Witam
Nurtuje mnie jedno pytanie.
Po zrobieniu licencji PPL(a) CPL(a) oraz ATPL(a) w szkole prywatnej (np runway lub innej) co dalej??
Robimy uprawnienia VFR, FI(a), IR(a) oraz MEP(L)[razem z CPL(a) + MEP(L)]

Nie chce iść na polibudę Rzeszowską (po 3 semestrze wybrałbym kierunek pilotaż) ponieważ wątpię żebym tam się utrzymał.

Załóżmy, że mamy ATPL(a) z uprawnieniami VFR, FI(a), MEP(L) + zdaną angielską frazeologie lotniczą ICAO lvl 4+ co będzie nam jeszcze potrzebne do kariery pilota liniowego.
Wiem że do tego dochodzą uprawnienia na dany typ samolotu, ale jak to wygląda dalej po zdaniu teorii ATPL(a)

Jak zacząć "odmrażać ATPL(a), czy są szanse dostania się do lini by odbyć praktyki. Co jeszcze trzeba poczynić by zwiększyć szanse dostania się jako first officer.

Gdzie lepiej zdobywać licencje i uprawnienia w Polsce czy np w USA?



Ps wiem że gdzieś już takie pytania się pojawiały w poszczególnych wątkach, ale nic z nich nie zrozumiałem.