Pilotka, zagooglowalem i TR na B737, jak jedna ze stron w wynikach mowi, wynosi okolo 16000 Euro
link tutaj
to tylko przyklad ale ceny beda oscylowaly wokolo
Krzysiek
Ostatnio na necie doszukałam się informacji, że aby zostać pilotem liniowym, należy mieć przeszkolenie na wybrany samolot. Oczywiście, bez zrobionego TR również ma się szansę na pracę w liniach lotniczych, ale na wszelki wypadek chciałabym się przeszkolić. I moje pytanie brzmi- jaka jest cena takiego przeszkolenia dla ATR72 i B737?
Pilotka, zagooglowalem i TR na B737, jak jedna ze stron w wynikach mowi, wynosi okolo 16000 Euro
link tutaj
to tylko przyklad ale ceny beda oscylowaly wokolo
Krzysiek
Witam. Nie chce zakladac kolejnego tematu a moje pytanie jest zwiazane z TR i liniami. Na ile podpisuje sie tak zwana lojalke po przeszkoleniu na typ? Pewnie zalezy to od linii itp. ale moze ktos ma jakas wiedze na ten temat ???
sbteam, jedyny pewny przyklad jaki znam to bond na 3 lata w Air Atlantique za TR na Lockheed Electra. ale popytam sie kolegow i postaram sie dowiedziec wiecej
K
frik, Koles jest nadal w bondzie ale po 1,5 roku siedzial juz na lewym fotelu ;-) Kapitanature dostal jakies 3 miesiace temu. a jak z nim gadalem w ostatni weekend, to nadal cieszyl sie jak dziecko, kiedy opowiadal ja sie tym lata ;-) czyli ze musi byc zadowolony. a poza tym 46 tys funciakow podstawy + do tego sektory to calkiem niezle ;-)
K
Witam
Gdy ma się TR na np. Boeinga 737-500, mam na nim wylatane ok.100 h i chce się zatrudnić w PLL LOT gdzie trzeba mieć wylatane 200 h to musze to wylatać na maszynie na którą mam TR czy na obojętnie jakiej. Czy jest tak samo we wszystkich liniach czy nie??
Po pierwsze nikogo z ulicy nie przyjma na takie szkolenie nawet jak pokazesz worek pieniedzy. Musisz miec odpowiednie kwalifikacje.Zamieszczone przez Pilotka
Nie chce byc zlosliwy ale czy bardzo trudno jest wystukac na google: "ATR type rating course".?Zamieszczone przez Pilotka
Wszystkie informacje osiagalne w pare sekund:
http://www.skyblueaviation.co.uk/index2.asp?id=455
http://www.skyblueaviation.co.uk/pho...%20enquiry.pdf
Co do kosztów- jest tego parę częsci skladowych:
-ground school i CBT- w Polsce to wydatek okolo 3500 zl
- symulator- rzecz najdroższa, jedna sesja to wydatek okolo 1500-1800 zl od osoby, potrzeba- przyklad z jedej z linii- 14 sesji.
- loty szkolne- 6 kręgóww tym min jeden G/A- koszty paliwa, handlingu, oplat postojowych, obslugi technicznej
- koszty zwiazane z wynagrodzeniem instruktorów- cóż, to tez liczy się w tysiacach zlotych, dolotami, noclegiem na symulatorze itd.
Ogolnie- TR to okolo 45-50 tyś, skredytowane np.na 3 lata.
Na ATR to można spróbować w EUROLOT:
http://www.eurolot.com.pl/osrodek/oferta.html
Wymagania dla pilota w EuroLOT
Czy ja dobrze widzę min 70h nalotu PIC? O co im tu chodzi, bo nie mam pojęcia?
Przecież po zrobieniu CPL, ME, IR to już jest grubo ponad to.
Zakładki