Dokładnie się nie mierzyłem ale 188cm na pewno.
Dokładnie się nie mierzyłem ale 188cm na pewno.
Lataja wyżsi. Zreszta zdepczesz się jeszcze na walk aroundach.
Acceptance requirements
Acceptance requirements
- Swiss national, EU or EFTA national
- Between 20 years and 33rd birthday when applying
- Height: 160-198 cm
- Official duty candidates: basic military training (CH: "Rekrutenschule") or civil defence (CH: "Langer Einsatz") completed when applying
- For Swiss International Air Lines pilot training: Baccalaureate or equivalent (or university admission test or equivalent passed) or admission test passed to a university of applied sciences ("Fachhochschule"), i.e. professional apprenticeship (of at least 3 years) completed with vocational baccalaureate ("Berufsmatura") passed or admission test passed to the corresponding "Fachhochschule".
- For Swiss European Air Lines pilot training: At least highest level of non-high-school secondary education completed plus at least 3 years of professional training.
- Language skills: German:mother tongue or proof of achievement of Level B2 proficiency as defined in the Council of Europe's European Language Portfolio; English: mother tongue or proof of achievement of Level B2, (e.g. Cambridge First Certificate Grade A or B)
Tyle ze strony Swissa, odnośnie wymagań odnośnie wzrostu.
Tylko ja mam 16 lat i mam nadzieję, że już nie urosnę więcej
Ja jestem na Swissowej granicy górnej - 198 cm. Tacy też się zdarzają?
Witam.Przed wybraniem szkoły chciałbym zrobić badanie na 1 klase żeby być pewnym czy podołam wymaganiom zdrowotnym w przyszłości.I tu pojawia się moje pytanie.czy nadwaga stanowi problem? czy aby otrzymać pozytywne orzeczenie moja waga musi mieścić się w normie?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Zależy jaką nadwagę ma kandydat do badań. Właściwie jeżeli masz delikatnie zawyżoną masę ciała nie powinno być problemów. Jeśli natomiast nadwaga wpływa niekorzystnie na zdrowie człowieka czyli : problemy kardiologiczne jak nadciśnienie , cholesterol itd. to mogą pojawić się problemy. Sam znam pilotów którzy są przy kości i jakoś latają. Po więcej informacji odsyłam na stronę http://www.caa.co.uk/docs/1859/JARGuidanceV3-07.pdf masz tu wszelkie wymagania na dwie klasy zdrowia.
Czy jest możliwość bycia pilotem (cywilnym i akrobatem) ze złym wynikiem EEG ? Oczywiście nie mam padaczki czy coś tylko zapis "z napadowością"...
Obecnie w Polsce ośrodki medycyny lotniczej nie wykonują tego rodzaju badania do wszystkich klas zdrowia, więc nie masz o co się martwić. Wynikło to z tego że gdy EEG było robione, wielu pilotów miło problemy z dostaniem orzeczenia bo coś w wynikach EEG nie było prawidłowe a tak naprawdę byli zdrowi.
Chciałbym mieć szkolenie w Dęblinie, lecz w wymogach do szkolenia jednak znalazłem badanie EEG
O to jest link: Szkolenia - Aeroklub Orląt - strona dęblińskiego aeroklubu
piąta linijka pod nagłówkiem badania lekarskie.
A jeżeli robiłem badania 1,5 roku temu to nadal są one aktualne żeby dostać orzeczenie zdrowia II klasy ?
Czy wzrok -1D lewe oko i 0 D prawe stawia problem?
SYNTA 8 + Canon Eos 1110 D, Ul984, Ul986
For every solution there is a problem.
Jak Ci stwierdzą właśnie -1 a nie troszeczkę mniej to dostaniesz wpis do badań VDL - będziesz musiał latać w okularach + mieć zapasową parę przy sobie na pokładzie. I jak i II klasę dostaniesz bez problemu.
Nie jestem pewien jak wygląda sprawa w przypadku różnicy wad między oczami... ale już nie tacy latali.
Zakładki