Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie Wizzair oszukal 28 pasazerow?


    Polecamy

    Chciałbym podzielić się pewna historią. Otóż bylem pasażerem lotu linii Wizzair z Liverpoolu do Katowic 12 kwietnia. Gdy samolot był już niemal przygotowany do odlotu ktoś otworzył drzwi awaryjne wyzwalając poduszkę bezpieczeństwa. To zdarzenie spowodowało parogodzinne opóźnienie (o czym podobno pisał Onet). Wizzair usunął tylko częściowo usterkę dlatego nie mógł zabrać 28 pasażerów. Zapewnił im lot z Doncaster tego samego dnia, transport na lotnisko dodatkowo przedstawiciel tej firmy obiecał wypłacenie 250 Euro rekompensaty w ciągu paru dni wydajać odpowiednie formularze.

    No właśnie obiecał....

    Osobiście mam kontakt z jedna osoba, pieniędzy jak nie było tak nie ma. Obecnie staram sie skontaktować przynajmniej z kilkoma osobami poszkodowanymi przez Wizzair w celu skierowania do sadu pozwu zbiorowego. Sprawa wydaje sie dość prosta a mam przeczucie ze Wizzair nie zamierza w inny sposób wypłacić odszkodowania po raz kolejny nabijając ludzi w butelkę. Niech będzie to tez przestroga dla innych na przyszłość.

    Jeśli ktoś zna osoby poszkodowane przez Wizzair proszę o wiadomość prywatna.

  2. #2
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    Oszukał? Trochę mocne słowo. Mimo że lot nie odbył się z przyczyn od nich niezależnych (huligan), byli w stanie przetransportować wszystkich swoich pasażerów jeszcze tego samego dnia, jeśli rozumiem właściwie. Raczej uznanie, że nie "porzucili" paxów.

    Co do odszkodowania... może chcą ściągnąć od sprawcy incydentu? O ile wiem, nie mają obowiązku płacić od razu.

  3. #3
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ales1 Zobacz posta
    dodatkowo przedstawiciel tej firmy obiecał wypłacenie 250 Euro rekompensaty w ciągu paru dni wydajać odpowiednie formularze.
    A co było w tych formularzach ? Czy je wypełniliście ? Czy roszczenia Wasze były zasadne ?



  4. #4
    Awatar bukow

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Rotterdam

    Domyślnie

    przedstawiciel tej firmy obiecał wypłacenie 250 Euro rekompensaty
    Trochę spóźniona odpowiedź, ale może warto sobie to przeczytać, zanim wytoczycie czołgi przeciwko W!zzair-owi.

    Prawo do odszkodowania nie przysługuje w przypadku gdy:


    odwołanie lotu jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności,których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków (przez nadzwyczajne okoliczności należy rozumieć m.in. destabilizację polityczną, warunki meteorologiczne unie możliwiające dany lot, zagrożenia bezpieczeństwa, nieoczekiwane wady mogące mieć wpływ na bezpieczeństwo, strajki mające wpływ na działalność przewoźnika)


    Przecież podobnych ulotek jest masa na europejskich lotniskach.



    Myślę, że Wizzair w tym przypadku zrobił co mógł zrobić i tyle.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    bukow@ i pasażerowie feralnego lotu @:

    Jak najbardziej przysługuje wam 250 EURO. To nie był odwołany lot tylko odmowa przyjęcia na pokład, a w tym przypadku, i słusznie, nie ma żadnego przepisu o okolicznościach egzoneracyjnych. Lot się odbył tylko was wystawili. Inni sobie normalnie polecieli. To dosyć nietypowy przykład, że w skutek okoliczności zewnętrznych zmniejszyła się nagle pojemność maszyny, ale pasażera ma to nie obchodzić.

    W!ZZ akurat wybrał was na nieszczęśników to niech teraz płaci.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •