Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15
Like Tree1Likes
  • 1 Post By cart

Wątek: WASZYNGTON - Washington Dulles International Airport ( IAD / KIAD )

  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie WASZYNGTON - Washington Dulles International Airport ( IAD / KIAD )


    Polecamy

    Oficjalna strona lotniska:
    www.mwaa.com/dulles/
    no risk, no fun ;D


  2. #2
    MMB
    MMB jest nieaktywny
    Awatar MMB

    Dołączył
    Jun 2013
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cześć,
    Szybkie pytanie do osób, które kiedyś podróżowały w tranzycie przez IAD. Mam przesiadkę w IAD z AMS na rejs do JFK. Czas na przesiadkę to 2:05. Jest szansa zdążyć na kolejny rejs, zakładając przylot on time, czy raczej się nie nastawiać? Może ktoś ma jakieś doświadczenia związane z tym lotniskiem? Do immigration są duże kolejki, czy jakoś z sensem jest to rozwiązane? Będę wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam,
    MMB
    Pozdrawiam,
    Marcin

  3. #3
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ostatnio się właśnie przesiadałem w IAD na krajowy. 2h wystarczy, chyba, że trafisz na jakiś nalot samolotów.
    MMB likes this.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    Dwie godziny powinny wystarczyc. Jak wysiadziesz z samolotu to nie wsiadaj do pojazdu kosmicznego tylko idz na 'connections'.
    Maja customs and immigrations w terminalu C/D. Jezeli lecisz KLM to chyba bedziesz musial przejsc przez kontrole graniczna w glownym IAB co moze sprawic ze bedziesz stal w kolejce niezla chwilke. Jezeli lecisz United to nie powinno byc problemu z 2 godzinami.

  5. #5
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Ja mam przesiadkę z AMS do ORD. równe 2h - rozkładowe. Lot UA
    Pitterek

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Z ciekawosci: czemu tak karkolomnie? Przeciez sa loty AMS-JFK i AMS-ORD, na czasie sie nie zarabia lecac z przesiadką. Bardziej zrozumiale by bylo gdyby punktem docelowym bylo lotnisko LGA czy MDW.

  7. #7
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Kolega jakiś nielotniczy. A moim kryterium zakupu było jak najwięcej segmentów wyszło 5, bo 6 się nie dało, bo na powrocie jest ORD-AMS via nic
    Pitterek

  8. #8
    MMB
    MMB jest nieaktywny
    Awatar MMB

    Dołączył
    Jun 2013
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Z ciekawosci: czemu tak karkolomnie? Przeciez sa loty AMS-JFK i AMS-ORD, na czasie sie nie zarabia lecac z przesiadką. Bardziej zrozumiale by bylo gdyby punktem docelowym bylo lotnisko LGA czy MDW.
    U mnie głównym kryterium znowu była powalająco niska cena akurat na tej trasie (przez IAD), a dodatkowe segmenty swoją drogą Odcinek AMS - IAD wykonywany przez United, więc powinno się udać. Krótki wypad, dlatego kiepsko zostać w IAD i nie wyrobić się na ostatni odcinek, bo każdy dzień się liczy.
    Dzięki za pomoc i sugestie.
    Pozdrawiam,
    MMB
    Pozdrawiam,
    Marcin

  9. #9
    Awatar Intercontinental

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Citizen of World

    Domyślnie

    Przy temacie przesiadek w US. Jeżeli lecę np. FRA-ORD-PHL to muszę przejść immigration już na ORD?
    Nie da się wypić całej wódki na świecie, ale próbować trzeba.

  10. #10

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RENO Zobacz posta
    Przy temacie przesiadek w US. Jeżeli lecę np. FRA-ORD-PHL to muszę przejść immigration już na ORD?
    oczywiście że tak

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    Kolega jakiś nielotniczy. A moim kryterium zakupu było jak najwięcej segmentów
    Nie no, gdyby w gre wchodzily *tylko* segmenty rzedu 1 czy 2 godzin, to fajnie (choc i tu mozna by sie w koncu zmeczyc...). Ale jesli jest wsrod nich taki co trwa 8,5 czy 9 godzin, plus odstanie swojego w kolejce do kontroli jednej i drugiej, to... Nie na darmo dobre wyszukiwarki (czy stronki przewoznikow) podają jako jeden z parametrow danego polaczenia *calkowity* czas przelotu.
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 03-12-2013 o 22:20

  12. #12
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Bilet kosztował 140 Euro nie bez powodu No powód był (brak fuel surcharge UA) ale i tak połączenie było jedno z pierwszych na liście z uwagi na 2 przesiadki. Ale po lotach do USA, czy to trwających 10h czy 7 i tak trzeba odstać na immigration ...
    Pitterek

  13. #13
    Awatar DawidZG

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Zielona Góra

    Domyślnie

    W jakim tempie idzie immigration? Lecę z Monachium i obawiam się, że 1,5h może nie wystarczyć. Ostatnio w SFO w immigration siedziałem ponad 1h.
    Teleskopy: Synta 8" DOB, SW 114/900 EQ1
    Lornetki: Celestron SkyMaster 15x70, USSR 8x30

    Pozdrawiam,
    Dawid

  14. #14
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    zależy ile przylotów, reguły raczej nie ma




    Networking the world.

  15. #15
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie


    Polecamy

    A jak wygląda potrzebny czas przy przesiadce krajowej na międzynarodową na IAD? 2h20m powinno wystarczyć przy osobnych biletach i bagażu rejestrowanym? Czy tylko z podręcznym się to uda?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •