Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 49

Wątek: Ryan Air -80%

  1. #1
    Photo Screener
    Awatar Canon

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Ryan Air -80%


    Polecamy

    Posty wydzielone z tematu o poprzedniej promocji. Q

    Ostatnio edytowane przez Quantas ; 13-05-2009 o 23:21

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Wielkie dzieki! To wsztrzymuje sie do jutra, bo jutro beda prawie za darmo te trasy, na ktore poluje.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdansk

    Domyślnie

    Dzieki za info. Bede polowal na jakies sloneczne kierunki z Londynu bo jakos nie udalo mi sie nic wywalczyc poprzednio

  4. #4

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    LBN

    Domyślnie

    Ciekawa jestem na ile lotów i na jakie kierunki będzie promocja... Bo ostatnimi czasy szału nie ma ...
    Pozdrawiam.

  5. #5
    Photo Screener
    Awatar Canon

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    W promocji będą pewnie te loty, które były dotychczas.

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canon Zobacz posta
    W promocji będą pewnie te loty, które były dotychczas.
    Oby, oby, bo ju mam upatrzona trase.

  7. #7

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    LBN

    Domyślnie

    a podzielicie się terminami na jakie warto zwrócić uwagę? Będę wdzięczna!

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie

    Trasy i terminy bez zmian.

    CherryLady, nie terminy grają rolę, a ceny

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    jeszcze nie ma zmian cen, przynajmniej nie na wszystkich trasach

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Hehe, oczywiście że te same trasy. Czekałem jak głupi na BVA-DUB i jedyne czego się doczekałem to podskoczenia ceny o 15 EUR. Na szczęście z tą nową zniżką wyszło 50 EUR za CDG-BRS-DUB (pierwszy lot EasyJet, i bardzo dobrze).

    Pomijając zepsucie rozległymi kółeczkami za 1/10 tej ceny, 100 euro za dobrze skomunikowany weekend w Paryżu to chyba niezły wynik. Nie zobaczymy tylko BVA, ale nie wiem czy jest czego żałować.

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Lubin

    Domyślnie

    stnm w moim odczuciu nie ma czego żałować, jeszcze przylot na BVA to ok, ale jak jest odlot i autokar dowożący utknie w korku w Paryżu to można się nerwów najeść.
    Sony ALFA 200 18-70mm + Sigma 70-300 mm

  12. #12
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Cena sa dobre, ja chyba kupie KRK - Sztokholm 27.06 - 1.07 za 31zł RT


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN

  13. #13
    xyz
    xyz jest nieaktywny
    Awatar xyz

    Dołączył
    Nov 2008

    Domyślnie

    Jest coś taniego z POZ do Barcelony? Jakoś nie mogę nic znaleźć

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    EPRA

    Domyślnie

    Szukam 3 biletów z DUB miedzy 21-29. 07 do dowolnego miasta w Polsce, bez nocy na lotnisku(podróż z dzieckiem 11lat ), jak najtaniej oczywiście
    po 2 h na stronie RYANA mam już mętlik w głowie, bilety do DUB znalazlem za 36zł+9e

  15. #15
    Moderator
    Awatar lucasmadi

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez syndrom Zobacz posta
    ..bilety do DUB znalazlem za 36zł+9e
    To ta cena wg Ciebie jest wysoka?

  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mss Zobacz posta
    Cena sa dobre, ja chyba kupie KRK - Sztokholm 27.06 - 1.07 za 31zł RT
    Ja nabyłem:
    18.06 KTW-BLQ
    19.06 BLQ-BRI
    25.06 BRI-BLQ
    25.06 BLQ-KTW

  17. #17
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lucasmadi Zobacz posta
    To ta cena wg Ciebie jest wysoka?
    No własnie Ludzie bez przesady za 36 zł to ciezko gdzies dalej pociągiem w Polsce dojechac w jedna strone ...

    Ja kupiłem

    KRK - NYO 1.07 - 4.07
    Koszt 38 zł od osoby RT.


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN

  18. #18

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    Ja nabyłem:
    18.06 KTW-BLQ
    19.06 BLQ-BRI
    25.06 BRI-BLQ
    25.06 BLQ-KTW
    I to jest ta trasa na którą tak czekałeś? Cienko, spodziewałem się jakiegoś solidnego kółka 3 razy wokół Europy a tu prawie oczywiste połączenie
    Swoją drogą też mam coś na oku i czekam na odpowiedź czy mam sam bookować, czy lecę z kimś. Jedną z opcji jest właśnie Bari, ale przez CRL

  19. #19
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie

    amnesia wlasnie do Bari sie wybieralem oczywiscie z WRO macie jakies konkrente koleczka na kilka dni? wzialem sobie weekend SXF-BGY-SXF za 6 eur od glowy, ale kusi mnie cos "bardziej poludniowego"

  20. #20
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    I to jest ta trasa na którą tak czekałeś? Cienko, spodziewałem się jakiegoś solidnego kółka 3 razy wokół Europy a tu prawie oczywiste połączenie
    Swoją drogą też mam coś na oku i czekam na odpowiedź czy mam sam bookować, czy lecę z kimś. Jedną z opcji jest właśnie Bari, ale przez CRL
    Moj czas 3tygodniowych koleczek zdecydowanie idzie w przeszlosc, gdyz z FRanca lata sie coraz trudniej z podrecznym. Jestem juz skompresowany do minimum, czyli mam wymiarowa walizke oraz laptopa osobno, co juz wykracza poza przepisy FRancy. Wiec podroz zaczyna sie robic stresujaca, zatem wole jednak rezygnowac niz leciec. Kupowanie biletow FRancy juz mnie nie podnieca, jak teraz mozna za 500 zl poleciec z EI w dwie strony do NYC.

    A do Bari lece sobie po to, aby obejrzec brakujace mi tereny Apulii i Basilikaty, a takze ... przeleciec sie EZY na trasie BRI-FCO za 58 zl w obie strony.

    Poza tym lece nie dla polatania, tylko odwiedzic znajomych i przyjaciol. Jak przylecisz (-cicie) do Bari w podobnym okresie, to wyskoczymy na mile latte macchiato.

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •