GALERIA »   Nowe zasady dotyczące kategorii: CZĘŚCIOWO ZASŁONIĘTY        TAP na A330 »   29.04. TAP na A330 w WAW   

Strona 4 z 58 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 54 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 1160
Like Tree262Likes

Wątek: Pytania do kontrolera

  1. #61

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie


    Polecamy

    2. nie

  2. #62
    Awatar tataczesiu

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    kraków

    Domyślnie

    ad.1 Na wieży zmianowy 24/7, na zbliżaniu też zmianowy, ale póki o są tylko 3 noce na tydzień . Zmiany można generalnie podzielić na ranną, popołudniową i noc.

  3. #63

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Być może nie wyraziłem się jednoznacznie. Pytając o "system pracy", miałem na myśli ile godzin trwa zmiana i ile godzin po zmianie jest odpoczynku. Przykładowo system 8/16 oznacza 8 godzin pracy i 16 odpoczynku, 12/24 -12 godzin pracy i 24 odpoczynku itd. Jak rozumię 24/7 oznacza, że wieża jest obsadzona 24h na dobę 7 dni w tygodniu, a nie o to chciałem zapytać. 7 godzin pracy i 24 odpoczynku chyba byłoby zbyt piękne?

  4. #64

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    może być również tak że 24 godz pracy 7 odpoczynku ale to raczej w Biedronce
    chętnie poznam odpowiedź na to pytanie.
    I jeszcze jak wygląda zmiana kontrolera, jak jest rozdysponowany czas pracy i odpoczynku na zmianie.

  5. #65

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Min. czas przerwy miedzy dyzurami to 11h, w praktyce 16h. Dyzur standardowo to 7,5 lub 8h, max. 12h.

  6. #66

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Macie tak jak w NATS, że na zmianie siedzi się na stanowisku dajmy na to godzinę, a potem drugą - odpoczywa, a w tym czasie siedzi zmiennik, tak?
    Eee tam, podpis ;)

  7. #67

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    A to gdzies tak nie jest?

  8. #68
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Gdzieniegdzie się odpoczywa na stanowisku asystenta.
    "Proszę nie domniemywać, że ludzie w PLL LOT nie umieją używać Excela"
    - Sebastian Mikosz, Prezes PLL LOT SA, 21.02.2013, Komisja Infrastruktury

  9. #69

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    jak sie ma odpowiednich asystentow to mozna u nich wypoczac.

  10. #70

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    No zapewne wszędzie tak jest, tylko u jednych jest to godzina + godzina, u innych może inny czas.
    Eee tam, podpis ;)

  11. #71

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    Min. czas przerwy miedzy dyzurami to 11h, w praktyce 16h. Dyzur standardowo to 7,5 lub 8h, max. 12h.
    Ile pełnych wolnych weekendów macie w miesiącu? Powiedzmy połowa piątku, sobota, niedziela? Czy dziecko kontrolera ma szanse wyskoczyć raz w miesiącu z tatą na biwak w góry? Przy założeniu, że to tata jest kontrolerem a nie mama .

  12. #72
    Awatar psotter

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michaił Zobacz posta
    Ile pełnych wolnych weekendów macie w miesiącu?
    Jeden gwarantowany. Bywa, że wypadną dwa, ale rzadko.

  13. #73

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Czy palicie na stanowisku papierosy?

  14. #74
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Palenie na stanowisku pracy uchodzi może na budowie, ale na miłość boską, za kogo Ty nas masz?
    Weekendów jest tyle, ile kierownik jest w stanie zaplanować. Nie ma problemu z np. zaocznym studiowaniem, więc i z wyjazdem na biwak też nie powinno być. Ponieważ nie możemy pracować dłużej niż 4 dni z rzędu i mieć 4 dni z rzędu wolnego, przy mniejszym nominale niż powszechny (nikt nie wie dokładnie ile tego jest, coś ponad 130h miesięcznie bez ewentualnych nadgodzin) można tego wolnego sporo uzbierać. Mimo wszystko ta praca ma jakieś tam zalety.
    "Proszę nie domniemywać, że ludzie w PLL LOT nie umieją używać Excela"
    - Sebastian Mikosz, Prezes PLL LOT SA, 21.02.2013, Komisja Infrastruktury

  15. #75

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    Palenie na stanowisku pracy uchodzi może na budowie, ale na miłość boską, za kogo Ty nas masz?
    Weekendów jest tyle, ile kierownik jest w stanie zaplanować. Nie ma problemu z np. zaocznym studiowaniem, więc i z wyjazdem na biwak też nie powinno być. (...) Mimo wszystko ta praca ma jakieś tam zalety.
    Myślę, że twoja delikatna irytacja jest bezpodstawna . Pracowałem w kilku zawodach z wieloma ludźmi i uwierz mi, że ludzie palą w pracy nie tylko na budowie. Mimo, że przepisy wyraźnie im tego zabraniają, o kulturze osobistej nie wspomnę. Ja nie palę i bardzo denerwują mnie koledzy lub przełożony, który siedzi obok i wydmuchuje kłęby dymu. Dlatego pytam. Zadaję pytania, aby zbudować sobie realny obraz pracy kontrolera. 18 lat skończyłem jakiś czas temu, i pytam o drobiazgi, które na dłuższą metę mają duże znaczenie i mogą w dużej części zniwelować zalety tej lub innej pracy. Dla kogoś kto ma rodzinę ciekawa praca, kasa i prestiż to nie wszystko. W każdym bądź razie dziękuję za odpowiedź.

  16. #76
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Dla mnie nie do przyjęcia jest palenie w zamkniętym pomieszczeniu z zakazem palenia i to do tego wśród niepalących, chociaż sam palę. Nie jestem zirytowany, taki mam styl

    Zgadzam się, że kasa i prestiż (wątpliwy) to nie wszystko. Atmosfera w pracy też ważna rzecz (w Poznaniu jest bardzo dobrze), za resztę odpowiada pracodawca i ja nie będę tego komentować na publicznym forum.
    "Proszę nie domniemywać, że ludzie w PLL LOT nie umieją używać Excela"
    - Sebastian Mikosz, Prezes PLL LOT SA, 21.02.2013, Komisja Infrastruktury

  17. #77
    Awatar djozwiak

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Gdzie rekrutują się pracownicy służby FIS/AFIS?

  18. #78
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    To jest trudne pytanie, otwartych naborów i kursów nie ma (obecnie, kiedyś były). Część z nich to koledzy, którzy kiedyś pracowali w wojskowych służbach ruchu lotniczego, jest też sporo byłych kontrolerów którzy z różnych względów przeszli do pracy w innych służbach.
    "Proszę nie domniemywać, że ludzie w PLL LOT nie umieją używać Excela"
    - Sebastian Mikosz, Prezes PLL LOT SA, 21.02.2013, Komisja Infrastruktury

  19. #79

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Mam pytania (pewnie dla Was proste) : 1.Do jakiego momentu prowadzi kontroler zblizeniowy ladujacy samolot? 2. Czy to z jakiego pasa startuja i na jakim laduja samoloty zalezy tylko od wiatru? 3. I pytanie do kogos ze stolicy: na jakiej wysokosci sa samoloty przy komisie na Al.Krakowskiej?

  20. #80

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    1. Do momentu kiedy się ustabilizuje na ścieżce.
    2. Nie tylko, znaczenie ma także oprzyrządowanie, stan pasa (np zimą)

Strona 4 z 58 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 54 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 26-03-2014, 18:59
  2. 24-03-2014, 20:49
  3. 17-02-2014, 23:38
  4. 17-10-2013, 21:32
  5. 23-09-2013, 01:07
  6. 23-09-2013, 00:29
  7. 28-05-2013, 20:37
  8. 04-04-2013, 14:12
  9. 25-03-2013, 15:49
  10. 25-02-2013, 14:57
  11. 07-02-2013, 23:15
  12. 09-01-2013, 12:39
  13. 07-01-2013, 08:10
  14. 31-12-2012, 14:26
  15. 22-12-2012, 18:28
  16. 27-10-2012, 21:37
  17. 19-07-2012, 01:42
  18. 03-07-2012, 15:16
  19. 15-05-2012, 08:21
  20. 13-04-2012, 19:31
  21. 13-08-2011, 20:03
  22. 13-08-2011, 20:03
  23. 13-08-2011, 17:25
  24. 13-08-2011, 14:52
  25. 13-08-2011, 12:48

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •