Na cywilnych badaniach o zęby raczej nie pytają, ale dla upewnienia się proponuję przejrzeć PART-MED.
http://easa.europa.eu/system/files/d...bin%20crew.pdf
Witam
Przede mną wybór szkoły, praca na całe życie. Od dziecka marzyłem aby zostać pilotem.
Podczas meczu (piłka nożna) "dostałem z łokcia " i zęby uległy zniszczeniu (uszczerbane jedynki)
Po co piszę?
Otóż chciałbym się zapytać czy z "dorabianymi zębami " będę spełniał wymagania na 1klasę badań?
Z góry dziękuję za pomoc
Na cywilnych badaniach o zęby raczej nie pytają, ale dla upewnienia się proponuję przejrzeć PART-MED.
http://easa.europa.eu/system/files/d...bin%20crew.pdf
Czy jest jakieś ograniczenie wagowe by zostać pilotem?
Panasonic DMC-FZ45
Dzięki wielkie za pomoc
Witam,
mam pytanie: jakie badania należy wykonać by uzyksać II klasę ? I czy posiadanie II klasy implikuje posiadanie też i III klasy? Dziękuję i wesołych Swiąt!
Ale to jest ograniczenie MTOW konkretnego egzemplarza, a nie ograniczenie wagi pilota szybowców.
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Czy z okrągłymi plecami (kifoza) można pomyślnie przejść badania klasy 1. ?
Cześć
Mam pytanie, jakie są obecnie wymogi zdrowotne dotyczące skrzywienia kręgosłupa w lotnictwie cywilnym. Czy z małym skrzywieniem mogę być pilotem cywilnym np. w Locie. Zastanawiam się też, czy przy robieniu kategorii 1 dostanę ją z odpowiednim dopiskiem, czy coś takiego. I zakładając, że poza tym wszystko jest ok, czy ją dostanę i będę mógł latać.
Pozdrawiam
Podbijam pytanie kaolcz choć ten temat już był poruszany na forum?
Jeśli chodzi o skrzywienia kręgosłupa to działa to tak, że jeśli nie ingeruje to w zmiany neurologiczne to wszystko jest OK?
Nikt ci jednoznacznie tutaj nie odpowie, każda wada kręgosłupa musi być oceniona jednostkowo, ewentualnie mogą być zlecone dodatkowe
prześwietlenia kręgosłupa w celu dokładnej oceny. Jeżeli normalnie się poruszasz i nie ma zagrożenia, że w czasie wykonywania operacji lotniczych twój kręgosłup utrudni ci ich wykonywanie, to pewnie nie będzie przeszkód w uzyskaniu odpowiedniej kategorii zdrowia.
Witajcie
Czy zgodnie z nowymi przepisami po wypadku lotniczym należy wykonać badania okolicznościowe ? Zakładamy, że pilotowi nic się nie stało, nie trafił do szpitala itd.
Czy tatuaż ma jakikolwiek wpływ na badania lekarskie pierwszej klasy ?
@aligator: nie
Czy z przyspieszonym rytmem serca mam szanse na 1 klase?
Zakładki