Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK
    Pozdrawiam
    Lukasz

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi z tymi wymaganiami edukacyjnymi? Rozumiem, że jest jakaś furtka w przypadku, gdy nie uczyło się w UK, ale nie rozumiem jak ona dokładnie wygląda.

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Witam

    Z tego co znalazlem w sieci to A-Levels to rozszerzona matura, w tym przypadku oni chca z 5 przedmiotow, obowiazkowo matematykaa i fizyka. Ja mam mgr inz. wiec u nich to Maters, bo ja zdawalem egzamin po 2003, przed 2003 nasz mgr to British Bachelor (Honours) degree standard
    Pozdrawiam
    Lukasz

  4. #4
    uKL
    uKL jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Warszawa/Lublin

    Domyślnie

    Dodatkowo należy posiadać i wpłacić na rzecz BA kaucję w wysokości £84,000. Jeśli ukończysz kurs i będziesz pracować dla BA to zostanie Ci ona zwrócona w ciągu 7 lat pracy, po £12,000 rocznie. Niestety to pozostaje pewną barierą

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Niestety 84k GBP to kupa kasy, to tak jakby wziasc kredyt hipoteczny, nie kazdego stac na to. Mnie napewno nie, ale to dla programu From Zero to Hero. Potrzebuja 800 osob, z czego polowa bedzie z tego programu, a druga z normalnej rekrutacji.
    Jet2.com tez potrzebuja pilotow, tak jak Virgin. Cos juz zaczyna sie ruszac w lotnictwie, co dobrze wrozy na przyszlosc.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  6. #6

    Dołączył
    Aug 2011
    Mieszka w
    Dyszobaba

    Domyślnie

    jak dobrze beda placic to sie oplaci.

  7. #7

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Jet2 na start dawal 35k dla FO, BA pewnie bedzie lepiej + 12 na splate lojalki.
    Glowny problem to zdolnosc kredytowa, bo pewnie BA nie da Ci listu, ze Cie po szkoleniu, bo nie jest to na 100% pewne, a co za tym idzie bank nie da Ci pozyczki. No chyba ze masz jakias inna forme zfinansowania tej lojalki plus kasa na zycie w czasie szkolenia.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  8. #8
    Awatar Speagle

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA/EPBC

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez wolf Zobacz posta
    Glowny problem to zdolnosc kredytowa, bo pewnie BA nie da Ci listu, ze Cie po szkoleniu, bo nie jest to na 100% pewne, a co za tym idzie bank nie da Ci pozyczki.
    Proszę, nie wprowadzaj zamieszania w tym wątku pisząc, że "pewnie tak będzie" bo fajnie by było, gdybyśmy zbierali tu konkretne i pomocne informacje (na pewno wielu z nas, w tym ja, jest programem bardzo zainteresowana). Co do możliwości zaciągnięcia kredytu, odpowiedź BA brzmi tak (zwracam uwagę na podkreślony fragment):
    What if I do not have the capital to provide the necessary funding?

    British Airways recognises that the ability of an aspiring pilot to raise the money required for the security bond and other costs will vary. We have therefore made arrangements with a bank that will offer prospective cadet pilots who satisfy the bank’s credit checks, a loan of up to 100,000 to cover the funds required should this financial assistance be needed. This loan can be guaranteed by British Airways if required.
    It is not a requirement that cadet pilots make use of this loan facility. It will be entirely your choice as to how you obtain the necessary funding. The signing of any loan agreement is the responsibility of the individual cadet pilot. Any financial arrangement must be thoroughly thought through and none of British Airways, APL, our partner bank or the FTO you wish to train at, can nor will offer anything that could or should be construed as financial advice.

LinkBacks (?)

  1. 11-11-2011, 18:59

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •