Witam serdecznie,

chcę zapytać Was o warunki, jakie trzeba spełnić, by dokonać konwersji licencji z FAA na naszą, europejską.

Szukałem już dość dużo w internecie, także na tym forum, ale znalazłem tylko jakieś szczątkowe informacje.
Pisałem też do ULC (a ktoś w moim imieniu na zasadzie przypomnienia tam dzwonił - jestem w USA i z dzwonieniem do Polski mam słabo) - niestety brak odpowiedzi.

Jestem w trakcie szkolenia PPL (tak w połowie), w dalszych planach mam IR i CPL, potem ME i może, może CFI.
Chciałbym poznać warunki, jakie trzeba spełnić (w szczególności, a może przede wszystkim te dotyczące nalotu), by podejść do egzaminów i zrobić konwersję na europejską licencję - chodzi mi o warunki dla każdej z tych licencji, gdyż biorę pod uwagę ewentualne przerwanie nauki na którymś etapie.
Zdaję sobie sprawę z tego, że trzeba zdać całą teorię raz jeszcze oraz wylatać ileś (kilkanaście na przykład) godzin, by zostać "sprawdzonym" i dopuszczonym do egzaminu. Ale dokładnych warunków dopuszczenia nie znam.

Jeśli dostanę wcześniej jakąś odpowiedź z ULC, to w tym wątku dam znać czego się dowiedziałem.