Z tego co wiem to nie ma takiego lotu non stop do MelbourneZamieszczone przez toledo
Ten BA tez ląduje w Singapurze lub Bangkoku tyle tylko ,ze nie musisz z niego wychodzić.
Za jakiś miesiąc może dwa lecę do Melbourne. Będzie to moja pierwsza długodystansowa wyprawa. Wybrałem taką konfigurację:
WAW- FRA by Lot
FRA - SIN by Qantas
SIN - MEL by Qantas
i powrót
MEL - SYD by Qantas
SYD - SIN by Qantas
SIN - FRA by Qantas
FRA - WAW by Lot (albo Lufa codeshare)
Może ktoś leciał już w tym kierunku? Czy dobrze wybrałem? Jest np. możliwość przelotu bez międzylądowania by BA, ale przeraża mnie ponad 20 godzin w fotelu, a tak przynajmniej w tym Singapurze bym rozprostował nogi... Opcje KLM z lądowaniem w KUL i AF odpada z powodu ceny...
Z tego co wiem to nie ma takiego lotu non stop do MelbourneZamieszczone przez toledo
Ten BA tez ląduje w Singapurze lub Bangkoku tyle tylko ,ze nie musisz z niego wychodzić.
Przerwa musi być ! Po 12h już człowieka i tak szlag trafia, więc rozprostowanie się i spacerek choćby po skrawku terminala dużo da. A jeśli chodzi o linie to Qantasem nie leciałem , ale według tych którzy tego doświadczyli, to linie są na wysokim poziomie. I zawsze szansa że trafisz rzadkość którą jest trzysetka
Leciałem niegdyś dość podobną trasą: POZ-FRA (EuroLot) i FRA-(SIN)-SYD Qantasem.
Generalnie Qantas to bardzo dobry wybór, chyba nie spotkałem się z ich long-haulowym lotem w maszynie bez PTV. Nie leciałem w ekonomii, ale business mieli zauważalnie lepszy niż w BA (też do SYD ale przez LHR) i LH (Azja), podobnie jest też chyba w EC. No i to chyba jedyna linia na świecie, która nigdy nie miała poważniejszego wypadku - to pewnie głównie "plus statystyczny", ale jednak.
Co do międzylądowania - to wybawienie, możliwość zrobienia sobie spaceru po terminalu, umycia i przebrania się w bardziej komfortowych warunkach itp. jest nie do przecenienia. SIN jest prawie w połowie drogi, odcinek SIN-SYD czy MEL to lot porównywalny z WAW-JFK. Zresztą bezpośrednich lotów chyba nie dałoby się zrobić bez dotankowania.
W mysl nowych przepisow brytyjskich, musisz opuscic samolot w trakcie takiego postu. Lecac Qantas, nie musisz, gdyz australisjkie pzrepisy sie nie zmienily.Zamieszczone przez whufc
Natomiast proponuje zdecydowanie podroz Singapore Airlines z mozliwoscia zrobienia stopu w Singapurze lub Emirates ze stopem w Dubaju. Dubaj drozszy, bo koszt wizy.
W końcu kupiłem bilet Lecę 14 września via Amsterdam i Kuala Lumpur. Najpierw KLM a potem Malaysia Airlines. Szkoda trochę, że ominie mnie A380, ale za to zaliczę 737, 747 i 777. W AMS wybrałem sobie 12 godzinny postój, więc będzie czas pozwiedzać. Natomiast w KUL prawie 7 godzin i zastanawiam się czy to dużo czy mało czasu żeby coś zobaczyć... Ktoś może ma doświadczenia z KLIA?
Samo lotnisko jest przyjemne - ale sklepów dużo nie ma. Niestwty całośc jest doysc daleko od miasta, ale da sie dojechac sprawnie szybką kolejką (nie wiem niestety ile kosztuje, chyab drożej niż ta w HKG). Przy odrobinie szczęscia będziesz miał 2-3h by zobaczyc petronas towersZamieszczone przez toledo
to będzie mój pierwszy lot transferowy i mam nieśmiałe pytanie, co się dzieje z bagażem podczas przesiadek? Zabieram go i czekam na kolejny check-in, czy mi go jakoś sami przeładują? Kupiłem jeden bilet w trzech segmentach: AMS-KUL-MEL... Może to pytanie się nadaje do FPP
Bagaz nadany zostanie w WAW do portu docelowego, wiec odbierasz go dopiero w MEL. No chyba, ze po drodze gdzies sie zapodzieje...Zamieszczone przez toledo
Ja lece w grudniu. Jest jeszcze pare korzystnych rozwiazan, m.in. przez Dubaj. Ja znalazlem bardzo korzystne cenowo (jeszcze) przez singapur. Tyle ze ja wylatuje z katowic.
ktw fra lufthansa
fra sin lufthansa
sin mel sq
ot i bajka cala za 5,500,- Wie ktos jakie samoloty operuja na tych kierunkach? szukalem na yt jakis tejkofów albo landingów lufy w sin ale ni mo:P
Kobita w takim biurze podróży australijskim znalazła lot za 5000 zł Korean Air ze stop overem jednonocnym w Seulu. Tez korzystne Wiekszosc lini (tylko trzeba znalezc!) oferuje stop overy w thailandi, singapurze, seulu.
Pozdrawiam,
Adam
a no masz racje frik dzieki
Pozdrawiam,
Adam
ja na takiej trasie najbardziej zastanawial sie nad Singaporem albo Emiratesem. Ten lot jest duzo dluzszy niz ex. WAW-JFK i te linie ktore wymienilem beda napewno lepszym rozwiazaniem na tak dlugi dystans.. w koncu ludzie calego swiata je cenia. Co do Qantas to slyszalem opinie pozytywne i negatywne, a o tych nigdy nic negatywnego no i mozna poznac polskie stewki na pokladzie bo slyszalem ze duzo ich tam pracuje Co do BA to bardzo "bezwypadkowa" linia jak na Europe ale z tego co sie orientuje to sa to i 744 i 773 wiec trzeba dobrze wybrac, bo na ten lot preferuje 773 z tej linii. no ale nie owijajac Emirates lub Singapore
na trasie WAW-SYD lecialem juz Catay, Singapore i BA, CAtay zawsze moj ulubiony A-340 - super obsluga i jedzonko oraz picie do woli, BA - mimo ze staty 747 to obsuga i napitki rewelacja natomiast SIngapore pomimo nowiutkiego B777-300 z nowymi fotelami FRA-SIN i A -380 SIN- SYD bylem rozczarowany obsluga, wszysko zajmowalo im duzo czasu i o wszystko trzeba sie bylo dopraszac 2-3 krotnie. terraz mam lot powrotny rowniez Singapore z B747 ale juz na nastepny lot wzialem Qantasa - dla przetestowania A A-380 dla mnie sprawia w srodku wrazenie bezdusznego stwora i naprawde nie rzuca na kolana.
Z lotniska KLIA do centrum jezdzi KLIA Express, czyli kolejka podmiejska. Czas jazdy to ok. 45 minut (do glownego dworca kolejowego), cena za bilet w dwie strony to 70 ringitow, czyli cos okolo 50 zl. Zeby zobaczyc Towers, trzeba jeszcze pdojechac kotras z linii kolejki miejskiej.Zamieszczone przez toledo
Zobacz strony www.kliaexpress.com
Mozna tez wybrac sie autobusem, ale to dluuugo bedzie.
Jadac z miasta autobusem nalezy uwazac: w KL sa dwa lotniska, KLIA - glowne, LCCC - dla low-costow (Air Asia).
Pozdrowionka
Okolo 1:00-1:15 - zależnie od ruchu. Cena około 20-25zł w obie.Mozna tez wybrac sie autobusem, ale to dluuugo bedzie.
To dokładnie to samo lotnisko Sa 2 terminale - tyle, ze dosyc daleko od siebie.Jadac z miasta autobusem nalezy uwazac: w KL sa dwa lotniska, KLIA - glowne, LCCC - dla low-costow (Air Asia).
Zakładki