

    LICENCJA DYSPOZYTORA LOTNICZEGO

  19. #99

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gary Zobacz posta
    Training Center tez organizuje szkolenie pomostowe do FDL i pewnie taniej niż FDS

    pozdrawiam

    LICENCJA DYSPOZYTORA LOTNICZEGO
    Koszt w Training Center 2500 zł, koszt w FDS 2600 zł (czyli różnica żadna), jednak FDS przeprowadził tych szkoleń wiele i ma większe doświadczenie niż Training Center. Wiesz jak to wygląda jakościowo w TC?

    Pozdr

  20. #100

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Te ceny to sama teoria czy już z praktyką?

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •