Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie Czym leciec do IAD


    Polecamy

    Szukam najlepszego polaczenia w klasie ekonomicznej z Poznania do Waszyngtonu - wylot 28 lub 29 listopada, powrot 6-7 grudnia. Moge miec maly nadbagaz (ale nie jest to przesadzone) i troche sprzetu na karnet ATA.

    narazie znalazlem:
    1) POZ-FRA-IAD-FRA-POZ LH 418/419 - przez frankfurt 14:15h i 12:30 z powrotem
    + w LH nie zdazylo mi sie placic za nadbagaz
    + szybkie polaczenie
    - cena (3500)
    - Boeing 747-400
    - nie przepadam za lotniskiem we Frankfurcie


    2) POZ-WAW-JFK-IAD-JFK-WAW-POZ LO3958-LO0006-UA7808--UA7807-LO0027-LO3949
    - dlugo (20h/16h)
    - prawdopodobnie w locie powrotnym zaplace za nadbagaz
    - koniecznosc ponownej odprawy bagazu na JFK w locie do USA
    - prawdopodobne problemy z karnetem ATA przy powrocie (sprzet opuszcza USA na JFK a bagaz jest odprawiany w IAD)
    - Boeing 767-300
    + cena 2514


    3) POZ-FRA-IAD-MUC-POZ
    LO0401-LH9252-LH9281-LO0370
    - dlugo do USA (18:30/12h)
    - 7.5h na lotnisku we Frankfurcie
    - polaczenie code share UNITED AIRLINES
    - duza szansa na zaplacenie za nadbagaz przy powrocie
    -? Boening 777
    +/- cena 2640
    - klasa rezerwacyjna W do USA (50 % mil)


    Niestety, wyglada na to ze z zimowego rozkladu wylecial LH414/415 przez Monachium na A330
    Pierwsze polaczenie wydaje sie najmniej problemowe, jednak jest tez najdrozsze.

    Polaczenie LOTem jest najtansze, ale tez najdluzsze i sprawiajace potencjalne problemy z celnikami.
    Nigdy nie lecialem long haul-em z LOT wiec nie wiem czego sie spodziewac ?
    Jakie sa szanse w LOT na upgrade dla FTL (bo w LH niewielkie ) ?

    Ostatnie polaczenie wydaje sie kompromisem - ale po tym jak lecialem z AA i obiecalem sobie ze nigy wiecej nie polece amerykanskimi liniami na dluzsza trase. Nie wiem jak wypada UA w porownaniu do AA ?
    B777 UA ma chyba PTV w klasie ekonomicznej (jako jedyny z tej trojki ?)

    Prosze o rady i komentarze

    P.

  2. #2
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Brak mi wiedzy jak bardzo liczy się oszczędność kasy dla Ciebie, ale ja wybrałbym opcję z TXL na który dojazd z POZ jest mega łatwy.
    Lot z TXL z jedna przesiadka wychodzi około 1700 zł więc jeśli do Berlina pojedziesz baną to zamknie się w 2000, jeśli busem to w 1900, jeśli natomiast autem to jeszcze taniej , chociaz tu trzeba parking doliczyć więc juz niekoniecznie taniej. Może ktos Cię zawieżc i przyjechac po Ciebie to wówczas w 2100 się zmieścisz. Szczegónie powrót jest kuszący bo zamyka sie w 10h.

    W jedną stronę Piątek 28 Listopad, 2008 Lot: (UA9214)

    Wylot: 07:10H Berlin, Niemcy (Tegel Airport - TXL)
    Przylot: 15:50H Waszyngton, USA (Washington Dulles International Airport - IAD)

    1 przesiadka Zmiana Samolotów, Czas lotu: 14H 40m
    Linie lotnicze: United Airlines | Samoloty: AIRBUS INDUSTRIE, BOEING 747-400


    Data powrotu Sobota 6 Grudzień, 2008 Lot: (SK926)

    Wylot: 17:20H Waszyngton, USA (Washington Dulles International Airport - IAD)
    Przylot: 09:20H (+1 Dzień) Berlin, Niemcy (Tegel Airport - TXL)

    1 przesiadka Zmiana Samolotów, Czas lotu: 10H 00m
    Linie lotnicze: SAS | Samoloty: Airbus A330-300, Canadair Regional Jet 200



  3. #3
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Sprawdzałeś Air France z WAW (tyle że byś musiał dojechać) ? Ja tak lecę (przez CDG) we Wrześniu...
    KZ

  4. #4
    Awatar maniekklb

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Ponta Delgada

    Domyślnie

    Ja bym wlasnie proponowal jeszcze sprawdzic AF i KLM przy okazji tym bardziej ze KLM ma sojusz z NWA w USA
    Pozdrawiam, miłośnik awiacji :)


  5. #5
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    i Delta i Continentalem. Mimo ze jednak europejskie linie maja lepsze standardy w samolotach(takie mam przynajmniej wrazenie). Rzuc okiem na oferte BA oni maja zazwyczaj dobre ceny.
    Pozdrawiam Robjag




    Networking the world.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    Lecialem z IAD do Polski nastepujacymi liniami:
    -KLM
    -Lufthansa
    -United
    -Air France
    -British Airways
    -Swissair (pozniej Swiss Intl)
    -Northwest

    Z przesiadka na JFK:
    -Delta
    -Sabena

    Najprzyjemniejsze loty byly gdy lecialem Lufthansa. Nigdy lot nie byl odwolany, opozniony itd.
    Jedyny problem z Lufthansa jest ze jeden z ich lotow jest na B747. Unikaj tego samolotu w LH jak ognia. Jeden z najbardziej niewygodnych lotow jakie mialem w zyciu.
    Jak lece Lufthansa to zazwyczaj pierwszym lotem przez FRA (A340-300) lub przez MUC (A330-300).
    Za dwa tygodnie wlasnie bede lecial z IAD Lufthansa do Polski przez MUC a wracam przez Kopenhage SASem A330. Tak jak i Ty, na trasie IAD - MUC tylko 50% mil.

    Przyjemnie sie lecialo z KLM i Northwest. PTV w kazdym siedzeniu i bardzo duzy wybor filmow i programow do zabicia czasu.

    Air France jedynie co mialo dobre to jedzenie. Przesiadka w Paryzu, opoznione loty itd. Nigdy wiecej nie bede lecial przez CDG.

    British Airways, lecialem z nimi przez LHR jeszcze jak mieli B747-200. To bylo chyba 11 lat temu Nie mailem z nimi problemu.

    Mozesz tez poleciec przez Zurich Swissem i polaczyc sie przez JFK. Swissem bardzo fajnie sie latalo jak mieli non stop lot IAD - ZRH.

    Sabena byla fajna ale juz jej niestety nie ma.

    Delta polecialem tylko po to zeby sie przeleciec przez Atlantyk L1011. Lot bardzo kiepski.

    United jest spoko. Nic specjalnego ale lepsi niz AA. Jak polecisz United to warto jest zrobic sobie upgrade do Economy Plus za jakies 40 Euro. Te dodatkowe 5 centymertow zrobi wielka roznice w komforcie lotu.

    Ja stawiam na Lufthanse tylko tak jak powiedzialem wczesniej, unikaj ich 747.

    Pozdrawiam,
    Rafal

  7. #7

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Dziekuje za odpowiedzi

    W moim przypadku wchodzi w gre jedynie lot z Poznania. Niestety jedyne polaczenie Lufthansy na jakie zdaze to LH418 na B747, w zwiazku z czym zdecydowalem sie na UA. W zimowym rozkladzie nie ma juz lotu Airbusem Lufthansy z Monachium .

    Do USA w gre wchodzi polaczenie UA przez frankfurt B767 lub B777 (chyba B777 jest lepszy ?) lub kilkaset zlotych tansze przez Monachium/Zurych (B767) lub Monachium/Londyn (B777).

    Poniewaz postanowilem przedluzyc swoj pobyt o tydzien i troche pozwidzac , bede wracal z Miami:
    LH1475-LH0429-LH3170 MIA-CLT-MUC-POZ (Airbus)
    lub jesli roznica w cenie bedzie duza: LH463 MIA-FRA-POZ (B747)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •