Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 25
Like Tree3Likes

Wątek: LOT - rabat od 10% do 20%

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie LOT - rabat od 10% do 20%


    Polecamy


  2. #2

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    EDDM

    Domyślnie

    Czy ktoś dostał maila z kodem? Jeśli dobrze pamiętam miał być wysłany 31.10.

  3. #3
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jimms Zobacz posta
    Czy ktoś dostał maila z kodem? Jeśli dobrze pamiętam miał być wysłany 31.10.
    Dostałem.

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    EDDM

    Domyślnie

    pytam bo ja nie, zamierzałem kupić bilet na dreamlinera w biznes a tak to jeszcze muszę jeszcze raz się zastanowić czy warto...

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    W spamie?

  6. #6

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    EDDM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    W spamie?
    Nie ma nigdzie. Chyba muszę przestać czekać na kod tylko kupić go po normalnej cenie.


    Nie wiem czy tu mogę o to zapytać ale spróbuje.

    Aktualnie bilet na trasie Rzeszów-Monachium w C kosztuje ok 2700zł. Część Warszawa-Monachium wykonywana na 787.
    Jaka szansa że ta cena za miesiąc będzie taka sama? Ew. nieznacznie wyższa. Wiem, że to jak zmieniają się ceny zależne od wielu czynników i najczęściej zmieniają się nie tak jakbyśmy chcieli ale nie chce kupować już dziś biletu, najwcześniej za ok 2 tyg. a chcę wykonać ten lot w C.

    Mam nadzieję że nie jest to pytanie w stylu jakie prawdopodobieństwo jest trafienia 6 w lotka. Jeśli tak to przepraszam i proszę o usunięcie posta.

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    jaka to promocja jak liczy rabat od taryf economy saver wzwyz( nie uwzglednia taryf First i Crazy). Przewoznik powinien o tym jasno informowac .
    Teraz wychodzi ze taryfy First w marcu na 787 do Pekinu np. sa tansze niz ta specjalna znizka.

  8. #8
    tmp
    tmp jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Ależ przewoźnik o tym jasno informuje:

    Okres podróży od 2013-02-01 do 2013-11-30
    Sprzedaż: od 2012-10-31 00:00 do 2012-11-30 23:45
    Zwrot biletu: w zależności od taryfy
    Zmiana biletu: w zależności od taryfy
    Zniżki: Dzieci (2-11 lat): w zależności od taryfy
    Niemowlęta (0-2 lata): w zależności od taryfy
    Minimum pobytu: w zależności od taryfy
    Maksimum pobytu: w zależności od taryfy
    Klasa podróży: -
    Taryfa: wszystkie bez promocyjnych
    Pojęcie "promocje nie łączą się" jest chyba dość powszechne nie tylko w tym biznesie.

  9. #9
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tmp Zobacz posta
    Pojęcie "promocje nie łączą się" jest chyba dość powszechne nie tylko w tym biznesie.
    Owszem, w Polsce. Gdzie każda, nawet drobna promocja, musi mieć 3 strony regulaminu pisanego drobnym maczkiem. Tak aby klient i tak nie skorzystał na tym.

    W USA jak jest promocja 50% na wszystko w sklepach to znaczy że na wszystko - nawet od czegoś co już 3x było wcześniej przecenione.

    Alitalia i LOT to 2 różne bajki, ale tam jak dali -25% to nie dość że od całości biletu razem z taxami to bez dziwnych wyłączeń.
    Lukasz and szczurwa like this.

  10. #10

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tmp Zobacz posta
    Ależ przewoźnik o tym jasno informuje:
    Informuje po fakcie. Również o tym, że zniżka wymaga kupienia biletów już teraz na przeloty najwcześniej za dwa miesiące. Naturalnie ogranicza to kanibalizację regularnej sprzedaży, ale dla mnie to zwykła strata czasu.

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tmp Zobacz posta
    Ależ przewoźnik o tym jasno informuje:
    A co to jest taryfa promocyjna? Przecież wszystkie są w normalnej ofercie przez cały rok praktycznie, więc nie ma tu mowy o żadnej promocji czy jasności.

  12. #12

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Otóż to. Taką "Szaloną Środę" trwającą 6h można nazwać taryfą promocyjną, ale na jakiej podstawie słowo "promocyjna" stosowane jest w odniesieniu do taryfy First Minute skoro ta oferowana jest cały czas i z promocją nie ma nic wspólnego.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Energia i nakłady na kolejną akcję "promocyjną" do kosza i tu sie zgadzam z przedmówcami.

  14. #14
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie LOT - rabat od 10% do 20%

    heh ha Wy Polacy ... Jak zwykle marudy

    napisane było kupno cały listopad
    wyloty od lutego 2013 czyli dreamtour odpada
    na luty i marzec łapie sie - 20% od taryfy FM
    wszedzie jest tak, ze rabaty nie sumują sie, mając 5 kuponow -20% nie znaczy, ze to jest za darmo, napisalbym, ze nie ma takiej linii, która rozdaje bilety za darmo ale Alitalia by sie pewnie obrazila.

  15. #15
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Energia i nakłady na kolejną akcję "promocyjną" do kosza i tu sie zgadzam z przedmówcami.
    Co Ty nie powiesz? Akcja raczej wzorcowa. Wystarczy spojrzeć na fb, oczywiście najwięcej można powiedzieć mająć dostęp do wszystkich statystyk, ale wystarczą też te ogólnodostępne - z 65000 "lubiących" profil LOT niemal 10000 pojawiło się w ostatnich 2 tygodniach. Z punktu widzenia marketingowego ten cały motyw z "20%, jeśli będzie 30000 osób" był świetny. Mobilizacja fanów do powielanie info, w zasadzie tylko siąść z chipsami i patrzeć.

  16. #16

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Akcja raczej wzorcowa. Wystarczy spojrzeć na fb, oczywiście najwięcej można powiedzieć mająć dostęp do wszystkich statystyk, ale wystarczą też te ogólnodostępne - z 65000 "lubiących" profil LOT niemal 10000 pojawiło się w ostatnich 2 tygodniach. Z punktu widzenia marketingowego ten cały motyw z "20%, jeśli będzie 30000 osób" był świetny. Mobilizacja fanów do powielanie info, w zasadzie tylko siąść z chipsami i patrzeć.
    Marketingowy bullshit. Nawet bilion lajków nic nie gwarantuje, ponieważ jedyna rzecz jaka jest ważna to ROI, czyli zysk z klientów, którzy nie kupiliby biletów żadnymi innymi kanałami minus kanibalizacja, minus koszt zorganizowania akcji i minus wartość zakupów klientów, którzy sfrustrowani tą akcją kupią mniej w przyszłości. A im większe było zaangażowanie, tym większa może być frustracja, ponieważ klienci bardzo nie lubią, kiedy nie dotrzymuje się obietnic. I można narzekać, na klientów, że tacy mało zadowoleni, to nic nie zmieni.

    Zatem rezultat może równie dobrze być negatywny. Naturalnie jedynie LOT może mieć takie dane, ale nawet oni nie mają ich w całości.

  17. #17
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie LOT - rabat od 10% do 20%

    Coby nie było, ze samym FB żyje człowiek to zbudowali sobie dodatkową bazę adresow do wysyłania newsletterow. Pytanie jak to wykorzystają to inna sprawa.

  18. #18
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Marketingowy bullshit. Nawet bilion lajków nic nie gwarantuje, ponieważ jedyna rzecz jaka jest ważna to ROI, czyli zysk z klientów, którzy nie kupiliby biletów żadnymi innymi kanałami minus kanibalizacja, minus koszt zorganizowania akcji i minus wartość zakupów klientów, którzy sfrustrowani tą akcją kupią mniej w przyszłości. A im większe było zaangażowanie, tym większa może być frustracja, ponieważ klienci bardzo nie lubią, kiedy nie dotrzymuje się obietnic. I można narzekać, na klientów, że tacy mało zadowoleni, to nic nie zmieni.
    Sory, ale . Może jeszcze założą grupę "LOT, we want real 20% doscount". Przeceniasz frustrację (jakoś nie widzę wielkich lamentów btw) i zwłaszcza pamiętliwość tych, którzy bez zniżki od najniższej taryfy nie kupią biletu. Jeszcze lepsze od obrażonych na Alitalię i głoszących, że już nic więcej od niej nie kupią, bo nie dała im ich kupionego za 0zł biletu. Abstrahując od tego, jak linii na nich zależy, to wrócą wrócą przy kolejnym błędzie systemu.
    A tutaj było 20% - jest 20%, nie było podanych wcześniej konkretów - nie było i chyba każdy się spodziewał, że będą jakieś ograniczenia. Jeśli po czymś takim ktoś miałby się na tyle sfrustrować i rozpamiętywać, to na jego czarnej liście byłoby juz 90% linii lotniczych.

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Piękne wytłumaczenie tyle że w praktyce zawsze jest jakaś grupa klientów (mniejsza, większa), która zapamięta sobie : promocje LOT = ściema, szkoda czasu i więcej nie będzie szukać czegoś dla siebie w czasie podobnych akcji. A powrót w razie błędu systemowego to zupełnie inna bajka. Z resztą chyba na takich powrotach przewoźnikowi nie zależy
    Ztof likes this.

  20. #20
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Zatem rezultat może równie dobrze być negatywny. Naturalnie jedynie LOT może mieć takie dane, ale nawet oni nie mają ich w całości.
    Rezultat będzie taki jak zawsze przy podobnych akcjach, czyli zaczynając od szalonej środy w różnych wariantach, typu 50% taniej od każdej taryfy itp, kuponów promocyjnych dla płatności daną kartą (też chyba 20% ZTCP) - zapewnienie firmie gotówki do dalszej działalności.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •