Strona 58 z 63 PierwszyPierwszy ... 8 48 56 57 58 59 60 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,141 do 1,160 z 1259
Like Tree22Likes

Wątek: Badania lotniczo-lekarskie

  1. #1141

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie


    Polecamy

    Wartość?

  2. #1142

    Dołączył
    Apr 2015
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Dawno mierzyłem ale było to około 95-110

  3. #1143

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Do 100 jest norma, powyżej orzecznik może skierować na dalsze badania.

  4. #1144

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dallas

    Domyślnie

    Witam. Czy aby przejść badania na I klasę, trzeba mieć wszystkie zęby zdrowe?

  5. #1145

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Było 100 razy. Nie nie trzeba, na tych badaniach nie ma dentysty.
    P.

  6. #1146

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dallas

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kitenation Zobacz posta
    Było 100 razy. Nie nie trzeba, na tych badaniach nie ma dentysty.
    P.
    Możliwe, że było.... Ale myślisz, że cały dzień będe siedział przed komputerem wertując setki stron forum?

  7. #1147

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    Nie, wystarczy użyć wyszukiwarki
    kitenation likes this.

  8. #1148

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    A ja mam takie pytanie. W wieku 38 lat będę przedłużał ważność badań klasy II. Na jaki okres je otrzymam, biorąc pod uwagę iż do 40. roku życia ważność jest 5 lat, a powyżej 40 roku tylko 24 miesiące? Czy będą więc ważne 5 lat (jako wykonane przed 40 rokiem życia), 2 lata (do 40 roku życia) czy może 4 lata (do 40 roku życia+ 24 miesiące od tego momentu)? Z góry dzięki za odpowiedzi.

  9. #1149

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez newton78 Zobacz posta
    A ja mam takie pytanie. W wieku 38 lat będę przedłużał ważność badań klasy II. Na jaki okres je otrzymam, biorąc pod uwagę iż do 40. roku życia ważność jest 5 lat, a powyżej 40 roku tylko 24 miesiące? Czy będą więc ważne 5 lat (jako wykonane przed 40 rokiem życia), 2 lata (do 40 roku życia) czy może 4 lata (do 40 roku życia+ 24 miesiące od tego momentu)? Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Dostaniesz na 4 lata (do 42 roku życia).

  10. #1150

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bartek Zobacz posta
    Dostaniesz na 4 lata (do 42 roku życia).
    Dziękuję

  11. #1151

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    To jeszcze jedno pytanie. W przypadku gdy zrobie badania na kl.1 to czy po terminie waznosci zostana jeszcze wazne badania klasy 2?

  12. #1152

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Tak.

  13. #1153

    Dołączył
    Jan 2016
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Serce

    Witam, nie wczytywałem się w całe forum, więc jeśli temat był to proszę o odesłanie do niego. Otóż mam stwierdzoną lekką arytmię, byłem u lekarza (zwykły kardiolog) powiedział że nie wpływa na sprawność, najbardziej objawia się podczas odpoczynku. (wcześniejsze uderzenie serca, około 6.000 (ze 110.000) uderzeń na dobę). Stwierdził że nie w zwyczajnej sytuacji nie przeszkadza, ale w badaniach lotniczych już może. Wie ktoś czy rzeczywiście mogą mnie odrzucić? Czy przypadek jest zbyt indywidualny i pozostaje tylko wizyta?
    motorista2002 likes this.

  14. #1154

    Dołączył
    Apr 2015

    Domyślnie Cholesterol

    Mam pytanie - czy lekarzowi orzecznikowi wystarczy na badaniu krwi "cholesterol ogólny", czy musi być lipidogram (HDL, LDL, TG) ?

  15. #1155

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    Na 90% musi być lipidogram, ale lepiej zadzwoń i zapytaj

  16. #1156

    Dołączył
    Jun 2016

    Domyślnie Badania okolicznościowe na II klasę

    Witam wszystkich,

    Czy dobrze rozumiem, że przy posiadaniu badań II klasy i rekreacyjnym lataniu na szybowcach muszę wykonać badania okolicznościowe po jakiejkolwiek chorobie trwającej dłużej niż 21 dni (zwolnienie lekarskie dłuższe niż 21 dni)?

    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam forumowiczów

  17. #1157

    Dołączył
    Aug 2014

    Domyślnie

    Witam, znalazłem ogłoszenie:

    Austrian Airlines is currently looking for Embraer 195 First Officers.

    Minimum requirements:
    High school diploma or technical university
    CPL(A) or Frozen ATPL
    EU citizenship or Austrian working permit
    Unrestricted passport
    Class 1 medical passport
    Fluent in German and English
    Minimum height 165cm
    Glasses and contact lens with max. +/- 3.0 diopters (not laser-corrected)
    You have not yet participated in an aviation psychological aptitude test for pilots at the German Aerospace Center (DLR)


    Teraz nawiązując do tego: po co została dokładnie sprecyzowana wada wzroku skoro posiada się już orzeczenie klasy pierwszej? To orzeczenie (nie jestem pewien) toleruje wady -6 / +5, a zatem posiadacz tego orzeczenia i wady > niż +/-3 nie ma co startować w rekrutacji, prawda? Jaki wtedy jest sens posiadania jedynki skoro "i tak Cię nie wezmą"?
    P.S. Dlaczego korekcje nie są akceptowalne nawet jeśli wada została całkowicie (i bezpowrotnie) usunięta?

  18. #1158

    Dołączył
    Apr 2016

    Domyślnie

    No cóż , to oni zatrudniają i mają określone wymagania. Widocznie uznali, że większa wada wzroku niż +/- 3 jest problematyczna, bo człowiek bez okularów mało co widzi, do 3 dioptrii jeszcze coś zobaczy bez okularów.A korekcja laserowa soczewki? Może coś tam po niej wystąpić, np efekt "halo". Nie znam się na tym, może jest on nie do wykrycia przez lekarza i pacjent (pilot) może to ukryć. Gdzieś też widziałem, że wymagali widzenia 20/20 i nic nie pisali o korekcji, czyli dopuszczali to co jest wymagane na klasę I (nie wiem, czy na pierwszą klasę jest badanie ostrości ).

    Jedni wymagają od FO max 40 lat, inni 45 lat, a jeszcze inni nie stawiają limitów wiekowych ( a może im nie wolno ?).
    Wymagany nalot też jest różny. Pomimo, że pilot ma wymaganą licencję.

  19. #1159

    Dołączył
    Feb 2008

    Domyślnie

    Przy -3 bez korekcji niefajnie się już porusza piechotą po mieście, a co dopiero pilotuje samolot... Wiem, bo mam taką wadę. Nie mam pojęcia skąd taki wymóg, ale widać im wolno.

  20. #1160

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Pracodawcy wolno wszystko, mogą powiedzieć że nie możesz mieć żadnej wady - ot takie ich prawo jako pracodawcy.

Strona 58 z 63 PierwszyPierwszy ... 8 48 56 57 58 59 60 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 21-11-2016, 16:37
  2. 27-05-2015, 08:48
  3. 18-03-2014, 09:56
  4. 12-03-2014, 19:58
  5. 23-01-2014, 23:17
  6. 15-01-2014, 09:49
  7. 15-12-2013, 21:03
  8. 08-10-2013, 20:32
  9. 04-04-2013, 17:07
  10. 25-01-2013, 10:05
  11. 15-01-2013, 20:29
  12. 11-01-2013, 08:46
  13. 15-12-2012, 23:19
  14. 30-11-2012, 12:04
  15. 27-11-2012, 12:04
  16. 15-11-2012, 20:59
  17. 28-10-2012, 16:00
  18. 22-09-2012, 23:01
  19. 16-08-2012, 15:21
  20. 02-05-2012, 11:47
  21. 30-04-2012, 21:27
  22. 15-02-2012, 12:48
  23. 07-02-2012, 22:39
  24. 27-01-2012, 20:49
  25. 06-01-2012, 01:38
  26. 19-11-2011, 12:26
  27. 18-11-2011, 10:20
  28. 28-10-2011, 12:49
  29. 25-09-2011, 09:02
  30. 20-09-2011, 15:04
  31. 19-09-2011, 15:03
  32. 15-09-2011, 18:58
  33. 12-09-2011, 18:10
  34. 31-08-2011, 15:50
  35. 21-08-2011, 12:02
  36. 08-06-2011, 00:12
  37. 30-05-2011, 11:26
  38. 23-05-2011, 09:49
  39. 14-05-2011, 11:43
  40. 28-04-2011, 23:21
  41. 11-04-2011, 14:05
  42. 21-02-2011, 15:30
  43. 10-01-2011, 13:57
  44. 10-01-2011, 11:32
  45. 23-12-2010, 21:13
  46. 25-09-2010, 13:34

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •