4Likes
-
4
Post By tinek6
-
-
To zależy od linii/agenta/czytników/lotniska/systemu. Dłuższe odcinki nie są archwizone i są niszczone i wyrzucane po zakończeniu obsługi. Na samej karcie nie ma danych wrażliwych więc znowu bez przesady.
Do czego się przydają te odcinki? Do przeliczania, do sprawdzania. Czasem coś pójdzie nie tak, kogoś brakuje wśród zboardowanych a tak na prawdę jest na pokładzie. Czasem szybciej jest przewertowć karty w poszukiwaniu tego jednego zaginionego co może być już na pokładzie ale system nie załapał. Można też policzyć liczbę kart, porównać z liczbą w systemie i od razu widać czy jest jakaś niezgodność.
-
Polecamy
Ok dzięki za info, tak też myślałem, że w razie w do ponownego sprawdzenia, ale mimo wszystko dalej nie kumam po co sobie roboty dokładać i tracić czas, skoro linie latające rejsowo to ogarniają używając samych czytników. Przypomniała mi się też absurdalna sytuacja z lotu VNO-WAW, liniami Wizz. Kto miał kartę w telefonie to tylko czytnik, a kto wydrukowaną w domu to czytnik i jeszcze odzierali kawałek papieru z tej karty czyli papieru A4. W tym przypadku nie wiem po co bo liczenie tylko części oderwanych odcinków nic nie daje jak cześć była tylko skanowana.
flyRZE
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki