Doceniam podjarkę faktem, że udało Ci się kupić tani lot, ale zakładanie wątku na czerwiec w marcu to trochę przesada![]()
Nie moge znaleźć tego posta, ale chciałbym serdecznie podziękować użytkownikowi który wrzucił tutaj dzisiaj cyne o promocji w Wideroe![]()
Patrz kolego co narobiłeś:
2022.06.09:
TOS-SOJ WF974 DH1
SOJ-HFT WF974 DH1
HFT-MEH WF974 DH1
MEH-BVG WF974 DH1
BVG-VDS WF974 DH1
VDS-KKN WF974 DH1
(przerwa 7h)
KKN-VDS WF977 DH1
VDS-VAW WF977 DH1
VAW-BJF WF977 DH1
BJF-BVG WF977 DH1
BVG-HFT WF977 DH1
2023.06.10
HFT-TOS WF977 DH1
(przerwa 5,5h)
TOS-BOO WF1321 E290
BOO-BGO WF1321 E290
Całość za 800zł. Za 13 lotów. Całość za dnia, bo prawie wszystko leży za kołem podbiegunowymDo tego dojdzie jeszcze jakieś WRO-FRA-OSL-TOS + BGO-FRA-WRO LH/SK ale to już nuda. A potem chyba na odwyk
![]()
Doceniam podjarkę faktem, że udało Ci się kupić tani lot, ale zakładanie wątku na czerwiec w marcu to trochę przesada![]()
Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL
![]()
Odległość od II połowy marca do czerwca nie jest aż tak duża...
A może ktoś ma juz wykupiony jakiś lot w maju i po prostu założy "brakujący" wątek?
PS. Tak trochę dla hecy oglądałem połączenia w czerwcu z Paryża do Glasgow, i... czemu tak słabo to wygląda? Tylko EasyJet ma (jeden lub) dwa rejsy bezpośrednie, ale żaden z nich nie wylatuje *rano* z Paryża. Z legacy carriers tylko loty przesiadkowe. A chodziłoby o to, żeby (po wizycie na Salonie, któregoś z poprzednich dni, a z kolei bez zmieniania miejsca noclegowego, tak to sformułujmy) polecieć rano do GLA, stamtąd zaraz na LCY (żeby *lądować* na LCY, z potencjalnym oglądaniem panoramy miasta), no a wieczorem z któregoś z londyńskich lotnisk do Kraju. Ewentualnie dobrać godziny tak żeby w Glasgow lub Londynie "wcisnąć" jakieś krótkie zwiedzanko (no a z Paryża odlatywać o jakiejś 9 a nie 6). No ale tu właśnie słabo to wychodzi jeśli lot PAR-GLA miałby byc przesiadkowy, tym bardziej że te przesiadki są, powiedzmy, wyraźnie powyżej MCT... Być może trzeba by sprawdzić jakiś inny brytyjski port, z którego są rejsy na LCY. Z portów na kontynencie jakoś mniej dogodnie się zdaje, także pod względem cenowym.
Większość podejść na LHR/LCY jest od wschodu, więc jeśli chcesz oglądać panoramę miasta, to najlepiej lądować na LHR siedząc po prawej stronie (miejsca F). Spróbuj EDI - powinno być więcej połączeń z Paryża oraz łatwiej znaleźć tani lot z EDI do LHR... niestety połączenie domestic cierpią najbardziej z powodu niedostatków floty/załóg. Jeśli wpadniesz do GLA, daj znać to może na piwo się spotkamy?
Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL
![]()
Megaloman, dzięki.
W rzeczy samej, rejsów PAR-EDI jest więcej - ale i tak niezbyt łatwo dobrać potem rejs na LCY tak żeby zdążyć jeszcze na powrót do Kraju wieczorem, biorąc pod uwagę odległości między londyńskimi lotniskami. Co ciekawe, nie pokazało rejsów bezpośrednich EDI-LCY w sobotę.
W zamierzchłych czasach (czyli kilka lat temu) były bezpośrednie rejsy (kilka dziennie) ORY-LCY; no ale to już historia...
Hmm, no to w kontekście LCY trochę mnie "przyhamowałeś"... Chociaż akurat pamiętam, przez te kilka godzin spędzone kiedyś (jednego dnia - więc oczywiście nie jest to żadna podstawa do statystyki) w Londynie, że samoloty właśnie podchodziły na LCY od zachodu, no a to chyba w tym przypadku jest widok na te najsłynniejsze turystycznie obiekty i rejony miasta.
Zwłaszcza że, przy wciąż obowiązującym modelu taryfowym, to jeśli ktoś przeczyta i się zainteresuje, łatwiej będzie kupić (w miarę) tani bilet.
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 22-03-2023 o 21:31
LCY jest zamknięte od 12 w sobotę do 12 w niedzielę, więc dlatego nie ma dużo połączeń w sobotę.
Przejazd z LCY do Heathrow jest prosty od niedawna - jeden przystanek DLR do Woolwich Arsenal i stamtąd w 45 minut do Heathrow bezpośrednio pociągiem linii Crossrail, która od otwarcia nazywa się Elizabeth Line.
Statystycznie 80% lądowań jest od wschodu, 20% od zachodu. Heathrow ma przygotowane 27L i 27R do obsługi startów i lądowań, w drugą stronę tylko 9R jest używany do startów, 9L do lądowań (zdarzają się wyjątki, ale reguła pozostaje).
Heathrow stara się rozdzielać ruch między 27L i 27R równomiernie - codziennie ok 15 jest zmiana operacji, jeśli rano 27L był używany do lądowań, po 15 będzie używany do startów; ta zasada nie obowiązuje w przypadku operacji z 9R/9L - tzw. Cranford Agreement.
Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL
![]()
Zakładki