-
-
Będąc na PRz to uczelnia opłaca Ci dojście do licencji ATPL z nalotem 200h, a to w praktyce bardzo mało na przyjęcie do LOTu czy jakiejkolwiek innej linii. Kiedyś tak było, ale czasy się zmieniły. Piszesz "licencja na samolot", to się nazywa Type Rating (TR). Jak uda Ci się gdzieś zatrudnić to wtedy przez jakiś czas masz obcinane z pensji koszty przeszkolenia na dany typ samolotu. Przejrzyj temat o PRz to dowiesz się szczegółów i poczytaj coś o licencjach, uprawnieniach, wymaganiach itd. Takich pytań było tutaj na forum już sporo ^^
-
Różnie jest. Niektórzy pracodawcy skredytują Type Rating (czyli będziesz go spłacać pracodawcy przez kilka lat), coraz częściej jednak pracodawca wymaga żeby pracownik sam sobie zadbał o Type Rating. Jak będzie za 10 lat (czyli gdy skończysz studia) trudno powiedzieć.
-
na pewno było dużo, ale każdy przypadek jest inny. Jestem nowa na forum a bardzo mnie ten temat interesuje. A jaki nalot musi być i gdzie to wylatać jak nie przyjmują ? A czy te praktyki w locie coś dają te w trakcie kończenia szkoły ?
-
Polecamy
Praktyki? Musisz mieć po prostu nalot. Albo się gdzieś załapiesz na holowanie szybowców (trudno), albo będziesz sobie sama płacić i zbierać godziny. Jak popatrzysz na ogłoszenia, to bez 500 h nie podchodź. Rozejrzyj się na forum np., takich tematów jest sporo, wszystkie odpowiedzi znajdziesz na forum.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki