Our Fleet | Qatar Airways Global
To mi przypomina samolot który jest jeden w flocie i raczej do WAW nie jest wysyłany.
Our Fleet | Qatar Airways Global
To mi przypomina samolot który jest jeden w flocie i raczej do WAW nie jest wysyłany.
To wygląda dokładnie tak
3 rzędy C a dalej Y.
Zobacz na źródło poprzedniego zdjęcia, to full C było .
Retrofit robią/mają robić, ale prędko w WAW na A320 nie będzie to normą.
Źródło opisuje A319 full C a potem dodaje wzmiankę o tym, że A320 ma pojemniejsze fotele C i jest ich tylko 12 i właśnie to zdjęcie jest z 320.
Kod:Interestingly, the seats are less spacious in the all-biz A319 than in regular business class on larger aircraft, with a 2-2 layout of B/E Diamond fully flat beds that lack the direct aisle access for all passengers of the Super Diamond seen on the widebodies.
Kod:Qatar also brought one of its mid-haul A320 aircraft to Le Bourget, which is outfitted with the same seats as the A319, but just twelve of them, and in a cloth moquette rather than leather.
Może nowa biz nie jest normą ale jest zdecydowanie popularna na trasach do Europy. Starą latają głównie po zatoce perskiej, Indiach, Malediwach itd. Zresztą, da się sprawdzić jakiego samolotu można się spodziewać np. Na seatguru czy expertflyer.
Qatar-Airways-Airbus-all-business-A320-Paris-Air-Show-IMG_8925.jpg chyba jest dość jednoznaczne :-)
To wejdź w artykuł pod "źródło"! Zresztą oni nie mają all-business-a320 tylko jak już coś to all-business-a319
No i co w tym dziwnego?
Witajcie,
Mam prośbę, czy ktoś mógłby mi wskazać które miejsca w A380 Qatara są emergency rows? Nigdzie nie mogę znaleść schematu z zaznaczonymi rzeczonymi miejscami... będę wdzięczny za pomoc.
MK
chyba nie szukałeś jak trzeba... albo prawie zupełnie nie szukałeś...
proponuje wyszukiwarka google..
i np wpisać... "a380 qatar seat map"
piersze co znajduje.... to mapa siedzeń na seatguru..
chyba to nie takie trudne... i nie wymaga mnóstwo szukania
Mam pytanie - zarezerwowałem bilety na trasie WAW-DOH-BKK i z powrotem, przy czym zapłaciłem za nie wirtualną kartą ING. Przewoźnik zastrzega sobie możliwość weryfikacji karty, którą opłacano rezerwację poprzez jej okazanie, tymczasem ja tej karty fizycznie nie posiadam. "Karta" dostępna jest po zalogowaniu się do serwisu transakcyjnego, gdzie można wyświetlić jej numer i datę ważności, natomiast kod CVV został przesłany SMS-em. Czy są realne szanse na to, że z tego powodu Qatar Airways będzie stwarzał jakieś problemy? Próbowałem dzwonić na infolinię, tam niestety pomimo kilkunastominutowego oczekiwania żaden operator nie raczył się zgłosić.
Nie będzie żadnego problemu, przy wylocie z Warszawy nie ma konieczności okazania karty przy odprawie.
Qsuite wygląda super - na pierwszy rzut oka wydaje się, że będzie wygodniej spać (więcej miejsca na nogi), choć chciałbym to przetestować w praktyce. W A350 niestety nie dało mi się w biznesie wygodnie spać
Tutaj jest zdjęcie: Qatar Unveils New "QSuite" Business-Class Product
Dostałem na e-mail ofertę na upgrade z Y do C na odcinku WAW-DOH za 760 pln. Chyba dobry deal ?
Zakładki