Masz za 1500 z powrotem przez Sheremetyevo dokładnie 17.06
17.06? i owszem znalazłem za 1900 ale euro klasą biznes. To to? Aeroflotem? Czy coś dorzucili?
Może w ten sposób?
WAW-AER 5.03
AER-WAW 17.03
Cheap Flights, Hotels, Car Rentals | Airtickets24.com
No właśnie nie mam 100% pewności, bo strona AirBaltic pokazuje tylko połączenie AER-MSQ-RIX. Do WAW nie chce wyszukać.
Co do pierwszego lotu Rossiyą poszukaj jeszcze u pośredników, na Tripsta.pl masz 1 170 zł + płatność kartą, a jak masz DC, to kayak.de->tripsta.de 249 €, wyjdzie około 1085zł całość.
To może skontaktuj się z AirBaltic czy byłaby możliwość połączenia tych dwóch rezerwacji w jedną? Ciężko o coś z wygodniejszymi przesiadkami, bez nocki na lotnisku.
No ale skoro GDSy sprzedają to połączenie, to czemu się obawiacie, że nie jest na jednym bilecie?
^^ ale jaki system? Wchodzę na cheaptickets (lub jakiegokolwiek innego pośrednika oferującego takie połączenie) i wszystko jest na jednym bilecie.
kaspric, to że OTA sprzedaje połączenie na jednej rezerwacji nie znaczy, że jest na jednym bilecie ;-)
Matrix ITA nie pokazuje takiego połączenia, co znaczy że nie da się go wystawić na jednym bilecie.
A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ
Człowiek się czegoś nauczy na starość .
Naprawdę OTA może sprzedać z A do B z przesiadką w C nie informując, że nie jest to jeden bilet????
I co jest takiego w ITA Matrix, że jest wyrocznią?
Może, zwłaszcza na styku różnych linii lotniczych, które nie są w żaden sposób ze sobą połączone umowami codeshare czy też sojuszami i umowami interline. Nie stosuje się tego często, bo rzadko wychodzi, że dwa oddzielne bilety są tańsze niż jedno połączenie danego przewoźnika z punktu A do B z przesiadkami. Najczęściej ma to miejsce, gdy kupuje się lot A-B-A i bilety A-B i B-A w dwóch różnych liniach sprzedawanych w tym samym GDS-ie są tańsze niż bilet RT w jednej linii. Sytuacja bardza rzadka, ale się zdarza. Stąd na przykład można czasem u OTA znaleźć oferty typu LO w jedną, a AB w drugą stronę. Takie przesiadki jak ta o której tu rozmawiamy to rzadki przypadek, ale jak widać zdarza się ;-)
kaspric, zerknij: matrix.itasoftware.com Jest to soft firmy ITA należącej do google'a, która wyposaża w oprogramowanie bardzo dużo linii lotniczych i biur podróży. Matrix to darmowe narzędzie do przeszukiwania systemów rezerwacyjnych pod kątem połączeń, ich kombinacji i ich cen wg. taryf linii wraz ze wszystkimi podatkami. Matrix wyszukuje tylko połączenia, które można zrobić i wystawić na jednym bilecie ;-) Jeśli czegoś tam nie ma, to znaczy że tego nie ma w GDS-ie czyli jest niesprzedawalne na jednym bilecie ;-)
A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ
Quantas, to oferta na luty, nie marzec...
A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ
Nie, żebym nie wierzył , ale dasz mi przykład takiego biletu (przy podróży z A do B)? To, że RT mogą być kombinowane, to oczywista sprawa - ale i tutaj dostajesz często informację (chociaż nie zawsze, bo nie jest de facto potrzebna), że rezerwacja wymaga 2 oddzielnych biletów. Natomiast przesiadki na locie z A do B bez interline czy cs? No way. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że w czasach, w których standardy wyznacza się nawet dla kształtu ogórka, możesz kupić bilet z przesiadką i zostać na lodzie, bo jeden z segmentów doznał opóźnienia, a nie otrzymałeś jasnej informacji w procesie rezerwacji, że to 2 osobne bilety. "Jak widać zdarza się" - dlaczego OTA są powściągliwe w łączeniu np. krajówek, gdzie 2 osobne bilety np. POZ-WAW i WAW-KTW są prawie zawsze tańsze, niż jeden łączony?
Zakładki