Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 41
Like Tree49Likes

Wątek: Nasze najbliższe loty - czyli może spotkamy się na pokładzie PAŹDZIERNIK 2022

  1. #21
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    No i wpadło
    605 - 05.10 KTW - WAW LO3882 E70
    606 - 06.10 WAW-KTW LO3885 E70

    I cały plan numeracji krajowej pitterkowych lotów legł w Gruzjach :P
    megaloman, Suchojka, KubaB and 1 others like this.
    Pitterek

  2. #22
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Wypad na szybki piwny weekend (3 browary plus jedna super knajpa) do Burgas
    22.10 WMI-BOJ - FR3371
    24.10 BOJ-WMI - FR3370

  3. #23
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Suchojka Zobacz posta
    15OCT NK648 LAX-LAS
    18OCT B61279 LAS-LAX
    Jeśli lubisz piwo, to polecam wizytę w takich zacnych browarach:
    Tenaya Creek Brewery, Banger Brewing, Hop Nuts Brewing

  4. #24

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Październik raczej spokojny się zapowiada...

    na początek kolejny BA-special do Warszawy przez Helsinki, niestety jeden segment się zepsuł, ale dam radę

    01.10 BA6032 LHR-HEL A359 J op. by Finnair
    01.10 BA6073 HEL-WAW E190 J op. by Norra
    02.10 BA6070 WAW-HEL AT72 Y op. by Norra
    02.10 BA6033 HEL-LHR A359 J op. by Finnair
    02.10 BA1494 LHR-GLA A320 Y


    Oraz wypad do Londynu (praca):

    11.10 BA1495 GLA-LHR A320 Y
    12.10 BA1494 LHR-GLA A320 Y


    Coś pewnie jeszcze wpadnie...
    majek likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  5. #25

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Oraz wypad do Londynu (praca):

    11.10 BA1495 GLA-LHR A320 Y
    12.10 BA1494 LHR-GLA A320 Y
    Hi hi, no to właśnie tu powinno się pojawiać "J", skoro praca. Ale przyznam że nie wiem czy BA ma teraz Club Europe, nie mówiąc już o lotach wewnętrznych.

    PS. Z tym 359 AY to fajnie masz. Parę lat temu kombinowałem, jak by tu zrobić jednodniówkę typu WAW-HEL-LHR-WAW (lub vv.) właśnie z uwzględnieniem ich 359. No ale godziny rejsów na 359 nie umożliwiały tego. W tym roku nie sprawdzałem. Może w przyszłym roku się da, już nie na jednodniówkę, ale w połączeniu z lotem na Salon Le Bourget lub powrotem z niego? Zakładam że *da się* pojechać... (A można by i jeszcze jeden z landmarków do tego dołożyć, mianowicie tunel pod La Manche.)
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 14-09-2022 o 19:30

  6. #26

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Hi hi, no to właśnie tu powinno się pojawiać "J", skoro praca. Ale przyznam że nie wiem czy BA ma teraz Club Europe, nie mówiąc już o lotach wewnętrznych.
    Zależy, jeśli klient płaci, to zwykle jest J, jeśli ja płacę, to na krajówce będzie Y. W tej chwili rozkład krajowy jest pocięty strasznie i ceny są z kosmosu - nie mam zamiaru płacić 600 GBP za Club Europe do Londynu, gdy mogę mieć bilet w economy za 100 GBP. Czasem zdarza mi się nawet easyJetem polecieć

    Club Europe na krajówkach jest od niedawna - tzn. od momentu, gdy w klasie ekonomicznej zniknęły darmowe napoje i posiłki. Pamiętam czasy, gdy na porannym locie do Glasgow/Edynburga BA było w stanie zaserwować śniadanie dla 180+ pasażerów na pokładzie A320/A321, a teraz czasem mają problem z 12 osobami w Club Europe

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    PS. Z tym 359 AY to fajnie masz. Parę lat temu kombinowałem, jak by tu zrobić jednodniówkę typu WAW-HEL-LHR-WAW (lub vv.) właśnie z uwzględnieniem ich 359. No ale godziny rejsów na 359 nie umożliwiały tego. W tym roku nie sprawdzałem. Może w przyszłym roku się da, już nie na jednodniówkę, ale w połączeniu z lotem na Salon Le Bourget lub powrotem z niego? Zakładam że *da się* pojechać... (A można by i jeszcze jeden z landmarków do tego dołożyć, mianowicie tunel pod La Manche.)
    Niestety w jeden dzień nie da się zrobić WAW-HEL-LHR-WAW - popołudniowy A359 dolatuje do LHR o 17:00, a ostatnie loty BA/LO do Warszawy są o 18:10 - z tym, że AY ląduje na T3, BA odlatuje z T5, a LO z T2 - więc minimalne opóźnienie i nie zdążysz na samolot. T5 ma conformance, czyli jak się nie pojawisz do kontroli bezpieczeństwa 35 minut przed lotem, to zostaniesz automatycznie usunięty z rejsu. Ja osobiście nie ryzykowałbym. Idealnie byłoby kupić tani bilet BA i poczekać, aż BA anuluje jeden z lotów, wtedy zmienić on-line na loty przez HEL
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  7. #27

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    21.10 CMH-EWR UA3600 E175
    21.10 JFK-FRA LH405 A343
    22.10 FRA-POZ LH1390 CRJ9
    24.10 POZ-WAW LO3944 E170
    24.10 WAW-DUS LO407 E175
    26.10 DUS-WAW LO408 B738
    26.10 WAW-POZ LO3941 E175
    megaloman likes this.

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    a teraz czasem mają problem z 12 osobami w Club Europe
    Ostatnio przeczytałem/usłyszałem, że np. jeśli chodzi o rejsy wewnętrzne w Stanach, to linie próbują sobie radzić z niedoborami załóg (chodziło o pilotów) w m.in. ten sposób, ze puszczają na te trasy duże samoloty (szerokie kadłuby), nieraz nawet wyciągnięte z pustyni (a jednak!). Że oczywiście ma to różne uwarunkowania, ale łącznie pomaga.

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    AY ląduje na T3, BA odlatuje z T5, a LO z T2 - więc minimalne opóźnienie i nie zdążysz na samolot.
    No tak... Sprzed kilku lat na Forum pamiętam, że transfer między terminalami na LHR nie był (nie jest) zbyt łatwy, zwłaszcza airside. (Szczególnie między grupą T1-T3 a T5; pewnie podobnie co do T4.)

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    T5 ma conformance
    To znaczy? Dodatkową kontrolę bezpieczeństwa nawet gdyby jednak udało się nie wychodzić z airside?

    Cytat Zamieszczone przez majek Zobacz posta
    21.10 JFK-FRA LH405 A343
    Oo, to 343 tez przywrócili w LH? (Bo o 346 to była mowa.)

  9. #29

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Ostatnio przeczytałem/usłyszałem, że np. jeśli chodzi o rejsy wewnętrzne w Stanach, to linie próbują sobie radzić z niedoborami załóg (chodziło o pilotów) w m.in. ten sposób, ze puszczają na te trasy duże samoloty (szerokie kadłuby), nieraz nawet wyciągnięte z pustyni (a jednak!). Że oczywiście ma to różne uwarunkowania, ale łącznie pomaga.
    BA obsługuje loty long haul z minimalną załogą, przez co serwis (poza pierwszą klasą) jest uproszczony - np. w biznesie jest bez wyboru starterów/deserów, a całość wygląda jak jedzenie w Club Europe przed pandemią. Na trasach krajowych/europejskich jedynie redukcja lotów wchodzi w grę - dodatkowo sytuację utrudnia limit operacji lotniczych na Heathrow, który jest wydłużany co miesiąc o kolejny miesiąc (spowodowany brakami personelu do kontroli bezpieczeństwa itp).

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No tak... Sprzed kilku lat na Forum pamiętam, że transfer między terminalami na LHR nie był (nie jest) zbyt łatwy, zwłaszcza airside. (Szczególnie między grupą T1-T3 a T5; pewnie podobnie co do T4.)
    Transfer airside jest autobusami i nadal jest to najszybszy sposób na przesiadkę z T3 do T5 czy z T2 do T3. Autobusy kursują regularnie między wszystkimi terminalami. Testowałem T3 do T5 parę razy w tym roku i mój rekord to 30 minut od wysiąścia z A359 na T3 przy bramce nr 40 (najdalsza) do Concorde Room w T5 (w tym odprawa paszportowa i bezpieczeństwa).

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    To znaczy? Dodatkową kontrolę bezpieczeństwa nawet gdyby jednak udało się nie wychodzić z airside?
    To znaczy, że "system" wie, czy jesteś airside czy nie. Jeśli nie ma cię airside na 35 minut przed planowanym odlotem, to system cię automatycznie usunie z twojego lotu. Osoby rozpoczynające podróż na T5 muszą pojawić się do kontroli bezpieczeństwa najpóźniej 35 minut przed odlotem, osoby w transferze muszą dotrzeć do bramek we flight connections na T5 najpóźniej 35 minut przed odlotem.

    Jeśli zdarzy ci się jechać pociągiem do bramek B lub C i "zaspać", więc wrócisz do głównego terminala - wylądujesz w strumieniu pax lądujących - odkręcenie tego zajmuje trochę czasu i znam takich, którzy spóźnili się przez to na swój lot.]
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  10. #30
    Awatar Canon

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Suchojka Zobacz posta
    22OCT LO195 WAW-NQZ
    24OCT LO196 NQZ-WAW
    Widzimy się! Szukaj mnie w C

  11. #31
    M
    M jest nieaktywny
    Awatar M

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Oo, to 343 tez przywrócili w LH? (Bo o 346 to była mowa.)
    A343 DLH nie były zamrożone/wycofane, cały czas latały tzn. W "najgorszym" okresie pandemii, kilka (bodajże 3) faktycznie stały w Teruel, natomiast reszta maszyn była i jest użytkowana - obecnie aktywnych jest 17 sztuk.
    Pozdrawiam

  12. #32

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Transfer airside jest autobusami i nadal jest to najszybszy sposób na przesiadkę z T3 do T5 czy z T2 do T3. Autobusy kursują regularnie między wszystkimi terminalami.
    No to dobrze wiedzieć. Mam też nadzieję, że nie byłoby pod tym względem różnicy czy przesiadka byłaby AY-LO czy AY-BA.

    Cytat Zamieszczone przez M Zobacz posta
    A343 DLH nie były zamrożone/wycofane, cały czas latały
    Heh jak widać, za szybko przedtem czytałem.

    Dzięki za informacje, Panowie.

  13. #33

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    28.10 KTW-KEF W61167.


  14. #34

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No to dobrze wiedzieć. Mam też nadzieję, że nie byłoby pod tym względem różnicy czy przesiadka byłaby AY-LO czy AY-BA.
    Transfer jest organizowany przez lotnisko i jest niezależny od linii lotniczych. T3 do T2 jest zdecydowanie bliżej niż T3 do T5
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  15. #35

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Transfer jest organizowany przez lotnisko i jest niezależny od linii lotniczych. T3 do T2 jest zdecydowanie bliżej niż T3 do T5
    No pamiętam że nawet stacja metra jest wspólna dla T1-T2-T3.

    A propos (pytam, bo LHR mało znam) : czy między np. T2 a T3 da się przejść pieszo? Airside? Dużo czasu by trzeba? Pytam przez porównanie do Terminalu 2 na CDG: tam pieszo daje się przejść między jego poszczególnymi częściami, choć oczywiście chwilę to zajmuje. O ile wiem (chociaż być może przez te parę lat się coś zmieniło?), dotyczy to także airside (byc może nie w tych najnowszych, odleglejszych częściach). Co innego gdyby ktoś chciał przejść na CDG między T2 a T3 lub między T1 a T3, nie mówiąc już o T2--T1 (z grubsza suma powyższych). To już spora wyprawa (choć ciekawe widoki po drodze), zresztą nie wiem czy na całej długości byłyby *chodniki*.
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 23-09-2022 o 11:52

  16. #36

    Dołączył
    Nov 2013

    Domyślnie

    21.10 WAW - IST TK1766 A333
    22.10 IST - ESB TK2170 B773 lub wcześniejszym jeśli będzie to możliwe TK2108 A359
    23.10 ESB - IST TK2109 B789
    23.10 IST - WAW TK1765 A321
    megaloman and Cani like this.

  17. #37

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No pamiętam że nawet stacja metra jest wspólna dla T1-T2-T3.

    A propos (pytam, bo LHR mało znam) : czy między np. T2 a T3 da się przejść pieszo? Airside? Dużo czasu by trzeba? Pytam przez porównanie do Terminalu 2 na CDG: tam pieszo daje się przejść między jego poszczególnymi częściami, choć oczywiście chwilę to zajmuje. O ile wiem (chociaż być może przez te parę lat się coś zmieniło?), dotyczy to także airside (byc może nie w tych najnowszych, odleglejszych częściach). Co innego gdyby ktoś chciał przejść na CDG między T2 a T3 lub między T1 a T3, nie mówiąc już o T2--T1 (z grubsza suma powyższych). To już spora wyprawa (choć ciekawe widoki po drodze), zresztą nie wiem czy na całej długości byłyby *chodniki*.
    Na Heathrow nie ma możliwości przejścia "na pieszo" airside z T2 do T3 - są one zupełnie oddzielone. Jest plan, by przebudować T2 i T3 na podobny układ jak T5 i wydłużyć kolejkę z T5 do T3 i T2. W tej chwili pozostają transfer busy. Dodam, że jeśli masz długą przesiadkę (np. 5h), to możesz wylądować na T5, wziąć sobie busika do T4, posiedzieć tam na tarasie widokowym i potem udać się do dowolnego terminala. Uwaga - jeśli jesteś na airside T5, to nie próbuj tego (conformance!).
    Landside bez problemu przejdziesz z T2 do T3 - albo tunelami, albo "na powierzchni". Nie ma niestety ścieżki, by wyjść na pieszo z centralnej części terminala - podróż metrem / pociągiem jest darmowa nawet, jeśli użyjesz karty płatniczej na bramkach. Autobusy jeżdżące dookoła Heathrow sę niestety płatne - z powodu covid Heathrow zawiesiło tzw. Heathrow Free Fare Zone dla autobusów.

    Nie wiem, jak jest na CDG, nie lubię AF, bo mnie kiedyś bardzo brzydko potraktowali na jednym z lotów A380 między CDG a LHR.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  18. #38

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Megaloman, dzięki za informacje.

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Dodam, że jeśli masz długą przesiadkę (np. 5h), to możesz wylądować na T5, wziąć sobie busika do T4, posiedzieć tam na tarasie widokowym i potem udać się do dowolnego terminala. Uwaga - jeśli jesteś na airside T5, to nie próbuj tego (conformance!).
    Żeby dobrze zrozumieć: ten taras widokowy na T4 jest *land*side? Czy też chodzi o to, że z T4 na T1-T2-T3 można bezpiecznie (w sensie np. czasowym) zaplanować taki pomysł, ale gdyby się przylatywało na T5 i po tych przykładowych 5 godzinach odlatywało ponownie z T5, to taras trzeba sobie darować (lub "zaryzykować" wyjście do landside)?

    Na T4 byłem - w 2010 roku, rejs AF CDG-LHR-CDG na A380 (no właśnie ). Były dwie godziny "przerwy", więc stałem wewnątrz terminalu z nosem przyklejonym do szyby i patrzyłem na te wszystkie startujące Jumbo Jety, 340-ki, Siódemki...

    Jedna dziwnostka: mimo że oczywiście odprawę na oba rejsy (lub: obie części rejsu ) miałem zrobioną już przed wylotem z Paryża, to musiałem po wyjściu z samolotu zejść na poziom o jeden niżej w terminalu i zaraz wrócić na ten wyższy - ale przez ponowną kontrolę bezpieczeństwa (mimo że przecież nie wychodziłem z airside). Jednakże poszło to sprawnie - no a potem ten spotting, co prawda przez szybę, ale zestaw samolotów to wynagradzał (a i pogoda była dobra). Pudełko angielskiej herbaty też oczywiście kupiłem.

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Nie wiem, jak jest na CDG, nie lubię AF, bo mnie kiedyś bardzo brzydko potraktowali na jednym z lotów A380 między CDG a LHR.
    Ja akurat mam dobre doświadczenia zarówno co do CDG (ORY zresztą też), jak i AF (także, ale nie tylko to, jeśli chodzi o przerzucenie na kolejny rejs po opóźnionym przylocie z WAW). Również ze spottingiem - choć nie "przećwiczyłem" tego, co wprowadzono później, tzn. że na *fotografowanie* trzeba mieć pisemną zgodę prefektury. Ale, o ile wiem, te zgpdy wydawano bez problemu jeśli się zgłosiło przed przyjazdem, no i, jak z kolei przypuszczam, nikt by się nie czepiał gdyby ktoś chciał pofocić z wnętrza któregoś z terminali.

