Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2014

    Domyślnie Wliczanie kosztów szkolenia licencji PPL do własnej działalności gospodarczej


    Polecamy

    Cześć

    Mam pytanie, czy jest jakaś możliwość abym np. dopisał pkd do swojej działalności gospodarczej aby wrzucać koszty robienia licencji i zakupów innych akcesoriów np. słuchawki itp.

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Płacisz podatki w Polsce, więc pewnie znasz ten dokument:
    Internetowy System AktĂłw Prawnych

    PKD to jest informacja statystyczna, a nie wyznacznik tego, co może być kosztem a co nie.

    Na dobry początek polecam art.22:
    1. Kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów, z wyjątkiem kosztów wymienionych w art. 23.

    Odpowiedz sobie na pytanie czy opisane przez Ciebie wydatki spełniają powyższe kryterium, a następnie przeczytaj kolejne artykuły jako że jest sporo wyjątków...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •