To może ja zacznę
Szkolę się w ośrodku Bartolini Air w Łodzi. Wypowiem się na temat szkolenia teoretycznego gdyż dobiega ono właśnie końca a co do praktycznego to później...
Plusy
+ dobre umiejscowienie szkolenia teoretycznego w centrum miasta blisko dworca pkp
+ sympatyczna i konkretna kadra szkoląca
+ szkolenie praktyczne na lotnisku komunikacyjnym (port lotniczy im. W. Reymonta)
+ prezent w postaci teczki z logo firmy, smyczki, segregatora itp. na początku szkolenia
+ egzamin wewnętrzny gratis dla uczniów Bartolini Air
+ pomoc w zakupie pomocy nawigacyjnych itp.
+ możliwość odbycia kursu do frazeologii angielskiej
+ trzy samoloty do wyboru: Cessna 152, 172 i Piper Arrow
+ możliwość zapłaty za szkolenie teoretyczne i praktyczne oddzielnie i dodatkowo w ratach
Minusy:
- kserówki z materiałami szkoleniowymi słabej jakości
- przez połowę szkolenia teoretycznego brakowało jakiejkolwiek tablicy do pisania i przedstawiania przykładów
- brak możliwości przećwiczenia przykładów dotyczących obliczeń nawigacyjnych itp. (pozostaje samemu w domu)
- niektórzy wykładowcy słabo przygotowani do zajęć lub korzystający z nie swojej prezentacji, z którą się wcześniej nie zapoznali
- na wykładach przedstawiane są prezentacje zrobione na podstawie i z wykorzystaniem podręczników Szutowskiego, które również należy i powinno się zakupić (w takim razie po co te wykłady i 1890 zł za teorie jak można samemu się nauczyć wszystkiego z podręczników)
Jak na razie to tyle udało mi się zauważyć. Ogólnie jakość szkolenia teoretycznego oceniam na 3+ .
Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej.
Zakładki