    Ciekawe swoją droga, jak to jest *obecnie* z tymi zgodami - cóż, może będzie okazja sprawdzić w przyszłym roku, w kontekście (oby) wyjazdu na pobliski Salon Le Bourget; na samym Salonie to chyba żadnych zgód na fotografowanie nie trzeba mieć - przynajmniej z wewnątrz, tzn. z terenów wystawowych?
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 25-09-2022 o 17:01

  19. #39

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Megaloman, dzięki za informacje.
    Do usług

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Żeby dobrze zrozumieć: ten taras widokowy na T4 jest *land*side? Czy też chodzi o to, że z T4 na T1-T2-T3 można bezpiecznie (w sensie np. czasowym) zaplanować taki pomysł, ale gdyby się przylatywało na T5 i po tych przykładowych 5 godzinach odlatywało ponownie z T5, to taras trzeba sobie darować (lub "zaryzykować" wyjście do landside)?
    Nie. Taras widokowy jest airside - dzięki temu jest zwykle pusty cokolwiek robisz na Heathrow (zmiana terminala etc.) najlepiej robić to airside - busy między terminalami kursują regularnie. Niestety na wejściu do każdego terminala czeka cię kontrola bezpieczeństwa (więcej o tym niżej). Dodatkowe obostrzenie - jak masz kartę pokładową na lot z T3, nie pozwolą ci wejść na T4 - musisz wejść na T3 i zrobić airside transfer do T4... Jest jeden wyjątek - jak raz wejdziesz na airside T5, to podróż do innego terminala się komplikuje przez tzw. ready to fly conformance - musisz znaleźć pracownika BA, który cię wyprowadzi landside / flight connections i usunie ready-to-fly marker.

    Jeśli lądujesz na T5 i odlatujesz z T5, najlepiej pójść od razu do flight connections in wziąć airside transfer do T4. Wtedy omijasz cały faff z rady-to-fly, bo nie wszedłeś na T5 airside.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Na T4 byłem - w 2010 roku, rejs AF CDG-LHR-CDG na A380 (no właśnie ). Były dwie godziny "przerwy", więc stałem wewnątrz terminalu z nosem przyklejonym do szyby i patrzyłem na te wszystkie startujące Jumbo Jety, 340-ki, Siódemki...
    Teraz niestety głównie kosy, A330s, 787s... i czasem jakiś 747 cargo.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Jedna dziwnostka: mimo że oczywiście odprawę na oba rejsy (lub: obie części rejsu ) miałem zrobioną już przed wylotem z Paryża, to musiałem po wyjściu z samolotu zejść na poziom o jeden niżej w terminalu i zaraz wrócić na ten wyższy - ale przez ponowną kontrolę bezpieczeństwa (mimo że przecież nie wychodziłem z airside). Jednakże poszło to sprawnie - no a potem ten spotting, co prawda przez szybę, ale zestaw samolotów to wynagradzał (a i pogoda była dobra). Pudełko angielskiej herbaty też oczywiście kupiłem.
    Karty pokładowe (ile ich masz etc.) nei ma nic wspólnego z odprawą bezpieczeństwa. Ja swego czasu leciałem LGW-ALC-LGW-SJO-MIA-LHR, dostałem wszystkie 5 kart pokładowych i musiałem przejść kontrolę bezpieczeństwa w Gatwick, Alicante, Gatwick ponownie, San Jose i Miami... wszystko zależy, jak lotnisko/terminal są zaprojektowane.

    Heathrow, niestety, wymaga by wszyscy pasażerowie spoza CTA przeszli odprawę bezpieczeństwa. Nie ma od tego wyjątków. Heathrow ma zbyt dużo lotów i zbyt duży bałagan, więc nie da rady utrzymanie części terminala dla "czystych" przylotów i przejście przez odprawę bezpieczeństwa dla pozostałych. UK nigdy nie było w Schengen, więc nigdy nie potrzebowało dzielić terminali na części Schengen/Non-Schengen.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  20. #40

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Zduny / Jarocin

    Domyślnie


    Polecamy

    30.10
    FR6264 KRK - POZ

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •