Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 66
Like Tree13Likes

Wątek: Wizzair szkolenie od zera na Węgrzech

  1. #41

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Piottrek Zobacz posta
    Jest to możliwe, ale napisałem jaka jest polityka linii lotniczej typu WizzAir/RyanAir. Zależy im bardziej na młodych pilotach, którzy będą latać dla nich tak długo jak będzie to możliwe. W wieku 40 lat jeszcze oczywiście możesz próbować.
    No ok, a mogę wiedzieć od kogo masz takie info?

  2. #42

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Info raczej nieprawdziwe. Owszem, są linie z barierą wieku, gdzie powyżej np. 36 nie dostaniesz pierwszej pracy, ale na pewno nie jest to FR. W obecnej fazie cyklu koniunkturalnego mają tak duże zapotrzebowanie na nowych pilotów, że na pewno nie w głowie im dyskryminacja ze względu na wiek.
    Dla jasności - nie twierdzę, że nastały czasy mitycznego 'pilot shortage', że obniżyli poprzeczkę i łatwo się dostać. Nie. Ale jakieś wyrafinowane strategie pod kątem wieku, typu chcemy młodych bo popracują dużej albo chcemy starych bo zostaną z nami do emerytury, włożyłbym między bajki.

  3. #43

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Mam podobne zdanie jak ozim.
    Argument, że Zależy im bardziej na młodych pilotach, którzy będą latać dla nich tak długo jak będzie to możliwe nie trzyma się przecież kupy. Pokażcie mi linię, w której pilot przelatał całą swoją karierę od 25 roku życia do emerytury. Mżonka. To chyba w Locie tylko takie cuda. Praktycznie każdy młody pilot, którego znam (a znam paru) traktuje latanie w lowcoście jako pierwszy etap i trampolinę do dalszej kariery - na longhaulach, w Emiratach itp. I rekruterzy z lowcostów głupi nie są i doskonale o tym wiedzą.

  4. #44

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Łunochod Zobacz posta
    .... chyba w Locie tylko takie cuda. ....
    E.... Chyba nie tylko. Lufa, AF, BA, KLM, SWISS - w większości tradycyjnych liniach to nie jest (a przynajmniej nie było) niczym nadzwyczajnym.

  5. #45

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krótka Prosta Zobacz posta
    E.... Chyba nie tylko. Lufa, AF, BA, KLM, SWISS - w większości tradycyjnych liniach to nie jest (a przynajmniej nie było) niczym nadzwyczajnym.
    Zgadza się. Przy czym warto zauważyć z czego to wynika. Linie, które wymieniłeś to potężni gracze dysponujący rozbudowaną flotą i gęstą siatką zróżnicowanych połączeń, przez co ścieżka kariery jest u nich długa - od latania jako F/O na trasach regionalnych do bycia kapitanem na 747 bądź Kosach na transatlantyckich. Po drodze jest sporo szczebli do pokonania i oni to wszystko oferują. Lowcost dysponujący jednolitą flotą i latający na krótkich i średnich trasach daje ci tylko dwie opcje = F/O i kapitan po 3 latach plus ciągle ten sam typ samolotu, co dla wielu młodych pilotów raczej nie jest traktowane jako zwieńczenie kariery.
    schpakoo likes this.

  6. #46

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Polemizowałbym czy dla każdego pilota zwieńczeniem kariery jest nudzenie się przez 12 h na LH żeby realnie w miesiącu polatać 40 min.

  7. #47
    Awatar cohontes

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Coś w tym jest mimo wszystko ciężko byłoby mi przetrwać tyle godzin co jakiś czas lecąc nad oceanem. Na pewno więcej radości z latania dadzą częste starty i lądowania w nowych miejscach . Chyba, że zwieńczeniem kariery byłoby latanie 777 po Ojropie.
    UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10

  8. #48

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie

    Wizzair na swoim fanpage-u miał również ofertę szkolenia , ale były nieprzychylne komentarze osób, które były na spotkaniu i obecnie jest zablokowana kompletnie możliwość ich dodawania. O czymś to świadczy...

  9. #49

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Jak komuś nie przeszkadza temperatura 40+ i adhan z minaretu to Emirates ma ciekawą propozycję:
    Emirates Flight Training Academy | Dubai | UAE

  10. #50

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie

    Na trojmiast.pl nawet został na ten temat napisany artykuł. Widać, że dział marketingu robi tylko co może, aby temat rozpowszechnić Komentarze pod artykułem oczywiście pochlebne.

    Chcesz zostać pilotem? Linie lotnicze wyszkolą 20 osób bez doświadczenia; wizzair, linie lotnicze, praca w liniach lotnczych, piloci, pilot - Praca, oferty pracy w Trójmieście.

  11. #51
    Awatar cohontes

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    A powinny być niepochlebne? No mimo wszystko jak ktoś się zepnie to w 100k zł zostaje FO z pewną pracą a po 5 latach jest wolny. Ja nie wiem czy to jest taki zły deal.
    UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10

  12. #52
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piottrek Zobacz posta
    Płacić bogatemu pracodawcy za sam fakt rekrutacji, bez gwarancji zatrudnienia.... paranoja.
    Odsiewuje to na pewno trochę osób które nie mają nic do stracenia aplikując na zasadzie "a może się uda". Z punktu widzenia kosztów rekrutacji które linia ponosi to i tak waciki pewnie.

    Cytat Zamieszczone przez cohontes Zobacz posta
    A powinny być niepochlebne? No mimo wszystko jak ktoś się zepnie to w 100k zł zostaje FO z pewną pracą a po 5 latach jest wolny. Ja nie wiem czy to jest taki zły deal.
    Są niepochlebne, zresztą nawet w samym artykule jest już komentarz przywołujący na ziemię.


  13. #53
    Awatar cohontes

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Część komentarzy rodem z Onet.pl , część pewnie zniechęcająca konkurencję. O dziwo na bankierze ani jednego takiego komentarza nie było
    UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10

  14. #54

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Czy ty aby nie pracujesz w dziale marketingu wizz? 100k tak ale chyba €. Nie twierdzimy ze to co ktoś nam z ciąga z pensji to się nie liczy bo to jakaś bzdura.

  15. #55
    Awatar cohontes

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Nie muszę, po prostu widzę, że dla osób chcących latać i jest to ich marzeniem to jest jakaś szansa. Nie obchodziłoby mnie to wtedy zbytnio jeśli to jest moje marzenie. Jeśli po tych 5 latach inwestycja po prostu się zwróci to dlaczego ktoś ma nie spróbować? Potem całe życie może przesiedzieć w biurze i gapić się na samoloty.
    UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10

  16. #56

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cohontes Zobacz posta
    Nie muszę, po prostu widzę, że dla osób chcących latać i jest to ich marzeniem to jest jakaś szansa. Nie obchodziłoby mnie to wtedy zbytnio jeśli to jest moje marzenie. Jeśli po tych 5 latach inwestycja po prostu się zwróci to dlaczego ktoś ma nie spróbować? Potem całe życie może przesiedzieć w biurze i gapić się na samoloty.
    Jak chcesz wydać teraz z własnej kieszeni 150 tys złotych (na pierwszą wpłatę do Wizz oraz koszty utrzymania na Węgrzech przez 2 lata) a potem przez 5 lat latać odkładając z pensji po 1000-1500 euro to powodzenia

    Można samemu się wyszkolić w aeroklubach za 150k i potem wybrać sobie przewoźnika, a nie być na łasce tylko Wizzair, który może po wyłożeniu tych Twoich 20 tys euro Tobie podziękować przed przejściem do kolejnego etapu.

  17. #57
    Awatar cohontes

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Już kolejny raz w tym temacie ktoś porusza motyw tego, że samemu sobie można coś wybrać po 150k.
    Chciałbym zobaczyć jedno z ostatnich ogłoszeń, gdzie ktoś z małym nalotem fATPL po wydaniu 150k może sobie wybierać oferty..
    mcxmcx likes this.
    UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10

  18. #58

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie

    Podaję przykład. Wszyscy moi koledzy z nalotem ~250-300h gdzieś się dostali w ostatnich latach. Dużo do LOT, część Wizz, Enter. Swego czasu w okolicach roku 2006-2007 brali nawet z samym CPL na ATR-y. Później piloci robili resztę uprawnień w trakcie latania.

    Płacenie za szkolenie kupę kasy, kiedy można je zrobić połowę taniej aby tylko dostać pracę jest bardzo podobne do P2F. Ale przecież zapomniałem! Wizzair niczego nie gwarantuje swoim kursantom. I to jest najgorsze w tym wszystkim. Może i byłbym w stanie wyłożyć te 20k euro ale tylko PRZY GWARANCJI ZATRUDNIENIA, jeżeli pomyślnie przejdę całe szkolenie. Tutaj tego elementu nie ma.

  19. #59
    Awatar cohontes

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Nie ma ? Mi się wydaje, że dobitnie było powiedziane na spotkaniu, że JEST GWARANCJA po pomyślnym przejściu całego szkolenia.
    UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10

  20. #60

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    3City

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez cohontes Zobacz posta
    Nie ma ? Mi się wydaje, że dobitnie było powiedziane na spotkaniu, że JEST GWARANCJA po pomyślnym przejściu całego szkolenia.

    Jest taka gwarancja zatrudnienia że jak się skończy ssanie to żegnaj.... to raczej oczywiste chyba że zwolnią doświadczonych FO i na ich miejsce tych co zapłacili

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •