Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 94
  1. #41
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja mam blokade. Po poludniu sprobuje zadzwonic na call center w Italii - moze tam sie uda cos zalatwic.

  2. #42
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    daj mi info na GG :-) jak ta rozmowa się zakończyła.
    Pitterek

  3. #43
    Awatar krisg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Po co na GG, lepiej w tym watku bo tez ciekawy jestem .

  4. #44
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

  5. #45

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    rezerwacje pokazują się jako potwierdzone szkoda, że system od razu biletów nie wystawił

  6. #46
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Jakby wystawił to byłoby pozamiatane (ze stratą dla Alitali). Juz wczesniej odkrylem, ze da sie "wejsc" w rezerwacje na stronach Alitali - ale to i tak nic nie daje.

  7. #47
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Jak nic z tego nie wyjdzie to przynajmniej będziemy mieć czyste sumienia że "przez nas" kilku ludzi z roboty na pysk nie wywalili Swoją drogą ciekaw jestem czy w Irlandii ktoś poleciał za nasze tanie bilety !

    Szanse uważam za zerowe. Kasa jest zablokowana a nie sciągnięta, jest numer rezerwacji, ale w mailu jak byk jest że transakcja nie doszłą do skutku.
    Na infolinii (koledze udało się dodzwonić) powiedzieli ze w ciągu 24h będą odblokowywać kasę.



  8. #48

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    poniżej mój chat z call center we Włoszech. (azfree to alitalia)

    hi
    I booked tickets, paid by credit card, I have PNR, credit card was charged but I didn;t receive eticket yet May I ask you to send me etickets ?


    azfree: i ask the booking ref. Thanks
    XXXXX XXXXX
    azfree: this morning we had a problem on the system, the eticket wasn\'t issued because the low fare displayed wasn\'t exactly
    but I made the reservation and there is a PNR
    so reservation is valid
    and also credit card was charged

    azfree: the reservation isnt valid

    azfree: wasnt confirmed

    but credit card was charged
    I have reservation confirmation

    azfree: this reservation confirmation isnt valid
    so which is valid ???
    some are valid and some not ??

    azfree: no , is not valid

    azfree: the eticket has not be payed, the amount was only frozen
    azfree: for further information, u can call your credit card issuer, they can confirm that the amount was ONLY FROZEN
    azfree: AND untill some day will be unblocked

  9. #49
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Tak, czy inaczej zabawa była przednia, a i adrenalinka na przebudzenie poniedziałkowe się przydała
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #50
    Awatar bukow

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Rotterdam

    Domyślnie

    Ja się jeszcze nie poddałem Póki co nie wyraziłem zgody na skasowanie rezerwacji, podano mi numer do biura w Amsterdamie +31 20 575 49 25 , zadzwonię tam rano - teraz mają zamknięte. Póki co trafiłem na: 1 - chama rzucającego słuchawką; 2 - miłą panią, która prawie przebukowała na economy, ale... jednak zrezygnowała; 3 - kolejny pracownik, który tylko proponował skasowanie nawet nie oferując nic w zamian. I nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za przecież nie nasz błąd.

  11. #51
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bukow Zobacz posta
    Ja się jeszcze nie poddałem
    Ja też walczę
    pasażer


  12. #52
    Awatar bukow

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Rotterdam

    Domyślnie

    Jak słyszałem kilkukrotnie przez telefon, dział - ticketing - nie pomoże i biletu nie wystawi, natomiast proszą o kontakt z customer relations.

    CUSTOMER RELATIONS
    Ph.: +31 (0)20.575.4925
    Email: Alitalia-cainl@sept.fr
    Opening times: Monday to Friday 9.00-12.30

    Pozwoliłem już sobie wystosować maila, natomiast nie omieszkam jeszcze zadzwonić.
    Moja rezerwacja była ze strony Holenderskiej, dlatego i kontakt do Alitalii NL.

  13. #53

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Mi kobitka powiedziała, że tych biletów nie dostane, bo ich nigdy nie było (dostałem tylko info o PNR i zablokowali pieniądze na koncie). Na czacie żaden konsultant się do mnie nie zgłasza. Jak coś się uda Wam załatwić dajcie znać

  14. #54
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Status:confermata - u mnie tak jest. Jeszcze nic nie robiłem.
    Ostatnio edytowane przez pitterek ; 16-02-2010 o 09:31 Powód: uzupełnienie
    Pitterek

  15. #55

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    u mnie podobnie.

  16. #56

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Ale ten Status: confermata jest id samego początku. Nic się nie zmieniło.

  17. #57

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    zgadza się

  18. #58

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    I jak tam bukow, coś udało się załatwić?

  19. #59

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Komuś coś się wyjaśniło? U mnie od wczoraj rano nic się nie zmieniło. Środki na koncie zablokowane, rezerwacja widoczna w systemie, operator na czacie milczy;-) Jeszcze nie próbowałem z call center, czekam aż ewentualnie sami się skontaktują.

  20. #60
    Awatar bukow

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Rotterdam

    Domyślnie


    Polecamy

    Nic się nie wyjaśniło, napisałem reklamację i czekam na odpowiedź.

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •