Pokaż wyniki od 1 do 19 z 19
  1. #1
    Awatar Patys

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie Najtańsza i najkrótsza droga


    Polecamy

    Witam , jaka waszym zdaniem jest najkrótsza i najtańsza droga do zdobycia licencji ATPL? Gdzie najlepiej to zrobić ? U nas czy może za granicą ?

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    EPWW FIR

    Domyślnie

    Tak postawione warunki brzegowe spełniają tylko programy tzw. "kadeckie" organizowane przez duże linie lotnicze (np. AF, LF, SWISS...). W Polsce takowych nie ma.

  3. #3
    Awatar Patys

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie

    A czy wiąże się to z jakimiś większymi kosztami? I jak takie coś zdobyć?

  4. #4
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ESK1X Zobacz posta
    Tak postawione warunki brzegowe spełniają tylko programy tzw. "kadeckie" organizowane przez duże linie lotnicze (np. AF, LF, SWISS...). W Polsce takowych nie ma.
    ESK1X, to tez tak nie do konca, programy kadeckie tez trzeba splacic, a kosztuje to nie malo, wiec warunek brzegowy z pytania glownego nie moze byc spelniony.

    najtansza opcja to OPM (Other People's Money) i to jeszcze w wersji bez koniecznosci splaty...


    przepraszam za sarkazm, ale... jakie pytanie, taka odpowiedz... ;-)

  5. #5
    Awatar Patys

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie

    Hehe , żeby ktoś jeszcze był chętny A jak można się dostać na te programy kadeckie?

  6. #6

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    EPRZ/EPBA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Patys Zobacz posta
    Witam , jaka waszym zdaniem jest najkrótsza i najtańsza droga do zdobycia licencji ATPL? Gdzie najlepiej to zrobić ? U nas czy może za granicą ?
    Widzę, że niedawno dołączyłeś na forum. Proponuje się lepiej z nim zapoznać.
    PPL(A)

  7. #7
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Dobra, dajmy mu jakiś punkt zaczepienia. Żeby nie było, że tu się tylko jeździ po młodych.

    Co i jak – czyli szkolenie “ab initio” w liniach lotniczych SWISS Ť Flying. Swiss made.
    For every solution there is a problem.

  8. #8
    Awatar Patys

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie

    Ach.. no i dzięki , miłego dnia

  9. #9
    Awatar mar941

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    No dobra, niech ma: (po raz n-ty przytaczane na tym forum) "Jak dorobić sobie skrzydeł"

  10. #10
    Awatar Patys

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie

    To akurat czytałem i nie dałbym rady uzbierać 200tyś czy nawet utrzymać się na Politechnice , bo jakoś nie bardzo dałbym rade uczyć się ,, za trzech ''

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPO/EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Patys Zobacz posta
    To akurat czytałem i nie dałbym rady uzbierać 200tyś czy nawet utrzymać się na Politechnice , bo jakoś nie bardzo dałbym rade uczyć się ,, za trzech ''
    Jeśli nie jesteś w stanie utrzymać się na politechnice, ani też uczyć się za trzech to raczej powinieneś sobie odpuścić ATPL (to nie tylko samo latanie, ale również mnóstwo nauki i ciężkiej pracy "na ziemi").

  12. #12
    Awatar Patys

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie

    Możliwe , ale jeśli nie spróbuje to się nie przekonam.

  13. #13
    PiotrekR
    Goście

    Domyślnie

    Nauka do ATPLa to trochę co innego niż studia techniczne. Bankowo są osoby które dadzą sobie rade z jednym a z drugim nie.

  14. #14

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    A ja wam powiem, ze jesli chodzi o koszty nalotu to.... przeciez sa kraje (ameryka poludniowa?) gdzie litr benzyny w przeliczeniu na zl kosztuje kilka groszy wiec jest szansa ze i lotnicza jest tansza? ktos to kiedys rozkminial? zrobic nalot w ameryce poludniowej i placic 20$ za godzine lotu

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jacol Zobacz posta
    Jeśli nie jesteś w stanie utrzymać się na politechnice, ani też uczyć się za trzech to raczej powinieneś sobie odpuścić ATPL
    Raczej mocno przesadzony osąd. Co ma utrzymanie się na politechnice lub nieumiejętność uczenia się za trzech do ATPL? Jednym wkuwanie pójdzie szybciej, innym wolniej, niezależnie od tego czy studiują kierunek techniczny czy polonistykę.

  16. #16

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ayrtonsenna Zobacz posta
    A ja wam powiem, ze jesli chodzi o koszty nalotu to.... przeciez sa kraje (ameryka poludniowa?) gdzie litr benzyny w przeliczeniu na zl kosztuje kilka groszy wiec jest szansa ze i lotnicza jest tansza? ktos to kiedys rozkminial? zrobic nalot w ameryce poludniowej i placic 20$ za godzine lotu
    Ludzie z Meksyku czy Brazylii przyjeżdżają na szkolenia do USA, więc raczej nie jest taniej.

  17. #17

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Craviec Zobacz posta
    Raczej mocno przesadzony osąd. Co ma utrzymanie się na politechnice lub nieumiejętność uczenia się za trzech do ATPL? Jednym wkuwanie pójdzie szybciej, innym wolniej, niezależnie od tego czy studiują kierunek techniczny czy polonistykę.
    Mimo wszystko wkuwanie się na pamięć pytań do ATPLa nie powinno być uznawane za coś naturalnego.

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    No, ale taki już mamy system - sugerujący, że wkuwanie jest naturalne

  19. #19
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez ayrtonsenna Zobacz posta
    gdzie litr benzyny w przeliczeniu na zl kosztuje kilka groszy wiec jest szansa ze i lotnicza jest tansza? ktos to kiedys rozkminial? zrobic nalot w ameryce poludniowej i placic 20$ za godzine lotu
    Tylko w Wenezueli z krajow Ameryki Pld. benyzna jest "groszowa", przynajmniej ta samochodowa. Benyzna lotnicza uzywana w typowych samolotach szkoleniowych to inne zagadnienie. Nie slyszalem o zadnej kolejce chetnych do szkolenia lotniczego w Wenezueli, benzyna nawet jesli tansza ale sam samolot (bez paliwa) moze byc duzo drozszy zwlaszcza z uwagi na pewna gospodarcza izolacje Wenezueli. Moga byc tez inne powody natury bardziej logistycznej dla ktorych pomysl szkolenia w Wenezueli jest zwyczajnie poroniony. Chiny ktore szkola swoich mlodych adeptow lotniczych na lewo i prawo i ktorzy sa bardzo wrazliwi na ceny (rzad to finansuje) jakos chyba nikogo nie poslali do Wenezueli.
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 18-06-2012 o 19:04

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •