daj mi info na GG :-) jak ta rozmowa się zakończyła.
daj mi info na GG :-) jak ta rozmowa się zakończyła.
Pitterek
Tutaj mozna sprawdzic PNR: http://www.alitalia.com/IT_IT/TP/APV/apvsearch.aspx
rezerwacje pokazują się jako potwierdzone szkoda, że system od razu biletów nie wystawił
Jak nic z tego nie wyjdzie to przynajmniej będziemy mieć czyste sumienia że "przez nas" kilku ludzi z roboty na pysk nie wywalili Swoją drogą ciekaw jestem czy w Irlandii ktoś poleciał za nasze tanie bilety !
Szanse uważam za zerowe. Kasa jest zablokowana a nie sciągnięta, jest numer rezerwacji, ale w mailu jak byk jest że transakcja nie doszłą do skutku.
Na infolinii (koledze udało się dodzwonić) powiedzieli ze w ciągu 24h będą odblokowywać kasę.
poniżej mój chat z call center we Włoszech. (azfree to alitalia)
hi
I booked tickets, paid by credit card, I have PNR, credit card was charged but I didn;t receive eticket yet May I ask you to send me etickets ?
azfree: i ask the booking ref. Thanks
XXXXX XXXXX
azfree: this morning we had a problem on the system, the eticket wasn\'t issued because the low fare displayed wasn\'t exactly
but I made the reservation and there is a PNR
so reservation is valid
and also credit card was charged
azfree: the reservation isnt valid
azfree: wasnt confirmed
but credit card was charged
I have reservation confirmation
azfree: this reservation confirmation isnt valid
so which is valid ???
some are valid and some not ??
azfree: no , is not valid
azfree: the eticket has not be payed, the amount was only frozen
azfree: for further information, u can call your credit card issuer, they can confirm that the amount was ONLY FROZEN
azfree: AND untill some day will be unblocked
Tak, czy inaczej zabawa była przednia, a i adrenalinka na przebudzenie poniedziałkowe się przydała
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Ja się jeszcze nie poddałem Póki co nie wyraziłem zgody na skasowanie rezerwacji, podano mi numer do biura w Amsterdamie +31 20 575 49 25 , zadzwonię tam rano - teraz mają zamknięte. Póki co trafiłem na: 1 - chama rzucającego słuchawką; 2 - miłą panią, która prawie przebukowała na economy, ale... jednak zrezygnowała; 3 - kolejny pracownik, który tylko proponował skasowanie nawet nie oferując nic w zamian. I nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za przecież nie nasz błąd.
Jak słyszałem kilkukrotnie przez telefon, dział - ticketing - nie pomoże i biletu nie wystawi, natomiast proszą o kontakt z customer relations.
CUSTOMER RELATIONS
Ph.: +31 (0)20.575.4925
Email: Alitalia-cainl@sept.fr
Opening times: Monday to Friday 9.00-12.30
Pozwoliłem już sobie wystosować maila, natomiast nie omieszkam jeszcze zadzwonić.
Moja rezerwacja była ze strony Holenderskiej, dlatego i kontakt do Alitalii NL.
Mi kobitka powiedziała, że tych biletów nie dostane, bo ich nigdy nie było (dostałem tylko info o PNR i zablokowali pieniądze na koncie). Na czacie żaden konsultant się do mnie nie zgłasza. Jak coś się uda Wam załatwić dajcie znać
Status:confermata - u mnie tak jest. Jeszcze nic nie robiłem.
Ostatnio edytowane przez pitterek ; 16-02-2010 o 09:31 Powód: uzupełnienie
Pitterek
u mnie podobnie.
Ale ten Status: confermata jest id samego początku. Nic się nie zmieniło.
zgadza się
I jak tam bukow, coś udało się załatwić?
Zakładki