Strona 15 z 19 PierwszyPierwszy ... 5 13 14 15 16 17 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 300 z 369
Like Tree6Likes

Wątek: Wymogi zdrowotne

  1. #281
    Awatar wiler

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPZP/EPZG

    Domyślnie


    Polecamy

    A ile masz wzrostu?

  2. #282

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Dokładnie się nie mierzyłem ale 188cm na pewno.

  3. #283
    Awatar wiler

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPZP/EPZG

    Domyślnie

    Lataja wyżsi. Zreszta zdepczesz się jeszcze na walk aroundach.

  4. #284
    Awatar mar941

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Acceptance requirements
    Acceptance requirements


    • Swiss national, EU or EFTA national
    • Between 20 years and 33rd birthday when applying
    • Height: 160-198 cm
    • Official duty candidates: basic military training (CH: "Rekrutenschule") or civil defence (CH: "Langer Einsatz") completed when applying
    • For Swiss International Air Lines pilot training: Baccalaureate or equivalent (or university admission test or equivalent passed) or admission test passed to a university of applied sciences ("Fachhochschule"), i.e. professional apprenticeship (of at least 3 years) completed with vocational baccalaureate ("Berufsmatura") passed or admission test passed to the corresponding "Fachhochschule".
    • For Swiss European Air Lines pilot training: At least highest level of non-high-school secondary education completed plus at least 3 years of professional training.
    • Language skills: German:mother tongue or proof of achievement of Level B2 proficiency as defined in the Council of Europe's European Language Portfolio; English: mother tongue or proof of achievement of Level B2, (e.g. Cambridge First Certificate Grade A or B)



    Tyle ze strony Swissa, odnośnie wymagań odnośnie wzrostu.

  5. #285

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Tylko ja mam 16 lat i mam nadzieję, że już nie urosnę więcej

  6. #286
    Awatar Don Corleone

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Maastricht

    Domyślnie

    Ja jestem na Swissowej granicy górnej - 198 cm. Tacy też się zdarzają?

  7. #287

    Dołączył
    Jan 2012

    Domyślnie witam

    Witam.Przed wybraniem szkoły chciałbym zrobić badanie na 1 klase żeby być pewnym czy podołam wymaganiom zdrowotnym w przyszłości.I tu pojawia się moje pytanie.czy nadwaga stanowi problem? czy aby otrzymać pozytywne orzeczenie moja waga musi mieścić się w normie?
    Z góry dziękuje za odpowiedź.

  8. #288
    PatrykEPBK
    Goście

    Domyślnie

    Zależy jaką nadwagę ma kandydat do badań. Właściwie jeżeli masz delikatnie zawyżoną masę ciała nie powinno być problemów. Jeśli natomiast nadwaga wpływa niekorzystnie na zdrowie człowieka czyli : problemy kardiologiczne jak nadciśnienie , cholesterol itd. to mogą pojawić się problemy. Sam znam pilotów którzy są przy kości i jakoś latają. Po więcej informacji odsyłam na stronę http://www.caa.co.uk/docs/1859/JARGuidanceV3-07.pdf masz tu wszelkie wymagania na dwie klasy zdrowia.

  9. #289

    Dołączył
    Jan 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PatrykEPBK Zobacz posta
    Jeśli natomiast nadwaga wpływa niekorzystnie na zdrowie człowieka czyli : problemy kardiologiczne jak nadciśnienie , cholesterol itd. to mogą pojawić się problemy.
    U mnie takowe rzeczy nie występują.Chodziło mi o samą nadwage.Z resztą może do czasu badań uda mi się zrzucić jeszcze pare kg
    Dziękuje za pomoc

  10. #290

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Czy jest możliwość bycia pilotem (cywilnym i akrobatem) ze złym wynikiem EEG ? Oczywiście nie mam padaczki czy coś tylko zapis "z napadowością"...

  11. #291
    PatrykEPBK
    Goście

    Domyślnie

    Obecnie w Polsce ośrodki medycyny lotniczej nie wykonują tego rodzaju badania do wszystkich klas zdrowia, więc nie masz o co się martwić. Wynikło to z tego że gdy EEG było robione, wielu pilotów miło problemy z dostaniem orzeczenia bo coś w wynikach EEG nie było prawidłowe a tak naprawdę byli zdrowi.

  12. #292

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Chciałbym mieć szkolenie w Dęblinie, lecz w wymogach do szkolenia jednak znalazłem badanie EEG
    O to jest link: Szkolenia - Aeroklub Orląt - strona dęblińskiego aeroklubu
    piąta linijka pod nagłówkiem badania lekarskie.

  13. #293

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    EPNL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Benek19 Zobacz posta
    Chciałbym mieć szkolenie w Dęblinie (...)
    Strona, która podałeś opisuje szkolenie na szybowiec czyli wymagana jest III klasa zdrowia. Do latania samolotem z silnikiem wymagana jest I albo II klasa zdrowia a tam EEG i psycholog od roku nie są potrzebne.

  14. #294

    Dołączył
    Feb 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Benek19 Zobacz posta
    Chciałbym mieć szkolenie w Dęblinie, lecz w wymogach do szkolenia jednak znalazłem badanie EEG O to jest link: Szkolenia - Aeroklub Orląt - strona dęblińskiego aeroklubu piąta linijka pod nagłówkiem badania lekarskie.
    Ta strona jest mocno "przejrzała".

  15. #295
    PiotrekR
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez N-O-Nie-L Zobacz posta
    Strona, która podałeś opisuje szkolenie na szybowiec czyli wymagana jest III klasa zdrowia. Do latania samolotem z silnikiem wymagana jest I albo II klasa zdrowia a tam EEG i psycholog od roku nie są potrzebne.
    Do latania na szybowcach potrzebna jest II klasa. Podobnie jak do licencji turystycznej na samolotach. I klasa to piloci zawodowi, zaś III to mechanicy, spadochroniarze etc. Tak czy siak EEG wyszło już w ogóle z badań cywilnych.

  16. #296

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    A jeżeli robiłem badania 1,5 roku temu to nadal są one aktualne żeby dostać orzeczenie zdrowia II klasy ?

  17. #297
    Awatar Jacek88

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Bielsko Biała EPBA

    Domyślnie

    Czy wzrok -1D lewe oko i 0 D prawe stawia problem?
    Synta 6+ Cannon Eos 1110 D, Ul984, Ul986

  18. #298
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M
    For every solution there is a problem.

  19. #299
    PiotrekR
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jacek88 Zobacz posta
    Czy wzrok -1D lewe oko i 0 D prawe stawia problem?
    Jak Ci stwierdzą właśnie -1 a nie troszeczkę mniej to dostaniesz wpis do badań VDL - będziesz musiał latać w okularach + mieć zapasową parę przy sobie na pokładzie. I jak i II klasę dostaniesz bez problemu.

    Nie jestem pewien jak wygląda sprawa w przypadku różnicy wad między oczami... ale już nie tacy latali.

  20. #300
    Awatar Jacek88

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Bielsko Biała EPBA

    Domyślnie


    Polecamy

    Dzięki za odpowiedź, aczkolwiek słyszałem kiedyś, że pilot nie używa okularów
    Synta 6+ Cannon Eos 1110 D, Ul984, Ul986

Strona 15 z 19 PierwszyPierwszy ... 5 13 14 15 16 17 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 17-02-2015, 00:34
  2. 28-05-2014, 23:37
  3. 15-09-2013, 22:29
  4. 14-07-2013, 14:42
  5. 05-06-2013, 16:58
  6. 20-04-2013, 17:01
  7. 09-02-2013, 18:29
  8. 20-12-2012, 21:27
  9. 30-11-2012, 17:29
  10. 17-10-2012, 17:15
  11. 22-07-2012, 18:18
  12. 03-07-2012, 08:24
  13. 12-05-2012, 03:41
  14. 11-04-2012, 03:17
  15. 17-02-2012, 12:33
  16. 08-02-2012, 14:58
  17. 28-01-2012, 23:33
  18. 25-01-2012, 18:30
  19. 13-01-2012, 22:06
  20. 11-01-2012, 09:37
  21. 25-12-2011, 19:48
  22. 27-11-2011, 03:17
  23. 03-11-2011, 20:36
  24. 25-09-2011, 22:24
  25. 24-09-2011, 17:14
  26. 23-09-2011, 18:26
  27. 14-09-2011, 15:51
  28. 12-09-2011, 19:11
  29. 17-08-2011, 01:16
  30. 04-04-2011, 22:20
  31. 06-03-2011, 23:02
  32. 13-01-2011, 00:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •