Sa bezterminowe.
Ograniczone jest to przez wymagania jakie trzeba spelnic aby byc "current". Uprawnienie jako takie nie ma waznosci ale zeby z niego korzystac trzeba spelniac warunki jakie sa okreslone w FAR'ach. Dla IR to np wykonanie w ostatnich 6 miesiacach ilus tam podjesc, holdingu itp itd.
Roznica pomiedzy JAA a FAA jest taka, ze jak Ci "wyjdzie" uprawnienie to wg FAA po prostu bierzesz instruktora i wylatujesz potrzebne rzeczy i on Cie ponownie dopuszcza. W JAA jak Ci wyjdzie uprawnienie to nalezy jeszcze raz zdawac egzamin na dane urprawnienie tak jak bys to robil pierwszy raz.
Ostatnio edytowane przez thewho ; 06-01-2010 o 13:11
Posiadam wydaną przez FAA licencję kontrolera "Air Traffic Control Specialist", tzw. Pink Card i jest ona ważna bezterminowo.
OT @ trocin: to może powinieneś częściej się włączać do dyskusji o ATC?
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Zakładki