Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie Bartolini w Łodzi


    Polecamy

    Bartolini czy warto? Chciałbym rozpocząć naukę od podstaw. Widzę, że Warszawę odradzacie a te szkołę parę razy chwalono tu na forum. Jak można napiszcie jeszcze od czego zacząć taką przygodę jak się przygotować itp. Pozdrawiam

  2. #2

    Dołączył
    Sep 2014
    Mieszka w
    TM/LDZ

    Domyślnie

    robilem tam PPL-kę, nVFR i teorie do ATPL - polecam, jak sie przygotowac? od zera do bohatera okolo 150 tys., jak cos to pisz na priv

    pozdro

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    a jak jest już po zrobieniu PPL, muszę wylatać rocznie jakąś liczbę godzin żeby licencja nie została cofnięta?
    Zaczynając od PPL następne kroki to CPL i ATPL jak zamarzy mi się kiedyś latać zawodowo? I jak to jest z tym angielskim? Bo porozumieć się to jedno.
    Pozdrawiam

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Sama licencja nie zostanie cofnięta, natomiast uprawnienie SEP(L), które uprawnia Cię do latania samolotami jednosilnikowymi, wygasa co 2 lata. Możesz je przedłużyć zdając ponownie egzamin lub właśnie na podstawie nalotu - w dużym skrócie wymagane jest 12h lotu w tym 1h z instruktorem.

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    12h nalotu mówimy tutaj o roku czy w przeciągu tych 2 lat? a SEP jest na dany samolot jak rozumiem?

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Najlepiej poszukaj wątku(ów) 'przedłużenie sepla z nalotu'. 12h musisz wylatać w roku poprzedzającym przedłużenie uprawnienia.
    Sep(l) to uprawnienie na klasę samolotu, w tym przypadku jednosilnikowy, tłokowy, lądowy, coś jak kategoria prawa jazdy. Na konkretny samolot jest type rating ale zasadniczo dotyczy on większych samolotów i martwisz się tym dopiero na dalszych etapach kariery.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •