Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 120 z 143
Like Tree10Likes

Wątek: Dyspozytor lotniczy.

  1. #101
    Awatar igorkbk

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Kobyłka

    Domyślnie


    Polecamy

    Czyli rozumiem, że do EuroLOTu nie ma sensu się zapisywać bo robią tylko samą teorię?
    @EDIT Strona internetowa FDS nie działa.
    WIEŻA: BA 758 - WE HAVE VIRGIN 348 ON DEPARTUE WITH VERY TIGHT SLOT. WILL YOU BE SO KIND, TO GIVE THEM WAY TO RUNWAY 29?
    BA 758 - ANYTHING FOR A VIRGIN, ESPECIALLY WITH TIGHT SLOT

  2. #102

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez igorkbk Zobacz posta
    Czyli rozumiem, że do EuroLOTu nie ma sensu się zapisywać bo robią tylko samą teorię?
    @EDIT Strona internetowa FDS nie działa.
    Pisałem w zeszłym tygodniu do ELO i otrzymałem wyczerpującą odpowiedź, iż nie uruchomią kursu teoretycznego jeśli nie skończą zmieniać programu szkolenia praktycznego, tak aby praktyka mogła odbyć się od razu po teorii i żeby nie świecić oczyma. Planują uruchomić szkolenie we wrześniu/październiku. Informacja ma pojawić się na ich stronie.

    Znalazłem też w internecie kolejny ośrodek:
    Szkolenia

    Wiecie coś o tym? Przed chwilą do nich napisałęm, jak odpowiedzą dam znać na forum.

    OS

  3. #103

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ale się nam dyspozytorów w kraju narobi... Związki zawodowe będzie trzeba zakładać
    igorkbk likes this.

  4. #104

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Obiecałem napisać jak dostanę informacje z firmy Pileus. Wygląda to tak.

    Szkolenie teoretyczne zaczyna się w listopadzie, szkolenie praktyczne w styczniu. Koszty szkolenia nie będą wyższe niż u konkurencji.


    Wykładowcami mają być doświadczeni dyspozytorzy, piloci liniowi (LOT, EuroLOT, Enter, Wizzair) oraz kontrolerzy ruchu lotniczego. Wykładowcy mają już doświadczenie także w szkoleniach dyspozytorów. Każdy z uczestników ma otrzymać bogate materiały dydaktyczne (podręczniki i opracowania).


    Najważniejsze, że osoby, które ukończą szkolenie u nich będą miały możliwość wykonania praktyki - 90 dyżurów u jednego z posiadaczy AOC (nie napisali u którego).


    Sale wykładowe są w centrum Warszawy (przy Rotundzie). Więcej szczegółów będzie wkrótce. Ja się poważnie zaczynam zastanawiać czy nie poczekać. Oby wyjajili się ze szczegółami przed wrześniem, żeby można było podjąć łatwiej decyzję.

  5. #105

    Dołączył
    Jul 2014

    Domyślnie

    Kilka dni temu dostałam wiadomość od TC ze pomostowy u nich kosztuje 2000zł.

    Ja jestem zainteresowana pełnym szkoleniem i zastanawiam się nad wyborem ośrodka.
    Skoro pileus nie określił jeszcze dat rozpoczęcia kursu ani ceny to chyba nie ma 100% pewności , ze kurs ruszy.
    A nie ma co czekać aż się określą, bo okaże się że u innych nie ma miejsc.

  6. #106

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Ja mimo wszystko poczekam przynajmniej do drugiej połowy sierpnia z wyborem ośrodka. Jeszcze jest Eurolot, który może wreszcie wydusi z siebie jakąś datę. Ośrodków jak grzybów po deszczu. Bardziej bym się martwił tym, żeby w danym ośrodku można było zebrać minimalną liczbę chętnych na kurs przy której ów kurs ruszy, niż o tym że miejsc zabraknie. Rynek nie znosi pustki.

  7. #107

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    A i jeszcze tak w sumie chyba nie będzie żadną tajemnicą jak powiem że oprócz TC, FDSu, Pileusa, Eurolotu(?) ze szkoleniami dyspozytorów ma wejść na jesieni jeszcze jeden istniejący ośrodek z Warszawy. Skąd oni kursantów nabiorą ... Może dzięki temu ceny będą atrakcyjniejsze. W końcu Klient nasz Pan będzie.

  8. #108

    Dołączył
    Jul 2014

    Domyślnie

    Ja się zastanawiam nad TC i FDS. Kilku moich znajomych robiło szkolenie w Eurolocie i do tej pory nie mogą się doczekań praktycznego szkolenia, więc bałabym się ryzykować. Pileus też jeszcze nie ma certyfikatu, a już zbierają ludzi, więc też możemy być wystawieni.

  9. #109

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Mam krótkie pytanko. Czy dyspozytorzy lotniczy pracują tylko na większych lotniskach gdzie
    przewoźnicy mają swoje huby, czy w mniejszych portach lokalnych też są potrzebni ?

  10. #110

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Dyspozytorzy wcale nie muszą pracować na lotnisku. De facto mogą teraz pracować gdziekolwiek na świecie.

  11. #111
    geo
    geo jest nieaktywny
    Awatar geo

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tczew

    Domyślnie

    Nie wiem jak sytuacja teraz wygląda w moim byłym zakładzie pracy ale Lufthansa Systems Poland zaczynała z rok temu dział dispatchu w Gdańsku i to nie na lotnisku a w normalnym biurowcu.

  12. #112

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Dyspozytorzy wcale nie muszą pracować na lotnisku. De facto mogą teraz pracować gdziekolwiek na świecie.
    Amen!

  13. #113

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Cześć,

    firma Training Center organizuje kurs na dyspozytora i następne takie szkolenie rozpocznie się w marcu. Niestety ogólny koszt wychodzi bardzo wysoki - do 5300 zl za szkolenie, należy doliczyć dojazdy do Warszawy i nocleg tam. Szkolenie jest przeprowadzane w weekendy i jest obliczone na 15 zjazdów więc dojazd + nocleg może wynieść nawet ok. 200 - 300 zl za jeden weekend.

    W Krakowie mam kilka chętnych osób na szkolenie. Sale wykładową mam zapewnioną i zwróciłem się do firmy czy byłaby możliwość zorganizowania szkolenia w Krakowie.

    Żeby takie szkolenie wypaliło potrzeba min. 10 osób. Szkolenie w Krakowie jest troszkę droższe niż w Warsawie - kosztuje 6100 zł (możliwość zapłaty w dwóch ratach) lecz pomimo wyższej ceny bardziej się opłaca, bo można oszczędzić czas i pieniądze na dojazdach.

    Zbieram chęnych na to szkolenie żeby tylko była wymagana liczba osób. Jeśli ktoś jest z Krakowa i okolic i chciałby takie szkolenie odbyć, proszę o wysłanie maila na
    dariusz (at) fedejko . aero

    Jeśli uzbieramy znacznie więcej osób niż 10 to będzie można wynegocjować z firmą trochę niższą cenę za szkolenie.

    Pzdr.

  14. #114

    Dołączył
    Jan 2015
    Mieszka w
    Jaworzno, Poland

    Domyślnie

    Witam
    Jestem zainteresowany szkoleniem na terenie KRK, proszę o kontakt priv

  15. #115

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Witam, gdzie mialby odbywac sie kurs praktyczny? I czy to szkolenie oferowane przez Training Center zapewnia odbycie 90 dyzurow?

  16. #116
    Awatar nomen82

    Dołączył
    Nov 2012

    Domyślnie

    Witam,

    Ja troszkę z innej beczki. Ponieważ pracuje w logistyce a moje zainteresowania obejmują lotnictwo chciałbym połączyć te dwie rzeczy. Czyli zostać spedytorem/ dyspozytorem lotniczym cargo. Z moich obserwacji rynek Cargo w Polsce jest mały i dość niepopularny porównując do rynku drogowego i morskiego. Zawód spedytora lotniczego jest często łączony z morskim lub jest traktowany jako dodatek do spedycji drogowej na zasadzie "jeśli koniecznie samolotem to nie ma problemu ale za odpowiednia kasę i 3 podwykonawców bo to Panie Kliencie nie nasza specjalność" . Ponieważ rynek w Polsce słaby zastanawiam się nad zagranicą. I stąd pytania:
    Mam w planach Logistykę na MWSLiT we Wrocławiu, ale czy nie ma w Polsce innych kierunków pod kątem spedycji lotniczej? NA tych skupia się głównie na spedycji drogowej. Czy Ktoś może próbował lub pracuje u przewoźników Cargo w Europie? AirBridge, KLM, może Emirates? Może jakieś rady spostrzeżenia gdzie uderzać? Jakie szkolenia kończyć?
    Wszelkie sugestie mile widziane.

  17. #117

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Przede wszystkim do bycia spedytorem nie trzeba żadnych studiów. Pracując nauczysz się w pół roku tego co na studiach przez 5 lat albo i wcale. Na pewno pomogą szkolenia z DGR i z dokumentacji przewozowej i celnej.

  18. #118
    Awatar nomen82

    Dołączył
    Nov 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Przede wszystkim do bycia spedytorem nie trzeba żadnych studiów. Pracując nauczysz się w pół roku tego co na studiach przez 5 lat albo i wcale. Na pewno pomogą szkolenia z DGR i z dokumentacji przewozowej i celnej.
    Ok. Dzięki za odpowiedź Już jakieś ukierunkowania. DGR czyli przewóz materiałów niebezpiecznych? Nie pozostaje nic innego jak zacząć się rozglądać za szkoleniami.

  19. #119

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nomen82 Zobacz posta
    DGR czyli przewóz materiałów niebezpiecznych?
    Tak.

    Warto przejrzeć internet i wymagania stawiane kandydatom do pracy na tych stanowiskach.

  20. #120

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Witam.
    Pojawiła się możliwość odbycia 90 dyżurów (praktyk dyspozytorskich) u przewoźnika lotniczego w Warszawie. Zainteresowanych proszę o kontakt przez PW.

Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •