Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5
Pokaż wyniki od 81 do 93 z 93
Like Tree30Likes

Wątek: Wizzair szkolenie od zera na Węgrzech

  1. #81

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Matthew3991 Zobacz posta
    Gdyby tak było, to przewoźnik zostałby ukarany. Nie ma podziału na gorszy/ lepszy, wschodni/ zachodni, czarny/ biały.
    Pensje różnią się oczywiście od umowy. Czy jest to umowa podpisana na zasadach Brytyjskich, czy Polskich, te znacząco się różnią. Jeżeli masz bazę w Polsce, to jesteś zatrudniony na polskich warunkach, jeżeli w Niemczech- na niemieckich itd. Pochodzenie pilota nie ma tu nic do rzeczy.
    Ok, to inaczej. Czy zarobki pilota w bazie w UK a w Polsce mogą się znacznie różnić na niekorzyść tego drugiego ?

  2. #82

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    Kiedyś spotkałem się z danymi dotyczącymi płacy CC w bazach w UK i w Polsce (w Ryanairze), i o ile dobrze pamiętam (bo niestety nie udało mi się odnaleźć informacji, do których wówczas miałem dostęp), w Polsce było to około 30% mniej niż w UK. Mogę jedynie przypuszczać, że wśród pilotów rzędy wielkości są podobne.
    Na pewno takie rozróżnienie byłoby opłacalne dla przewoźnika, a skoro ja widzę w tym okazję na oszczędności (z punktu widzenia linii), to jestem przekonany, że MOL również ją zobaczył
    I faktem jest, że stawki dla różnych baz różnią się.

  3. #83

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Mogą ale z tego co się orientuję tak to nie wygląda, a już na pewno nie są urealniane do przeciętnych poziomów płacowych w danych krajach. Może być tak, że w UK FO (niezależnie od narodowości czy koloru skóry i przekonań religijnych) dostanie miesięcznie 2,5k GBP, a w Polsce 2,5k €. Na papierze ten w UK zarobi więcej, ale realnie patrząc, to na tle polskich wynagrodzeń kadetom w Polsce płaci się dobrze jeśli nie bardzo dobrze, takim samym kadetom w UK czy innej Francji płaci się średnio, albo źle (stąd też tle porównań że w UK kierowca autobusu czy kucharz zarabia więcej niż JFO).
    woszczol likes this.

  4. #84

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie

    Ok. Z tego co wiem piloci Wizz są zatrudniani przez spółkę w Szwajcarii. Jak to się potem ma do wzięcia kredytu w Polsce i ogólnie rezydencji podatkowej mieszkając w PL ? Czy nie ma podwójnego opodatkowania ?

    Dziwne, że na slajdzie podali średnią dla FO, a zapomnieli podać Direct Entry F/O, który ma najmniej. I te pierwsze 2 lata trzeba zęby zacisnąć...

  5. #85
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piottrek Zobacz posta
    Dziwne, że na slajdzie podali średnią dla FO, a zapomnieli podać Direct Entry F/O, który ma najmniej. I te pierwsze 2 lata trzeba zęby zacisnąć...
    Dziwne?
    woszczol likes this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  6. #86

    Dołączył
    Apr 2016

    Domyślnie

    Widze, ze jest dyskusja na temat placy w uk i w polsce. A wiec w wizz jesli masz baze w uk zarabiasz srednio 60% wiecej od sektora. Podstawa ta sama, bylo ladnie pokazane na slajdach ktore wizz przedstawil w dniu otwartym. Co do zakwaterowania na Wegrzech 25 000 forintow za pokoj w akademiku z druga osoba, plus lazienka w pokoju. Ceny w sklepach podobne jak w polsce a nawet drozej! Wegry to taka Polska lat 90 ale akademiki są nawet ok, mam znajomego ktory sie dostał wiec chetnie odpowiem na wasze pytania, plus nie ma szans zebys sie dostal jesli nie masz jakiegos kolwiek doswiadczenia/pojecia na temat lotnictwa wybieraja tylko "maniakow" wiec jesli postanowiles wczoraj ze chcesz zostac pilotem marne szanse. A i okolo 20 procent nie przechodzi psychologa, obecnie jest 11 osob w marcu przycjodzi nastepna grupa. Podobno wyklady sa bardzo nie ogarniete jeszcze ale to dopiero miesiac.

  7. #87

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Czy ktoś wie czy teraz szkolą na Węgrzech dla Wizz ?

  8. #88

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Teraz w ciemno ci mogę powiedzieć ,że nie szkolą.

  9. #89

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    London

    Domyślnie

    Z tego co wiem Węgry dalej funkcjonują. Osobiście ukończyłem wizza szkolenie Grecji (Egnatia Aviation). Trochę bad timing, ale jakby ktoś miał jakieś pytania to z chęcią odpowiem.

  10. #90
    Awatar noise6

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Modlin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez qubaquba Zobacz posta
    Z tego co wiem Węgry dalej funkcjonują. Osobiście ukończyłem wizza szkolenie Grecji (Egnatia Aviation). Trochę bad timing, ale jakby ktoś miał jakieś pytania to z chęcią odpowiem.
    to może napisz na jakich warunkach rozpocząłeś szkolenie, kiedy to było, jak długo trwało, jak przebiegła rekrutacja PO zdobyciu szkolenia itd

  11. #91

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    London

    Domyślnie

    Zacząłem szkolenie w styczniu 2019 i ukończyłem listopad 2020. Jak już ktoś wspomniał musiałem pokryć 22,150euro - obejmuje to pierwsza część teorii, pierwsze 24 lekcje latania i depozyt. Lekcja 25 to assessment (lot) z wizz kapitanem jak zaliczysz konytnujesz szkolenie i wizz od tego momentu pokrywa resztę szkolenia. Robiliśmy program aera KSA100 integrated training. Rekrutacje jeszcze wtedy robiliśmy w Warszawie składało się to z trzech etapów. Etap pierwszy; compass test + interview z Egnatia, drugi etap interview z przedstawicielami lini i zajęcia w grupie, trzeci to psycholog + testy psychologicznie. Obecnie czekam na TR.
    noise6 likes this.

  12. #92

    Dołączył
    Sep 2019

    Domyślnie

    Aż dziwne że robili te szkolenia. Sam wybierałem się do egnatia (co jak co Diamondy z małych samolotów chyba najbardziej mi się podobają a i wizja robienia szkolenia w grecji gdzie teraz w polsce siedze i od 1,5 miesiaca czekam na sensowne VFR). Dostałem informacje że od kwietnia mieli wstrzymywać szkolenia - mozliwe ze chodzilo o nierozpoczęte...

  13. #93

    Dołączył
    Jan 2021

    Domyślnie


    Polecamy

    Witam.
    Niedługo mam rozmowę w Budapeszcie do WAPA i chciałem się zapytać jak teraz wyglada przebieg rekrutacji. Byłem dwa lata temu na jednej rozmowie i chciałbym spróbować szczęścia ponownie i jak najlepiej się przygotować a wiele się mogło zmienić od mojej ostatniej wizyty. Czy ktoś miał przyjemność uczestniczenia w rekrutacji w ostatnim czasie ? O co teraz pytają ? Czy dalej pytania są zależne od obecnie wykonywanego zawodu ?(w moim przypadku jest to cabin crew).
    Będę bardzo wdzięczny o jakiekolwiek porady z góry dziękuje.

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •